Forum

Topic: Algemeen (Game) Televisie Topic

Anoniem's avatar

Omdat er veel topics geopend worden met daarin vragen of problemen over (Game) Televisie heb ik dit topic geopend. Hier kun je, je problemen, je vragen en alles wat met (Game) Televisie’s te maken heeft kwijt. Iedereen zal je proberen te helpen. Ook kun je hier discussiΓ«ren over (Game) Televisie’s.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

136 reacties

  1. 424 XP
    Dawes's avatar

    Hallo,

    Ik heb een vraag. aangezien ik spoedig bij marktplaats een hd-ready plasma van 107 kan kopen, of kan ik toch beter een lcd tv kopen? ik zoek een tv van rond de 90 cm met het liefst full hd en onder de 480 euro Gelieve mij te helpen.

    Alvast bedankt

    Als je een klant bij mij in de winkel was geweest had ik gezegd kijk nog maar eerst eens even een beetje rond, voordat je in het wilde weg gaat vragen :bruce_h4h:

    Hoe kan je nou een objectief oordeel geven als je geen vergelijkingsmateriaal heb. Welke types kan je kopen, en voor- en of nadelen van tweedehands kan je zelf ook wel verzinnen lijkt me zo..

    // Dawes

  2. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Hallo,

    Ik heb een vraag. aangezien ik spoedig bij marktplaats een hd-ready plasma van 107 kan kopen, of kan ik toch beter een lcd tv kopen? ik zoek een tv van rond de 90 cm met het liefst full hd en onder de 480 euro Gelieve mij te helpen.

    Alvast bedankt

    550 euro is nu mijn TV:P Full HD 94CM met 60HZ mijn type is de 37LG5000, ik zou zeggen good luck!

  3. 142 XP
    xXpnutXx's avatar

    op blabla komen soms wat lcd’s langs, elke 24 uur is er een actie, er is ook blaablal
    succes;)

  4. 73 XP
    wasmiddel's avatar

    Het is dus duidelijk dat je op een aanbieding zit te wachten. Ik heb hier een proline staat. Is alleen wel hd ready heeft me 200 euro gekost dacht ik, nieuw. Maar met een goede hd kabel zie je het verschil niet eens met een full hd tv.

  5. 34 XP
    wtmtk2's avatar

    Gozers ;), ik zoek een full hd televisie fn 81 cm voor op m’n kamer.. Hij moet wel goede eigenschappen bevatten om te gamen en tv te kijken πŸ˜›
    ab

  6. 537 XP
    acardipane's avatar

    Wat is goed… iedereen heeft een andere smaak.

    Maar ik heb een plasma, deze geeft een erg mooi beeld. En je hoeft geen rekening te houden met Helderheid / contrast / reactietijd.

    Je moet een aantal winkels / sites bezoeken en een tv zoeken welke je wel mooie vindt, en dan deze tv opzoeken bij de bekende vergelijkings sites om de ervaringen van andere te lezen. En aan de hand daarvan kun je bepalen of de tv iets is.

    Waar je wel aan moet denken (als het van belang is) is de inkijkhoek, dan deze zo dicht mogelijk bij de 180 graden ligt. (dan kun je als je bijna aan de zijaknt van de sta kun je nog steeds goed en duidelijk op de tv kijken)

    ik heb hier een stukje over TFT schermen, maar qua basis kun je de info wel gebruiken,

    http://www.tekstenuitleg.net/artikelen/tft_schermen/1

  7. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik snap nogsteeds niet waarom mensen nou per se een full HD hebben
    met gamen heb je er weinig profijt van aangezien 9 van de 10 games toch geen full hd ondersteunen

  8. 537 XP
    acardipane's avatar

    Je hoeft geen Full HD te hebben ten zij je er dicht op zit.. de meerprijs haal je er (vindt ik) niet uit, je kan beter een goede HD ready kopen dan een minder Full HD

    Ik heb zelf een HD Ready Plasma 94 cm Panasonic, gewoon geweldig beeld.
    http://www.plasmadiscount.nl/PlasmaDiscount.html?url=/Panasonic-TH-37PX80EA-details.html

    Zie dit schema voor de kijk afstand en resolutie

    http://i39.tinypic.com/2colxcn.jpg

  9. 145 XP
    Flux's avatar

    Ben blij dat dit topic is doorgegroeid tot een centraal topic voor televisies:D. Ik ga deze zomer veel werken, daarom heb ik ook besloten om een Full hd tv te kopen, aangezien mijn hd ready tv niet meer goed functioneert.

