Forum

Topic: Playstation 3 ALWEER kapot!

Anoniem's avatar

Zoals jullie weten heb ik sinds vorige week mijn Playstation weer terug van 3 weken reparatie.
Nu ben ik nog niet goed en wel ”terug aant komen” , Isie alweer kapot!

Ik was Call of Duty 4: Modern Warfare aant spelen toen ik opeens een vastloper kreeg..
Shit happens… gewoon opnieuw opstarten en doorgamen!
Dus niet… -.-
Kreeg hem niet meer uitgeschakeld , dus moest de stekker uit de stopcontact halen. (net zoals de vorige keer)

Eenmaal weer ingestoken , wil ik em opstarten en krijg ik een beeld waar je bang van wordt o.O
Alle kleuren van de regenboog , behalve degene die hij moet hebben. (ook wel storing genoemd)

Paar keer geprobeerd om opnieuw op te starten maar ik kreeg em niet meer aan de praat. 🙁

Mijn Playstation 3 is dus ALWEER kapot! 😡

Jullie weten nou onderhand wel wat dit dus betekend voor de PSS clan..
En ik heb geen idee of ik er nog wel mee door wil gaan door al deze ellende. 🙁

Ik wordt er schijtziek van.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ik wil gerust de Warhawk-event overnemen

  2. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Je hebt gewoon heel veel pech. De meeste mensen hebben nooit problemen (waaronder ik, en mijn vrienden ook). Sterkte!

    PS. Er zit ook een knop aan de achterkant, je hoeft de stekker er dus niet uit te halen.

  3. 200 XP
    bokito007's avatar

    Je hebt gewoon heel veel pech. De meeste mensen hebben nooit problemen (waaronder ik, en mijn vrienden ook). Sterkte!

    PS. Er zit ook een knop aan de achterkant, je hoeft de stekker er dus niet uit te halen.

    mee eens met japsuh 🙂

    iemand uit mijn klas had ook hetzelfde probleem als jouw…. 2 x
    of je ps3 haat je, of je gaat er slecht mee om, of het is toeval
    veel sterkte igg 😛

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Dat die knop daar zit , dat snap ik ook… maar daar kom ik moeilijk bij.

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Jezus wat een ongelovelijk ongeluk! 🙁 Echt ongelovelijk!

    Valt dit nog binnen garantie?

  6. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Een gerepareerd model heeft een garantie van 3 maanden.
    Daar valtie nog binnen , sinds ik em pas sinds vorige week terug heb! 😡

    Klotezooi…..

  7. 303 XP
    l3on2's avatar

    Er rust een vloek op je huis.
    Of een geest die voor jouw in dat huis heeft gewoond en die was microsoft fanboy.

  8. 564 XP
    Rox92's avatar

    Damn das wel heel erg pech……

  9. 304 XP
    Edwin's avatar

    Als ik jou was zou ik dit keer een nieuwe Playstation 3 eisen. Je zit al 3 weken zonder PS3, dus als je nu nog een keer 3 weken zonder PS3 zit is de lol er inderdaad gauw af.

    Bijkomend feit in jou voordeel is dat het hetzelfde defect betreft. Je PS3 is dus blijkbaar helemaal niet gerepareerd…

  10. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Als ik jou was zou ik dit keer een nieuwe Playstation 3 eisen. Je zit al 3 weken zonder PS3, dus als je nu nog een keer 3 weken zonder PS3 zit is de lol er inderdaad gauw af.

    Bijkomend feit in jou voordeel is dat het hetzelfde defect betreft. Je PS3 is dus blijkbaar helemaal niet gerepareerd…

    Dat doen ze niet, ze mogen hem 3 keer repareren op hetzelfde euvel.
    Wanneer hij dan voor de vierde keer kapot gaat, dan kun je het pas eisen, dan heb je namelijk recht op een nieuwe…

    Sterkte, maar gelukkig heb je nog genoeg tips met wat je dan kan doen, haha!

  11. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik denk dat het gewoon door je naam hier komt :p

    Wel kut allemaal, die van mij was ook kapot, heb tot nu toen nog steeds een werken 🙂

  12. 39 XP
    rakker's avatar

    Je hebt gewoon heel veel pech. De meeste mensen hebben nooit problemen (waaronder ik, en mijn vrienden ook). Sterkte!

    PS. Er zit ook een knop aan de achterkant, je hoeft de stekker er dus niet uit te halen.

    of de aan knop op de console voor 10 tot 15 seconden vasthouden wil vaak ook helpen dan gaat de console piepen en reset de console zich..

    en sterkte ik hoop dat je nu een goed werkende ps3 krijgt van sony waar je meer plezier aan mag beleven.

