Forum

Topic: Ps3 games voor een goede prijs!

Anoniem's avatar

Ik heb motorstorm die ik graag kwijt wil, ook the darkness, timeshift,full auto 2 en def jam icon,

alle spellen €30,- per stuk behalve full auto die is voor een tientje.

sommige ook te ruilen, mocht je army of two hebben of uncharted….( of misschien iets anders wat me zou bevallen)

Ik woon in Rotterdam, spellen zijn natuurlijk op te halen. Als dit niet kan, dan verstuur ik de spellen in een bubbeltjesenveloppe; deze kost €2,50 en komt dan extra op de prijs.

Ik hoor graag van jullie…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 96 XP
    Rocco's avatar

    30 euro?!? Dan koop ik ze liever nieuw voor 25 a 30 p/s… Dit raak je nooit kwijt kerel… misschien als je nog eens 50% eraf doet 😉

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    voor een goede prijs staat er nog 😉

  3. 656 XP
    Killermen's avatar

    inderdaad, een nog veel te hoge prijs

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik zie TimeShift nog wel in sommige winkels voor Full-price 65 euro….:p

  5. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    wie weet hoeveel lbp gaat kosten

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    wie weet hoeveel lbp gaat kosten

    Gast. Verkeerde topic. Again!

    Dit ben je ook kwijt als je de games importeert. En dan zijn ze gewoon helemaal nieuw.

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Gast. Verkeerde topic. Again!

    Dit ben je ook kwijt als je de games importeert. En dan zijn ze gewoon helemaal nieuw.

    Hoeveel zijn dan de import kosten??? Ik zag een keer $8 voor in 2 dagen en $4 voor 4 dagen.
    Met de dagen bedoel ik levertijd..Hoe sneller hoe duurder…

  8. 53 XP
    bravefencer's avatar

    hoogte van import kosten ligt niet aan levertijd volgens mij, maar aan waarde.
    corrigeer als ik het fout heb.

    ontopic:
    mr. diggler zet gewoon zijn vraagprijs neer. je kan altijd tegenbieden als je het te duur vind.

  9. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Zij dit alle spellen want ik heb wel army of two