Forum

Topic: demo’s instaleren erg langzaam

Anoniem's avatar

sinds kort heb ik als ik net een demo heb gedownload uit de store,hij erg sloom installeert.

weet iemand wat er aan de hand is?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 266 XP
    Yorz's avatar

    heb ik ook last van… ik ga meestal dan gewoon tv kijke :p maar het ligt ook aan de grote van t spel

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Mag ik weten welke demo het is???
    Want het hangt oook altijd af van de grootte van de demo, is het een demo van 350 mb bijv. heb je hem zo geinstalleerd. Als hj 1,7gb is bijv. duurt het wel langer.
    Dit probleem ligt in ieder geval niet aan je PS3;)

  3. 2 XP
    supreme's avatar

    de eerste demo waarbij ik het probleem heb is soul callibur 4 van ongeveer 800 mb denk ik?… daarvoor installeerde de demo”s nog snel.

  4. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Mag ik weten welke demo het is???
    Want het hangt oook altijd af van de grootte van de demo, is het een demo van 350 mb bijv. heb je hem zo geinstalleerd. Als hj 1,7gb is bijv. duurt het wel langer.
    Dit probleem ligt in ieder geval niet aan je PS3;)

    Dat lijk mij ook niet meer dan logisch, een pak suiker til je ook makkelijker op dan een auto…

    Maar iig duren die instalaties over het algemeen bij mij ook lang, vooral voordat hij daadwerkelijk begint met installeren. Ik ga dan ondertussen ook altijd andere dingen doen :D, als je er naar kijkt lijkt het toch veel langer te duren!

  5. 564 XP
    Rox92's avatar

    Idd 😉
    Maar het ligt toch ook aan hoe groot je harde schijf is en hoe vol die staat???

  6. 131 XP
    bnk90's avatar

    haha je bent niet de enige. gewoon even wat anders doen