Forum

Topic: Vragen over de CoD4 multiplayer

Anoniem's avatar

Natuurlijk wil ik zoveel mogelijk uit deze game halen. Nu speel nog CoD4 nog niet zo lang en heb daardoor een paar vragen over de online mode. Dan heb ik het over perks, levels etc.

1 Hoe kan ik die perks gebruiken in een game (zoals extra granaten)? Ik gebruik nu alleen nog de normale granaten en flashbangs met R2 en L2

2 Worden kills na bepaalde levels meer waard of moet je gewoon meer ‘killen’ om een level verder te komen?

3 Krijg je bij ieder level dat je hoger komt een upgrade?

4 Hoe zit het met die ‘prestige’ dingen, gouden pistolen etc.?

5 Ik heb de GOTY editie en zou graag die mappen online willen spelen. Wanneer ik ‘Find game’ klik en daarna ’team deathmatch’ doe krijg ik een willekeurige map. Hoe kan ik die mappen toch spelen met gamers die de mappen ook hebben?

Misschien staat er wel ergens op internet een hele uitleg over hoe alles werkt maar heb het niet kunnen vinden.

Thnx!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    1.
    Waar je je wapens kunt kiezen en veranderen , kun je ook je perks selecteren.

    2.
    Je moet gewoon meer killen , hoe hoger je level , hoe langer het duurt om nรณg hoger te komen.

    3.
    Bij bijna ieder lvl krijg je een upgrade, dit kan verschillen van perks tot wapens.
    Ook kun je voor ieder wapen een upgrade krijgen , dit door het simpelweg veel te gebruiken.
    Voorbeeld: geef 10 headshots in 1 ronde, en krijg een geluidsdemper voor dat wapen.

    4.
    Staat allemaal bij stats.
    Je moet alle stats voor een bepaalt type wapen halen voor dat type wapen in het goud te krijgen. Voorbeeld: Asaullt heeft de AK-47 in het goud.

    EDIT:
    Prestige heeft niets met gouden wapens te maken.
    Zodra jij het hoogst behaalde level hebt (55) kun jij kiezen om dat te houden , of door Prestige mode te doen , en dan opnieuw te beginnen bij level 1. Dit heeft naar mijn mening geen nut , behalve dat je een ander logotje voor je naam hebt staan.
    Prestige mode kan volgens mij 10x
    Dus je kunt 10x level 55 halen.

    Ikzelf ben na de eerste keer al gestopt. Omdat ik niet wist wat ”Prestige Mode” was heb ik het maar gedaan.
    Toen kwam ik erachter dat het waardeloos onzinning was, en heb toen weer level 55 behaalt , en ben toen begonnen met het behalen van de golden weapons.

    5.
    Kan dit niet bij ”costum game” of iets dergelijks?

  2. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Oke daar kan ik wat mee.

    Tegen de tijd dat ik level 55 10x heb gehaald heb ik Cod9 uitgespeeld:S Vind het een raar dat Infinity Ward zo de ‘gameplay’ van de online multiplayer te wil verlengen.

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik vind het best wel leuk ๐Ÿ™‚ met die levels, soms is het wel irritant omdat andere spelers beter wapens hebben ๐Ÿ™‚

  4. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Ik vind het best wel leuk ๐Ÿ™‚ met die levels, soms is het wel irritant omdat andere spelers beter wapens hebben ๐Ÿ™‚

    Ja dat is zeker zo. Ik heb wel die Red Dot wat er goed is, maar erg sterk vind ik de wapens die ik nu nog gebruik niet.

  5. 454 XP
    arwin1993's avatar

    met de mp5 en m16 in het begin heb je toch al de betere wapens hoor.

    en aan die costums mappen heb je eingelijk maar weinig in gewoon online ze worden weinig gespeeld als ik het zo hoor.

  6. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Speel nu al een tijdje CoD4 en vraag me af,, kun je niet bepalen welke map je speelt? Volgens mij kan het alleen met vrienden maar nooit iedereen speelt CoD4. Ik speel meestal Team Deathmatch of Headquarters maar dan word alles willekeurig bepaald. Is hier dan niets aan te doen?

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Volgens mij niet nee. =/
    Je kunt ook geen server kiezen dus jah..
    Je wordt in een random server geplaatst , zo verkomen ze dat er 100 servers zijn met ieder 10 man. In plaats daarvan zijn er nu 50 servers met ieder 20 man. ๐Ÿ˜‰

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Maarja, moet je voor de servers betalen, want wat ik haat ik kom in het spel en iemand heeft de lobby gesloten, wie is dat dan de betaler of ?? :p

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Niemand hoeft te betalen voor een server.
    Degene die als eerste in een lege server komt , die wordt de ”host”
    Zodra hij vertrekt , wordt de server gesloten.

    Maar ik dacht dat dat sinds kort veranderd was met een update.
    Ik dacht dat als de host nu vertrekt , de speler die als tweede de server in kwam , dan de host wordt. en zodra die vertrekt de derde. etc…

    Zodat niet iedereen de hele tijd wordt gekickt.
    De Host zorgt zeg maar voor een soort ondersteuning aan de server.
    Zo heb je een betere verbinding. (dacht ik) ๐Ÿ™‚

  10. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ik vind het best wel leuk ๐Ÿ™‚ met die levels, soms is het wel irritant omdat andere spelers beter wapens hebben ๐Ÿ™‚

    Maarja, moet je voor de servers betalen, want wat ik haat ik kom in het spel en iemand heeft de lobby gesloten, wie is dat dan de betaler of ?? :p

    Waarom zou iemand er voor betalen om host te zijn:/ Beste wapens unlock/heb je in het begin:O

  11. 2 XP
    vekiM's avatar

    Ik vind de besturing alleen wat moeilijk op de ps3 .. meerdere moeite mee? of went dat vanzelf? Ik heb er zo weinig gevoel mee .. normaal speel ik online games op de pc en met de muis heb ik echt veel meer gevoel ..

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dat went vanzelf. ๐Ÿ™‚
    Zo kan ik juist net beter spelen met een PS3 controller dan met een muis / toetsenbord.

    Als je een paar daagjes hebt gespeelt. ben je wel al wat beter.

  13. 2 XP
    vekiM's avatar

    Haha ja precies .. ik ga steeds ovr mn doel heen .. of ik moet wat bij sturen ๐Ÿ™‚

  14. 52 XP
    tevash's avatar

    Er zijn niet echt “betere” wapens vind ik. Hangt af van wat je lekker vind spelen. Blijf zelf altijd wel met de M4 spelen, tenzij het een klein level wordt, dan de W1200, of een groot level, dan de Dragonov.
    Op internet zweren sommigen bij bijvoorbeeld de G3, maar dat vind ik dus echt niet lekker schieten.

    Wel is het zo dat je natuurlijk meer kan met meer perks…

  15. Anoniem -
    Anoniem-8002's avatar

    Dit klinkt misschien heel dom, maar ben net pas begonnen. Waar kan je wapens kiezen voor een fight en veranderen?