  10. 945 XP
    JoostNL's avatar

    Welke tv’s hebben jullie? Ik heb een samsung 81 cm HD Ready LCD tv. Ik gebruik het als pc scherm en als game scherm.

    Same here. 32″ HDReady
    Met een HDMI Kabeltje ertussen,, dus de beste kwaliteit! πŸ˜€

  11. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Same here. 32″ HDReady
    Met een HDMI Kabeltje ertussen,, dus de beste kwaliteit! πŸ˜€

    en bijna hetzelfde hier alleen dan is ie full-hd en gebruik ik hem ook voor tv :yay:

  12. 27 XP
    taker1987's avatar

    ik wil ook een tv kopen ik zit te denken aan een lg lh 2000 of de lg 32 lf 2500

    allebij 50 hz en 81 cm

    de lf is 50 euro duurder maar is wel full hd .

    iemand hier ervaring met een lcd 50 hz tv met ps3 ?

    hoe ziet je beeld eruit met zware games zoals shooters of race of voetbal games zoals fifa 09

  13. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik krijg morgen een nieuwe full HD en ik moet nog kijken hoe groot πŸ™‚ (denk 81 cm)

    moet helaas wel w8ten tot het nieuwe huis want dan word hij pas opgehangen πŸ™

  14. 424 XP
    Dawes's avatar

    BTW-Dagen bij de MediaMarkt voor a.s. vrijdag, zaterdag en zondag!

    19% BTW eraf, Sla je slag ;-)!

  15. 935 XP
    Mormel123's avatar

    32″ inch samsung tv.. full hd + hdmi kabel.

    Gebruik hem alleen voor game’en eigenlijk πŸ˜€

    ook voor tv. (over 4 maanden)

  16. 276 XP
    ClankStar's avatar

    BTW-Dagen bij de MediaMarkt voor a.s. vrijdag, zaterdag en zondag!

    19% BTW eraf, Sla je slag ;-)!

    Ik ben toch niet gek :).
    *kijken bij media mark gaat*

  17. 533 XP
    fazzel100's avatar

    Ik heb een Philips Full HD 42 inch 100hz Goede game tv πŸ™‚

  18. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    BTW-Dagen bij de MediaMarkt voor a.s. vrijdag, zaterdag en zondag!

    19% BTW eraf, Sla je slag ;-)!

    ja zo ken ik het ook er gaat 19% af van het hele bedrag en dat is 119% xD

  19. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik heb de Samsung LE32B650
    Full HD 32 inch tv
    met internet, 1gb flash geheugen voor specifieke content, streaming functie voor films enzo
    en et mooiste, als ik een externe hdd erop aansluit, kan ik zelfs MKV bestanden afspelen met me tv hehehe

  20. 533 XP
    fazzel100's avatar

    Phillips Full HD LCD/PLASMA/LED zijn uitstekend voor games πŸ™‚ (1080p)

  21. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Even over de komende generatie 3D tv’s. Ik heb gisteren een demonstratie gekregen over een 3D tv. Een samsung led tv van 200Hz en een panasonic plasma tv 600Hz. Allereerst wil ik zeggen dat het mij een beetje tegen viel… waarom? Ten eerst ik had iets meer verwacht van de 3D effecten. De beelden kwamen wel naar je toe, maar niet genoeg naar mijn weten. Waarschijnlijk kwam dit, omdat de omgeving niet goed verduisterd was. Ik had ook vaak last dat bepaalde delen in het beeld vaag werden of dubbel zag wat ik toch wel jammer vond.

  22. 116 XP
    Billyturf's avatar

    snap uberhaubt niet waarom ze 3d willen :S ik krijg al koppijn van die lompe brillen laat staan als het in je tv gebakken zit… En mensen met 1 werkend oog zoals roy die hebben er zowiezo al niks aan πŸ˜›

  23. 49 XP
    CorTezz_68's avatar

    Ik ga een 3D tv kopen.
    Samsung LE40C750

  24. 1402 XP
    Selec1's avatar

    3D is over rated.

  25. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    ik ben van plan de LG 32LD350 te kopen iemand ervaring mee?? Een vriend van me op PSN heeft hem en hij is er erg tevreden over.

    ik zag hem voor 350 euro bij saturn.

    Maar is het beeld goed met HDMI-kabel en hoe is t geluid?

  26. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik ben van plan de LG 32LD350 te kopen iemand ervaring mee?? Een vriend van me op PSN heeft hem en hij is er erg tevreden over.

    ik zag hem voor 350 euro bij saturn.

