Forum

Topic: GTA IV verbrand nog auto’s

Anoniem's avatar

GTA IV verbrand nog auto’s

Een jongen van 13 jaar werd gearresteerd op zaterdagochtend, toen hij zijn derde auto in brand stak in Lyon, voordat wordt uitgelegd dat Grand Theft Auto 4 hem heeft geleerd dit doen. Hij stak eerste twee auto’s in vuur geparkeerd in zijn buurt, die volledig verbrand waren, en daarna werd hij verrast toen hij een derde auto in brand stak. Tijdens de hoorzitting zei hij dat hij graag GTA IV speelde “, aldus deze politie bron. Rockstar Games en GTA-serie worden regelmatig beschuldigd in Verenigde Staten tot een negatieve invloed op jonge spelers en inspireert echte criminelen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    stomme gedoe…
    het ligt niet aan het spel, het ligt aan wat er in het hoofd van zon persoon rondspookt. net zoals toen met die baby, die was vermoord omdat ie de moordenaar stoorde tijdens het gamen. ok het zorgt er wel voor een deel voor, maar het zou net zo goed kunnen gebeuren als ie het spel niet had gespeeld.

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Wat een b***s*it??? Sorry hoor maar je kan in bijna alle games die er zijn auto’s in de fik steken???
    Waarom gebeurt dat dan nooit me die games maar wÊl met GTA…
    Pfff:S

  3. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Daarom zit er een 18+ rating op. Wat mij betreft de ouders aanpakken.

  4. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Daarom zit er een 18+ rating op. Wat mij betreft de ouders aanpakken.

    Lol, ik ken dus bijna geeneen ouder die daar echt op let. Die van mij ook niet, AL mijn games zijn eigenlijk niet voor mijn leeftijd… Als mijn ouders op de leeftijd lette, had ik dus maar egt een saai leven als het om gamegebied gaat, maarja ik ben heel goed&streng opgevoed dus ik ga zulke dingen sowieso niet doen..:p

  5. 64 XP
    MmarkM's avatar

    Lol, ik ken dus bijna geeneen ouder die daar echt op let. Die van mij ook niet, AL mijn games zijn eigenlijk niet voor mijn leeftijd… Als mijn ouders op de leeftijd lette, had ik dus maar egt een saai leven als het om gamegebied gaat, maarja ik ben heel goed&streng opgevoed dus ik ga zulke dingen sowieso niet doen..:p

    Nee, maar ze zijn er niet voor niets, ik mocht toen ik 14 was nog geen games van 16+ spelen van me ouders hoor:p hoe klote ik dat ook vond, al deed ik het natuurlijk wel, daar los van. Maarja die ouders hadden dat kind dan gwn beter moeten opvoeden:p

  6. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    wat een idioot die gozer zeg

    btw vind titel beetje vaag

  7. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Klopt, ik denk eerlijk gezegt dat dit meer aan zijn opvoeding ligt hoor, of die gozer heeft een steekje los…

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat ventje zorgt er weer voor dat de hele wereld geen GTA IV meer mag spelen 🙁
    Maar op welke wijze steekt hij auto’s in brand? Met een molotov? Of een raketenwerper 😀 of granaten, of schopt hij tegen de auto 😀 😀 😀
    Want er zitten geen vlammenwerpers in GTA IV
    En idd het ligt aan wat er in het hoofd van zo’n kind spookt, want dat kind spacet hem echt!

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ik begin te denken als dit zo verder gaat dat er geen GTA meer komen.

  10. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dat ventje zorgt er weer voor dat de hele wereld geen GTA IV meer mag spelen 🙁
    Maar op welke wijze steekt hij auto’s in brand? Met een molotov? Of een raketenwerper 😀 of granaten, of schopt hij tegen de auto 😀 😀 😀
    Want er zitten geen vlammenwerpers in GTA IV
    En idd het ligt aan wat er in het hoofd van zo’n kind spookt, want dat kind spacet hem echt!

    Daar hebje een goed punt. Je hebt alleen molotovs in GTA IV, en ik weet 99% zeker dat dat kidn van 13 echt niet autos zat op te blazen met een bazooka of een granaat:p.
    Als hij iets anders opnoemt van die dingen dat niet in GTA IV zit dan liegt hij gwn en geeft hij de game gwn de schuld..:p

  11. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    helemaal mee eens
    want met gewone geweren bijv. vliegt auto niet meer in brand
    maar stopt hij er gewoon mee!

    al zal hij die neem ik oook ook niet hebben !

  12. 468 XP
    TwysT's avatar

    wat een onzin…

  13. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik heb ooit is mijn hamster dood laten gaan, Ik wist namelijk dat als je ze geen eten geeft dat ze dood gaan van mijn tamachots. :p

    Wat een onzin dit allemaal…

  14. 39 XP
    rakker's avatar

    ik heb laatst de directeur van walibi op zijn bek geslagen.

    ik wou eens de directeur zijn van walibi kan toch ook met rollercoaster tycoon. dus waarom dan niet.

    nee vindt het echt een bu**shit verhaal dat die dit geleerd heb van gta4

  15. 131 XP
    bnk90's avatar

    snap niet dat ze die spellen steeds de schuld geven ten slotte is het gewoon een achterlijkziek kind die dat doet.
    zo gaan goede games naar de haaien