Forum

Topic: Preview trailer van Afrika!

Anoniem's avatar

Preview trailer van Afrika!

Er is zojuist een preview trailer op het internet verschenen van de game Afrika dat vooralsnog alleen op de Playstation 3 zal uitkomen. In deze preview wordt aan de hand van gameplay beelden uitgelegd waar de game over gaat. De game speelt zich af in safari gebied en ziet er erg goed uit. Waarschijnlijk zullen we nog veel over deze game horen.

Link: Hier

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    er was al eens eerder iets over Afrika hier op ps3-sense.

    ze zeiden dat Afrika alleen in Azie uit zou komen

  2. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Ja klopt ben ik ook achter gekomen, ik dacht eerst dat de game ook in de EU zou uitkomen, maar dat is (nog) niet het geval.

  3. 145 XP
    Flux's avatar

    De game zal uiteindelijk heus wel uitkomen in Amerika en de EU. Het is gewoon wachten.

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    En zijn we nu dan van plan om hier te nieuwposten ? of niet 🙂

  5. 293 XP
    Japsuh's avatar

    En zijn we nu dan van plan om hier te nieuwposten ? of niet 🙂

    Daar is dit forum toch voor:confused: Anyway, ik dacht dat Afrika al uit was?

  6. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Daar is dit forum toch voor:confused: Anyway, ik dacht dat Afrika al uit was?

    De admins hebben het gedeelte waar wij mogen posten verwijderd, dus is het niet de bedoeling om ergens anders te posten hé …

  7. 293 XP
    Japsuh's avatar

    De admins hebben het gedeelte waar wij mogen posten verwijderd, dus is het niet de bedoeling om ergens anders te posten hé …

    Is dat zo? Oh, wacht nu zie ik het… Ik druk altijd gewoon op de tweede in het rijtje omdat ik wist dat dat het forum voor nieuwsposts is!