Forum

Topic: GTAIV Cribs: Whips Edition. (Pas op. Evt spoilers)

Anoniem's avatar

Kon de titel niet laten.. 🙂

Anyhow, aangezien al onze ‘cribs’ er in GTAIV er hetzelfde uitzien dacht ik, laat ik een voertuig-edition maken.

Laat maar zien welke unieke auto’s of favoriete voertuigen jij voor je GTA Safehouse(s) hebt staan!

Ik begin wel.. xD

Safehouse 1, in Aldoquin. (Das dus eigenlijk #2 :p )

Verkrijgbaar om de hoek, letterlijk, bij de car dealer. 😀


Iets lastiger te krijgen maar niet onmogelijk, vond hem wel mooi en een cop-car voor de deur kan geen kwaad!

Safehouse 2, in Bohan.

Gekregen van Little Jacob. =)


En die paste er mooi bij.

Overgens ziet het er niet altijd zo uit bij mijn ‘1e safehouse’, meestal is het als volgt maar heb helaas de chopper vanmiddag gecrashed. 😀


Spreekt voor zich, net ff vervangen met een nieuwe chopper voor het idee. (Vandaar dat de deur van m’n copcar eruit is, werd aangereden door een taxi.. Overgens krijg je die alleen onder de chopper dmv een burnout :p )

Lets show yours!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 304 XP
    Edwin's avatar

    GTA blijft ook geweldig qua echt-neppe auto’s he! De Ferrari F430, Hummer H2 en Caddilac Escalade hebben hun roots wel achtergelaten zo te zien 😀

    Mijn safehouses veranderen constant, al probeer ik die Porsches en Ferrari’s wel zoveel mogelijk te houden.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Yeah, ik heb nu ook een Maybach 57S gevonden, onder een andere naam. Prachtig.. 😀
    Zelfs alarmlichten als je uitstapt zonder de motor uit te zetten..

    Edit.

    Mijn 2 nieuwste aanwinsten. 😀

    http://img440.imageshack.us/img440/2863/new1no2.jpg
    Pagani Zonda, ofwel de Inferno (of infernus? :p ) ingame.

    http://img140.imageshack.us/img140/1853/new2ry4.jpg
    Inclusief lambo-doors. 😀

    En de hiervoor genoemde maybach. :p
    http://img137.imageshack.us/img137/3060/new3vu6.jpg

    Foto’s zijn crap kwaliteit, ik weet het. :$

  3. 454 XP
    arwin1993's avatar

    de inferno is een oude lambo met een zonda achterkant

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik ben de enige die hier interesse in toont.. 🙁 Jammer..

    Tot zover de vehicles, dan. :p

  5. 207 XP
    Niekker's avatar

    ik denk het niet:) het is toch al zon 40 keer bekeken

  6. ricardog's avatar

    zijn er ook vliegtuigen in gta? zie namelijk wel jet’s op het vliegveld maar ik kan er niet in. Dus dan blijft er voor mij alleen de helicopter over ” iets met de a ben de naam vergeten”

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Niekker: Zonde. Nu lijkt het wel een show-off plek voor mij -_-

    Ricardog: Op een map staat aangegeven waar er een Navy Plane staat met Machine Guns… However, bij mij staat hij er ook niet. Niet in single player en niet in multiplayer, ik vind zelf die map ook wel erg klein voor een plane. 😡

  8. ricardog's avatar

    kan je ook een link geven van de map ik heb gta namelijk uitgespeelt (het verhaal dan)

  9. 207 XP
    Niekker's avatar

    Niekker: Zonde. Nu lijkt het wel een show-off plek voor mij -_-

    ik wil ook wel foto’s posten van de auto’s die ik van mensen leen, maar dat is niets nieuws van wat jij allemaal post…

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Nouja, let’s call it a day then. 🙂

  11. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik zal morgen mijn auto’s showen, is nu te laat voor mij.

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik ben benieuwd, voel je overgens niet verplicht hoor.. Ik dacht juist dat mensen dit wel leuk zouden vinden.. beetje show-offen! :p

  13. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik ben er nog niet aan toe gekomen, en het word hem ook niet meer deze weer, ps3 staat nu in mijn zus haar huis.

  14. 993 XP
    rickaa12's avatar

    mooie auto’s