Forum

Topic: Hulp bij missies army of two

Anoniem's avatar

Hee

Ik heb egt hulp nodige bij de begin missies bij army of two dat je Afghanistan
ben en dat je 1min de tijd krijg om wat te doen maar ik weet niet wat graag hulp het probleem is dat ik te weinig tijd heb. Heb het al 7x geprobeert maar lukt met egt niet :S

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Niemand die me kan helpen

  2. 1268 XP
    luctheman's avatar

    je moet naar een raket toe lopen in het midden van de grot

  3. 238 XP
  4. 704 XP
    Boemtje's avatar

    je moet naar een raket toe lopen in het midden van de grot

    IS dat daar boven of beneden?

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    IS dat daar boven of beneden?

    www.gamefaqs.com

    Genoeg info te vinden..

  6. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Genoeg info te vinden..

    Ik vind geen info :S alleen maar save files en hoeveel die kost enso

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dan Google je gewoon even.

    Wil niet bijdehand doen, maar jij moet niet doen alsof je zelf geeeeen idee heb waar je die info vandaan zou kunnen halen. 😉

  8. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Dan Google je gewoon even.

    Wil niet bijdehand doen, maar jij moet niet doen alsof je zelf geeeeen idee heb waar je die info vandaan zou kunnen halen. 😉

    een hele hoop eeeeeeeën :p

  9. 96 XP
    Rocco's avatar

    Je begint in een grot, loop naar buiten, dan rechtdoor naar de racket toe. Daar zit een knop wat je kunt gebruiken. Klaar is kees(ik bedoel boemtje).;)

  10. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Nee dat is die missie niet de missie is je moet zoo gast doden ofso maar je kan hem alleen van achter doden niet van voor want hij heb goede armor. Maar daar zijn ook allemaal bommen als je naam hem ga en dan kan je niet meer lopen. En duurt het zo lang ik kan het egt niet halen 30x is het me niet gelukt plus me headset kapot

  11. 110 XP
    Marshall's avatar

    Ga naar www.google.nl en tik in: army of two walktrough. Zo moet je er vast wel uit komen.

  12. 96 XP
    Rocco's avatar

    Speel je co-op? want normaal moet de ene hem afleiden waardoor de ander hem kan aanranden.. maar dat is boven en dat hoef je niet binnen een minuut te doen. Wat ik zou klopt wel, dat is volgens mij de enige missie waar je maar 1 min de tijd voor hebt namelijk.. of ik vergis me.

  13. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Zet maar slotje ik moest idd eerst naar die raket maar het probleem was dat ik me vriend daar ging volgen en die bracht mij gelijk naar die gast die je naar achter moest doden niet eerst naar die raket xD. En darom lukte mij niet dat gasje dood te maken in de 1min duhhhhh. Maarja bedankt voor jullie hulp

  14. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Kan nog steets slotje hat het al 9 spemtber gezegt loL:P

  15. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    😛 heb army of two ook heel snel uti:D