Forum

Topic: Naa update burnout hoor ik mijn HD iets kraken

Anoniem's avatar

:(mijn ps3 80GB HD maakt een beetje herrie
Na de update van burnout paradise :confused:
is dat normaal dat je hem een beetje hoort kraken ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 3878 XP
    vinnie1234's avatar

    Bij mij kraakt er ook wat
    ik heb hiervoor sony gebeld en die zeggen dat het weinig uit maakt
    je moet alleen even op je CD kijken of hij krast
    zo niet is er opzich weinig aan de hand
    maar jij hebt de garantie natuurlijk nog en ik hat het niet meer
    dus is het storend zou ik hem opsturen
    maar anders is er weinig aan de hand (en ik heb het al sinds Februarie dit jaar)

  2. 303 XP
    l3on2's avatar

    Bij mij kraakt er ook wat
    ik heb hiervoor sony gebeld en die zeggen dat het weinig uit maakt
    je moet alleen even op je CD kijken of hij krast
    zo niet is er opzich weinig aan de hand
    maar jij hebt de garantie natuurlijk nog en ik hat het niet meer
    dus is het storend zou ik hem opsturen
    maar anders is er weinig aan de hand (en ik heb het al sinds Februarie dit jaar)

    ok ik gaa eerst wel ff terug naar de winkel ik heb hem nog meer net 4 dage :p:tiffguy::tiffguy:

  3. 3878 XP
    vinnie1234's avatar

    jha dan zit er zeker garantie op
    krijg je denk ik wel een nieuwe

  4. 303 XP
    l3on2's avatar

    jha dan zit er zeker garantie op
    krijg je denk ik wel een nieuwe

    ik hoop dat ik direct een nieuwe in de winkel krijg. Anders moet ik weer 15 dagen wachten

  5. 3878 XP
    vinnie1234's avatar

    beter 15 dagen
    als 10 jaar met krakende PS3 zoals ik he 🙂

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Als jullie krassen/barsten op/in je cd hebbe wil ik t graag wete want ik heb 2 dikke barsten in mijn cd van GTA IV..

  7. 3878 XP
    vinnie1234's avatar

    neej dat heb ik gelukkig niet 🙂
    helemaal schoone kras vrije cd’s 🙂

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik heb zojuist Burnout voor het eest gespeeld, net gekocht, maar ik hoefde niks te installeren laat staat updaten, ik snap de game verder niet, want hoe kan ik gewoon race met motoren ?:S

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    ik hoop dat ik direct een nieuwe in de winkel krijg. Anders moet ik weer 15 dagen wachten

    Ik had na een defect 10 dagen gewacht, toen kreeg ik een nieuwe sony vertelde mij ook dat een winkel de console binnen een maand mag omruilen, helaas deden ze dat niet en moest ik hem dus zelf opsturen en de 10 dag vanaf de dag van opsturen had ik een nieuwe.

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Mijn cd’s zijn ook allemaal krasvrij hoor 🙂

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb helemaal geen gekraak ofzo en ook geen krassen maar komen die barsten in gta IV door de ps3 anders moet je gewoon naar sony toe gaan

  12. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Als hij een paar dagen oud is (minder dan 8) mag je hem gewoon omruilen hoor!

    Ik heb zojuist Burnout voor het eest gespeeld, net gekocht, maar ik hoefde niks te installeren laat staat updaten, ik snap de game verder niet, want hoe kan ik gewoon race met motoren ?:S

    Heb je playstation wel verbonden met internet?
    Dan zal je hem moeten kunnen updaten (Hoef je niks voor te doen, daar vraagt hij gelijk om bij het opstarten van het spel.)

    Ik heb geen gekraak van mij hardeschijf en heb ook geen krassen op de cd’s.

  13. 1386 XP
    Redd's avatar

    Als ik de eerste week gekraak zou horen zou ik ook terug gaan, en als het dan 10 dagen duurt is het jammer maar helaas.

    Ik heb ‘m ruim een jaar en zowel m’n 60gb disk als m’n 160gb disk hebben nog nooit gekraakt.
    Je hoort een harde schijf natuurlijk wel… dat ding draait 5400x per minuut rond. 😉

  14. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb geen last van kraken of krassen ( ps3 60 gb release )

    BURNOUT………
    Dexter145 ik snap de game verder niet, want hoe kan ik gewoon race met motoren ?:S

    Wat begrijp je hier niet van dan !? ( snap je vraag niet )

    Kwam een poos geleden, online in burnout iemand tegen, die niet wist hoe je van auto kon wisselen.:rolleyes:??????????