Forum

Topic: PAIN Trophies

Anoniem's avatar

Ik vroeg mij af hoeveel lui hier aan de gang zijn met de trophies in PAIN. En natuurlijk welke trophies je gehaald hebt of juist nog niet 😀 Heb je tips voor een mede pijnliefhebber?

Share!

Heb hier in ieder geval een makkelijke manier om de Horsin a Clown trophy te halen gefilmd voor jullie! :p

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=fu2t_4moBvA”]YouTube – Pain Horsin’ A Clown Trophy[/ame]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Heb helaas de amusement park niet, ben wel veel bezig met pain en het behalen van de trophies, alles wat te unlocken is heb ik geunlockt, op 1 dingen na en daar moet ik 12 keer bowlen in multiplayer.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Tip:

    Je hoeft de games niet echt te bowlen, je kan resetten direct na elke worp.. scheelt een hoop tijd. (En is bovendien te doen in je eentje zonder je dood te vervelen)

    Kruisje Kruisje R1 Kruisje R1, en dat dan om en om op je controller.. :p Ik deed het tijdens het tv kijken, gheheh.

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Tip:

    Je hoeft de games niet echt te bowlen, je kan resetten direct na elke worp.. scheelt een hoop tijd. (En is bovendien te doen in je eentje zonder je dood te vervelen)

    Kruisje Kruisje R1 Kruisje R1, en dat dan om en om op je controller.. :p Ik deed het tijdens het tv kijken, gheheh.

    haha, oké zal het eens proberen als ik het weer ga spelen. Hoop dat ik binnenkort amusements park kan kopen, ben deze levels wel beetje zat :p

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Spelen er hier verder wel mense de game PAIN?

  5. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Spelen er hier verder wel mense de game PAIN?

    Nope heb geen Creditcard en niemand wil met mij sharen:P

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ja ik heb PAIN, en vind de nieuwe map wel grappig. 😀
    Maar het valt me alleen tegen dat er geen online mode in zit , dit werdt wel gezegt toch?
    kijk maar naar de trailer.

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Weet ik niks van? Als dat zo is is dat dan inderdaad wel jammer! 🙁 Maar goed dat ik het niet wist, nergens op voorbereid. :p

    Hoe werd het online dan? Gewoon de multiplayer modes als nu? Een sandbox zou stoer zijn! 10 catapults..
    Ghehe

  8. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik dacht ook dat er “online multiplayer action” in de trailer zat :P.
    Lijkt me een leuk spel maar ik heb creditcard (ga ik niet speciaal aanvragen voor mijn playstation, gebruik hem toch nergens anders voor.)

  9. 656 XP
    Killermen's avatar

    heb PAIN maar kben er echt slecht in

  10. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Had Pain van iemand maar die werkt ineens niet meer:/ Weet wel dat m’n highscore 149 700(in de buurt daarvan) was. Net niet het andere level dus:(

  11. 656 XP
    Killermen's avatar

    Had Pain van iemand maar die werkt ineens niet meer:/ Weet wel dat m’n highscore 149 700(in de buurt daarvan) was. Net niet het andere level dus:(

    mijn vriend zijn PAIN gaat ook niet meer, krijgt een error

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mischien hebben ze met de trophies iets gedaan aan het share verhaal?

    Mijn highscore is ook niet beduidend hoog, zit ergens rond de 2.500.000 meen ik..

  13. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Oh ja wist niet meer zeker of je bij 1.5 mjn of 1500k dat nieuwe level kreeg.

  14. 1386 XP
    Redd's avatar

    1.5M en 1500K zijn ’t zelfde. :p