  13. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb de vorige keer al een nieuwe gekregen. o.O
    Een gereviseerd model wil zeggen dat in zoverre alle electronica wordt vervangen,
    Alleen het frame (het staal / ijzer werk) wordt gewoon weer gebruikt.
    Om alles in vast te houden.

    Maar verder is alles vervangen werdt mij verteld.

  14. 31 XP
    Said0011's avatar

    Heb jij nog garantie ?
    Heb jij Sony gebelt om je situatie uiteleggen ?

  15. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    JA said dat heb ik.. -.-
    Lees eerst eens voordat je dat vraagt, dat is al 3x gezegt.

    Ik heb tot 2x toe gebeld , en een gerepareerd model heeft 3 maanden garantie.
    En sinds ik mijn PS3 pas een week terug , hoop ik dat je kunt tellen en dus weet hoe lang ik nog garantie heb..

  16. 31 XP
    Said0011's avatar

    Wat is het probleem nou ? Je kunt die toch naar garantie sturen ? Ik weet het niet leuk, lang… Maar je moet ook compensatie aan sony vragen.

  17. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik heb de vorige keer al een nieuwe gekregen. o.O
    Een gereviseerd model wil zeggen dat in zoverre alle electronica wordt vervangen,
    Alleen het frame (het staal / ijzer werk) wordt gewoon weer gebruikt.
    Om alles in vast te houden.

    Maar verder is alles vervangen werdt mij verteld.

    als ze alles vervangen wat IN de ps3 zit en niet het ijzer.
    dan kunnen ze net zo goed een nieuwe geven , of ligt het nou aan mij?

  18. 480 XP
    Flow's avatar

    Wow dit zuigt echt.

    Ik ga geen tips geven aangezien alles al is gezegd hierboven.

    Veel succes.

  19. 42 XP
    SieS's avatar

    ik zou ook gewoon een nieuwe eisen. moet wel te doen zijn volgens mij.

  20. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Als ik jou was zou ik dit keer een nieuwe Playstation 3 eisen. Je zit al 3 weken zonder PS3, dus als je nu nog een keer 3 weken zonder PS3 zit is de lol er inderdaad gauw af.

    Bijkomend feit in jou voordeel is dat het hetzelfde defect betreft. Je PS3 is dus blijkbaar helemaal niet gerepareerd…

    Hmmm, ik had laatst ook een probleem met slechte service.
    Het zit zo: Halverwege juli had ik m’n exemplaar van Fifa 08 opgestuurd ivm krasjes op de schijf. op de site stond dat ik hem maximaal 2 weken kwijt zou zijn. Na 5 weken had ik hem nog niet, dus ik EA opgebeld

    [quote=”EA Benelux”]Ja, onze voorraad is op, en dat moet helemaal uit Amerika komen. Maar zodra wij hem hebben sturen we hem direct op[/quote]

    Ik dus weer 2 weken zitten wachten. Nog steeds niet terug. (Je verwacht van een bedrijf als EA dat ze een voorraad probleem snel oplossen) Ik weer bellen. Weer hetzelfde verhaaltje. Ik denk: als ik hem volgende week nog niet heb, dan bel ik weer op en eis ik een spel erbij. Maar week later had ik hem weer.

    Dit geeft toch aan dat het corrupte systeem toch blijft gelden, je kunt er vrij weinig aan doen.

  21. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ai ik heb medelijden met jou :(, zo kut, konden ze niet een nieuwe meegeven ?

  22. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    das egt KUTT vorr je!!

  23. 954 XP
    Callme's avatar

    hey, kut voor je man.
    Neem contact op met sony headquarters(in NL) en vertel ze hoe het inelkaar zit.

  24. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Bij xbox krijg je een compleet nieuwe dat is ook wel nodig want die gaan heel vaak kapot:P Shit happens Veel suc6 ik hoop dat je een nieuwe krijgt

  25. 209 XP
    chrisnl's avatar

    dat lijkt me echt giga f*cking

  26. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    JE SCHREEF DIT: Dat die knop daar zit , dat snap ik ook… maar daar kom ik moeilijk bij.

    Hoezo kom je er moeilijk bij, je playstation heeft rondom genoeg ruimte nodig om de warmte af te kunnen voeren, anders raakt hij overhit.

    Als hij genoeg ruimte had kon je gewoon bij het aan/uit knopje.