Forum

Topic: Socom

Anoniem's avatar

Jullie meningen?

Persoonlijk vind ik het oke.. Veel te langzaam en derde persoon ftl. Maar niet slecht.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 454 XP
    arwin1993's avatar

    wel vet de beta beetje laggy maar als je in een goede game komt wel echt vet.Hoop dat ze de laadtijden nog wat verbeteren maar daar ga ik wel vanuit

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Kun je iets duidelijker zijn ??
    Wat is nou prescies je vraag?

  3. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Meen je dat serieus?

    WAT
    vind
    je
    van
    Socom
    ?

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    beta servers zijn plat:p

  5. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Het lijkt me een vet spel , ga em zeker halen. Ik hou wel van realistishe tactical shooters.

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het lijkt me een vet spel inderdaad. Ik heb helaas geen Bèta key weten te bemachtigen.

    edit:
    *checkt zijn email*

    O kijk! Een Bèta uitnodiging! Yay! 😀

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Servers zijn niet plat, ze doen ’t weer… Alleen ze laggen nu wel heel erg:p

  8. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Het lijkt me een vet spel inderdaad. Ik heb helaas geen Bèta key weten te bemachtigen.

    edit:
    *checkt zijn email*

    O kijk! Een Bèta uitnodiging! Yay! 😀

    Je bent full bèta tester?

  9. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Full béta tester??? Wat bedoel je daarmee??? Dat hij meedoet met alle opkomende béta’s… Ik denk dat je bedoelt dat hij in het Beta Team zit??:p
    Ik ga ook weer ff Socom spele:p

    EDIT:Ik lees net dit.. http://www.psonly.nl/nieuws/17074/Socom_Beta_zal_deze_week_al_geupdate_worden/

  10. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Full béta tester??? Wat bedoel je daarmee??? Dat hij meedoet met alle opkomende béta’s… Ik denk dat je bedoelt dat hij in het Beta Team zit??:p
    Ik ga ook weer ff Socom spele:p

    EDIT:Ik lees net dit.. http://www.psonly.nl/nieuws/17074/Socom_Beta_zal_deze_week_al_geupdate_worden/

    Ik denk dat ik precies bedoel wat ik typte.

    :/

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik ben wel full beta tester en ontvang dus ook de meeste betas 😉 (inclusief SOCOM ^^)

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Hoe kan je dat worden dan..?

  13. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Soms kan je je inschrijven en als je gelukt hebt wordt je gekozen.

    Hoe dan ook, het gaat over de Socom beta.

  14. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Idd ik ben ook full beta tester zoals M4GN3T maar voor déze beta kon je je niet inschrijven zover ik weet…;)

  15. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    hoe ontvang je die uitnodigen om iets te testen

  16. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Via e-mail natuurlijk:p

  17. 35 XP
    ThymeS's avatar

    Ik ben ook full PS beta tester :tuffguy:

    Ik ga socom waarschijnlijk pas weer aanraken als volgende week die update komt voor minder laadtijden!

  18. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Full béta tester??? Wat bedoel je daarmee??? Dat hij meedoet met alle opkomende béta’s… Ik denk dat je bedoelt dat hij in het Beta Team zit??:p
    Ik ga ook weer ff Socom spele:p

    EDIT:Ik lees net dit.. http://www.psonly.nl/nieuws/17074/Socom_Beta_zal_deze_week_al_geupdate_worden/

    Je bent zelf een full beta tester, dan weet je toch wel wat dat is?

  19. 454 XP
    arwin1993's avatar

    net echt mega vet 4vs4 gedaan was niet laggy en doel was bom plaatsen dus geen campers

  20. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ikzelf vind het niet de beste shooter .. ^^

  21. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik had wat problemen met instaleren (80029564 Erorr?) Ik zal hem zo maar even testen 🙂

  22. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik had wat problemen met instaleren (80029564 Erorr?) Ik zal hem zo maar even testen 🙂

    Probeer hier is te kijken wat de fout betekent:):
    http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/playstation-3-error-codes-58.html

  23. 454 XP
    arwin1993's avatar

    De servers worden al wat beter naar mijn idee kom er al wat sneller in en heb veel minder lag.

  24. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    De servers worden al wat beter naar mijn idee kom er al wat sneller in en heb veel minder lag.

    En hoe zit het met de overdreven lange laadtijden???? Dat is t enigste waar ik last van heb, geen lag… Soms wel kleine freezes..

  25. 454 XP
    arwin1993's avatar

    wat minder maar nog steeds veeeeel te lang.

  26. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Laadtijden zijn inderdaad dodelijk. Je kan rustig je eten klaar maken in de tijd dat je moet wachten. Voor de rest is het een leuk spel. Echt een spel waar je skills voor nodig hebt! Je hebt (relatief) weinig leven en echt al je kogels moeten raak zijn wil je hem doden. Sprayen is dus geen optie. Ik heb het gevoel dat dit echt zo’n realistische shooter is. Het bevalt me wel. Nog wel even oefenen 🙂