    Maar is het beeld goed met HDMI-kabel en hoe is t geluid?

    ja het is een goeie tv mijn kameraad heeft ook zo een
    hij heeft wel externe boxen dus weet niet hoe het met het tv geluid zelf zit

  27. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    ja het is een goeie tv mijn kameraad heeft ook zo een
    hij heeft wel externe boxen dus weet niet hoe het met het tv geluid zelf zit

    ja precies dat heeft die gast op mijn psn ook. Maar ik denk dat ik misschien zelf ook nog wel een box setje bij koop is toch altijd wel leuker gewoon surround sound ofso ;p

  28. 49 XP
    CorTezz_68's avatar

    3D is over rated.

    jesus wat ben jij een slechte moderator, onderbouw je uitspraak dan gewoon en ga niet van die nutteloze dingen schijven. 3D is niet overated er komt steeds meer content voor uit en een is gewoon iets waardoor je meer diepte ziet, als je daarvan houd kun je het kopen anders niet…

  29. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Ik zit nog steeds te twijfelen waar ik mijn 3D content eerst op ga kijken. Of de pc of toch op tv. Als ik een 3D tv ga kopen wil ik een 40 inch hebben en die schieten al aardig tegen de 2000 euro op. Voor dat geld kun je net zo goed een monster van een pc bouwen (circa 1500 euro)+ 3d monitor (350 euro) + nVidia 3d set (150 euro).

  30. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Ik zit nog steeds te twijfelen waar ik mijn 3D content eerst op ga kijken. Of de pc of toch op tv. Als ik een 3D tv ga kopen wil ik een 40 inch hebben en die schieten al aardig tegen de 2000 euro op. Voor dat geld kun je net zo goed een monster van een pc bouwen (circa 1500 euro)+ 3d monitor (350 euro) + nVidia 3d set (150 euro).

    ik zou lekker die pc bouwen want pc heb je meer aan als alleen maar 3D kunnen kijken. En als je nu al beetje een chille tv hebt grote LCD ofso dan heeft het kopen van een 3D tv niet echt zin denk ik.

  31. 536 XP
    Glennps3's avatar

    Ik heb mij het laatst een beamer, optoma HD20 aangeschaft, heeft niet de beste ansi lumen maar ik zit toch in de kelder dus dat maakt niet uit en beeldkwaliteit is gewoon formidabel en een verschrikkelijk groot scherm, gewoon een hele cinema voor eigenlijk evenveel geld als een full hd tv van zeg toch boven de 42″.
    Ik raad dit zeker aan voor mensen die een kelder hebben en er de ruimte voor hebben.

  32. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Sommige tv’s hebben tog ook spelmodus ? ?

    ja ik had vroeger late reactie toen kwam ik er achter dat er een spell mode was en toen ik op spel mode deed was het over xd

  33. 846 XP
    Thijs's avatar

    ja ik had vroeger late reactie toen kwam ik er achter dat er een spell mode was en toen ik op spel mode deed was het over xd

    Waar kan je dat zien? Ik heb op een paar knopjes gedrukt maar ik zag nergens iets met game modus staan. Ik weet niet hoe snel een tv een game modus heeft, hij koste denk ik ongeveer 170-190 euro(en dat vind ik met mijn 13 jaartjes heel wat geld).

  34. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Waar kan je dat zien? Ik heb op een paar knopjes gedrukt maar ik zag nergens iets met game modus staan. Ik weet niet hoe snel een tv een game modus heeft, hij koste denk ik ongeveer 170-190 euro(en dat vind ik met mijn 13 jaartjes heel wat geld).

    je moet naar configuratie scherm en dan beel instellingen dan heb je cinema , spel modes etc etc …

  35. 1 XP
    jasper15's avatar

    ik zou graag willen weten of ik de juiste game televisie koop, is de samsung LE32D403 een goeie televisie?

  36. 257 XP
    iNSo's avatar

    ik zou graag willen weten of ik de juiste game televisie koop, is de samsung LE32D403 een goeie televisie?

    FF de specs voor je opgezocht

    Samsung LE32D403
    PN: LE32D403,
    Type scherm: LCD,
    Beelddiagonaal: 32 inch,
    Resolutie: 1366×768,
    CI-slot: Nee,
    Backlight: LED,
    Full HD: Nee,
    Ondersteuning voor 3D: Nee

    Als dit voor jou voldoende is , dan is het een goeie televisie πŸ™‚