Forum

Topic: Europese datum bekend gemaakt voor Prince of Persia

Anoniem's avatar

Europese datum bekend gemaakt voor Prince of Persia

Ubisoft heeft gisteren aangekondigd dat Prince of Persia 2 december zou verschijnen in de UK, op PS3, Xbox 360,DS en PC. Deze next-gen versie van Prince of Persia opent een nieuw hoofdstuk in de franchise, met een open wereld-structuur en de dynamische AI, terwijl ook de invoering van een nieuw Illustratieve kunststijl.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    2 December, duurt niet zo gek lang meer.
    Maar ik ga em niet kopen denk ik, al heb ik alle vorige delen wel gespeelt. =/

    @ Said,

    Als ik jou was zou ik nog wat meer aan je nederlands werken als je hier redacteur wilt worden. 😉
    Je mist een hoop woorden, en je gebruikt te moeilijke woorden waarvan mn hoofd gaat tollen. xD

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik vind die nieuwe graphics wel mooi. Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen in de game.

  3. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    2 December, duurt niet zo gek lang meer.
    Maar ik ga em niet kopen denk ik, al heb ik alle vorige delen wel gespeelt. =/

    @ Said,

    Als ik jou was zou ik nog wat meer aan je nederlands werken als je hier redacteur wilt worden. 😉
    Je mist een hoop woorden, en je gebruikt te moeilijke woorden waarvan mn hoofd gaat tollen. xD

    Jij al helemaal?

  4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Wat betekent franchise XD?

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ik denk een nieuw hoofstuk in dat soort game :D, is frans ofzo

  6. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Franchise:
    Is zegmaar heel simpel als je als onderneming dezelfde formule als een bepaald bedrijf aanneemt, maar de winst van jou is, je moet je dus ook houden aan bepaalde regels en afspraken die dat bedrijf heeft/maakt.

    snapje?

    Dus een gek voorbeeld:
    Ik ben een McDonalds franchise, dan heb ik precies hetzelfde uitstraling en winkelformule als een normale McDonalds maar ik blijf voorderest zelfstandig.
    (in handels-termen dan hoor, is m’n studie geweest)

    EDIT 1…
    Wikipedia
    Nou, wat scheelt het 😉

    EDIT 2…
    “Prince of Persia” is dus door de jaren heen geproduceerd door verschillende ontwikkelaars, maar de naam bleef “Prince of Persia”.

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    2 december, hmmpf… Ik denk dat ‘deze game hem nog wel haalt…

  8. 468 XP
    TwysT's avatar

    ben erg benieuwd naar deze game, vind iig de stijl al zeer geslaagd

  9. 442 XP
    rwss's avatar

    Ik heb ‘m helaas binnen 6 uurtjes weten uit te spelen, deze game is erg kort en makelijk en heeft helaas geen moeilijkheids graat die instelbaar is, is wel heel mooi vorm gegeven op graphisch gebied. Had een langere speelduur verwacht van deze game, hoop dat ze wel hier gehoor aan gaan geven.
    Ook het combat systeem is sterk veranderd, een alle bazen die er in deze game voor komen, komen erg vaak terug waardoor je uiteindelijk weet hoe ze te werk gaan en ze erg makelijk te verslaan zijn.