Forum

Topic: Game importeren vraag

Anoniem's avatar

Eyooo,
‘K wil een game importeren uit de USofA. Aangezien de PS3 dus regio vrij is zou het wel kunnen:devil:. Maar als je hem in de EU op een EU-PS3 gaat spelen, speel je hem dan wel op de USofA-servers of niet?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    is mij ook verteld je kan je spel spelen in UsofA maar om in Europa te spelen moet je hem op wereldwijd zetten dus… dan is de kans ook groot dat je tegen een stel amerikanen of chinezen moet, die de hele dag niks anders doen.
    dus je kan het beste gewoon wachten tot ie in nederland of ergens anders in EU uitkomt

  2. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dus, wat jij zegt, je speelt dan niet op de EU-server? ‘T gaat hier wel over een wereldwijde game, maar een vrij groot prijsverschil 😉

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Het hangt van de game af. Sommige games kijken naar de regio van je PS3 andere games kijken naar de regio van de BluRay. Het hangt dus totaal van de game zelf af.

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Doet amazon.com ook aan import…??

  5. 356 XP
    Godfather's avatar

    Nee dat server gedoe is allemaal onzin. Niets ervan is waar. Ik heb namelijk japanse games maar ik speel gewoon met europeanen en dit is zo met elke online spel die ik heb.

    -Metal Gear
    -Smackdown vs Raw 08
    -GTA4
    -COD4

    Dus geloof de anderen niet.

  6. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Alrigjt, thnx voor hulp ;).

    @GF
    klik. lijkt me wel dus 🙂

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Nee dat server gedoe is allemaal onzin. Niets ervan is waar. Ik heb namelijk japanse games maar ik speel gewoon met europeanen en dit is zo met elke online spel die ik heb.

    -Metal Gear
    -Smackdown vs Raw 08
    -GTA4
    -COD4

    Dus geloof de anderen niet.

    Met CoD 4 (weet ik niet zeker) was het eerst onmogelijk om met een andere regio te spelen, pas na een patch werd dit mogelijk!

  8. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Allemaal onzin wat ‘godfather’ zegt. Als je een game importeert speel je met Amerikanen/Japanners. Er kan later een update komen die dat verandert.

  9. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Heb ze gemaild, en ze zeggen gewoon dat het om-en-om is ;).

  10. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    ‘ze’? ‘om en om’ ?

  11. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ik heb LittleBigPlanet ook besteld als import bij axelmusic. Ze zeggen inderdaad dat je kans hebt dat je dan op US servers speelt. Lijkt me vreemd als dat zo is. Ik neem aan dat je servers kunt kiezen op afstand (ping). En zo niet dan koop ik als fan nog een Europese versie.

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    ’ze’? ‘om en om’ ?

    De gasten van de winkel = ze
    om en om = ligt aan de game

  13. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    gf heeft gelijk 😉
    ik zat met Burnout is NL spel
    en zat met allen chinezen te gamen
    en dat gebeurd me vaker
    zie minder vaak een NL of ander EU land voorbij komen 🙂
    dus ligt waarschijnlijk aan het spel
    sommige spellen hebben redio servers
    andere spellen hebben gewoon servers maakt regio weinig uit

  14. 1402 XP
    Selec1's avatar

    De gasten van de winkel = ze
    om en om = ligt aan de game

    Zoals al eerder gezegt.

    Misschien is het handig om een lijstje te maken met welke games je op welke servers speelt?

  15. 790 XP
    Robbert's avatar

    Zoals al eerder gezegt.

    Misschien is het handig om een lijstje te maken met welke games je op welke servers speelt?

    Goed plan!

  16. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ik heb LittleBigPlanet ook besteld als import bij axelmusic. Ze zeggen inderdaad dat je kans hebt dat je dan op US servers speelt. Lijkt me vreemd als dat zo is. Ik neem aan dat je servers kunt kiezen op afstand (ping). En zo niet dan koop ik als fan nog een Europese versie.

    Die servers kan je niet kiezen. Misschien komt er later een update, anders moet je je 2x 60e betalen voor een game.:/

  17. 131 XP
    bnk90's avatar

    je kunt beter games importeren via canada, nieuw zeeland anders engeland ofzo is ten eerste goedkoper en minder kans op een douane controle

    (bijna alles uit amerika wordt gecontroleerd!)

    probeer een site als videogameplus.ca eens daar heeft een vriend van mij ook al wel is wat van gehaald en wordt opgestuurd in een envelop met toy erop dus doordat het post is wordt het niet gecontroleerd. per spel komtdan nog wel 5 dollar bij op om te verzenden.