Forum

Topic: Gerucht GTA2

Anoniem's avatar

Jullie hebben het vast ook gelezen, en ik moet eerlijk zeggen dat ik niks meer heb gelezen nadat het aangekondigd werd als gerucht.

GTA2 in de Store, gaan jullie hem kopen? En waarom?
Mocht er ook een online multi inzitten zou het helemaal stoer zijn. πŸ™‚

Nostalgie.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 207 XP
    Niekker's avatar

    als het zo is, dan is die voor mij:)

    PS. ik heb het ook gelezen… net in de post boven mijne;)

  2. 251 XP
    Bassen's avatar

    Komt die, dan komt die ook op mijn PS3 te staan:smokey:

  3. 304 XP
    Edwin's avatar

    Gerucht is al een tijdje geleden ontkracht volgens mij… πŸ™‚

    (Zou wel heel vet zijn :D)

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ah, zonde.. πŸ™ Excuses voor het ‘verspreiden’ ervan, in dat geval.

    Had wel heel erg stoer geweest, weinig ‘oldskool’ games die ik liever in de Store zie verschijnen.

  5. 280 XP
    Julian's avatar

    Het gerucht kwam omdat de officiΓ«le website van GTA2 een teller heeft staan die aftelde naar de de launch datum, dat was 9 mei 1999 als ik me niet vergis.
    En door een fout is de teller opnieuw gaan lopen die uitkwam op 9 mei 2008 :rolleyes:

    Bekijk hier de site

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Odd, heel odd.

    Beetje een grove fout om per ongeluk te doen..

  7. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik (indien ik er 1tje had, ben nog sparende:p) had het neit gedaan, heb hem al op de pc. Als het GTA III was had ik het wel gedaan πŸ™‚

  8. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik (indien ik er 1tje had, ben nog sparende:p) had het neit gedaan, heb hem al op de pc. Als het GTA III was had ik het wel gedaan πŸ™‚

    Lees berichten boven je:P

  9. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ja, weet ik. Maar als het kwam ;p

  10. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ja, weet ik. Maar als het kwam ;p

    Oke is goed hoor! πŸ˜›

  11. 277 XP
    RevXxx's avatar

    ik ga m niet kopen. ik heb m voor de pc en laast voor 5 of 10 euro voor de ps1 gekocht samen met gta1 maar speel ze nooit.

    maar gta2 is wel een leuke game voor netwerk multieplayer dus is het ook wel mooi om tehebben.

  12. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    ik ga m niet kopen. ik heb m voor de pc en laast voor 5 of 10 euro voor de ps1 gekocht samen met gta1 maar speel ze nooit.

    maar gta2 is wel een leuke game voor netwerk multieplayer dus is het ook wel mooi om tehebben.

    Ik heb hem ook nog voor de pc thuis=) was een toffe game, maar als ik zin heb in gta speel ik 4 op de PS3:D