Forum

Topic: Binnenkort, alle games verplicht trophies te hebben

Anoniem's avatar

Hallo

Een official playstation blog heeft een kleine commentaar gepost met daarin “the day will come when you get trophies in almost every game then you will complain about something else” Het wil zijgen dat hij eigenlijk vraag wanneer game verplicht trophies zouden hebben. Daarna heeft John Diamonon a zijn commentaar geantwoord met : “…and that day is coming soon.”

Bron : http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=31888

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat is echt totaaaaaal niet wat hij wilt zeggen met: ”the day will come when you get trophies in almost every game then you will complain about something else”.

    Hij zegt dat er ooit een tijd zal komen waarbij bijna elke game trophies zal hebben en je tegen die tijd om andere dingen zal zeuren dan trophies.
    Zeggen dat die dag snel zal komen is een makkelijk gemaakte opmerking. :p

    Althans, zo interpreteer ik het.

  2. 31 XP
    Said0011's avatar

    Jah, een soort vraagje, jij hebt gelijk 😉

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Zoals het er nu uit ziet gaat het al goed met de trophies, dus die dag zal dan vast ook wel komen.

    Praktisch elke game die nu aangekondigt word heeft trophies. ^_^

  4. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heeft geen nut bij spellen die al uit zijn.
    bij burnout kun je de hele game opnieuw spelen, wil je alle trophies hebben :confused: maar ja voor mij hoeven die trophies niet, heb er niks aan.

    Ze kunnen je beter punten geven, waarmee je nieuwe content mee kan kopen

  5. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    is dat dan niet te veel rippen van de Achievements?
    Ik denk dat het leuker is dat bepaalde games alleen maar Trophies hebben

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Zoals het er nu uit ziet gaat het al goed met de trophies, dus die dag zal dan vast ook wel komen.

    Praktisch elke game die nu aangekondigt word heeft trophies. ^_^

    Inderdaad. Volgens mij bedoelde hij het als: Als je niet over trophies kan zeiken dan zeik je wel over iets andders.

    is dat dan niet te veel rippen van de Achievements?
    Ik denk dat het leuker is dat bepaalde games alleen maar Trophies hebben

    Hou eens op over het rippen van elkaar. Alles is geript en alles word geript. Rachter & Clank was de eerste game die tropy/achievements had. Daarna ging xbox het doen en daarna Sony. Dus wie ript wie?

  7. 421 XP
    Rhox's avatar

    En wat kan je nu eigenlijk echt doen met die trophy’s?
    Enkel maar verzamelen en vergelijken zeker?

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Hij wil zijgen ? 😀

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    En wat kan je nu eigenlijk echt doen met die trophy’s?
    Enkel maar verzamelen en vergelijken zeker?

    Hoe meer trophies hoe stoerder je bent.

    D’oh!

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Omfg @ said..

    Alvast mijn excuses voor dit bericht…

    Ik ben zelf mischien geen redacteur , en ben dan mischien ook niet degene die jouw dit moet vertellen..
    Maar ik ben nogal negatief ingesteld vanavond en ik moet het gewoon even kwijt.

    Als ik jouw was zou ik het gewoon opgeven.
    -Je kunt zo goed als niet nederlands typen.. spelfouten dat het barst.
    -Je nieuwsberichten kloppen vaak niet of zijn onbelangrijk.
    -Je nieuwsberichten slaan vaak gewoon helemaal nergens op. (ook je posts!)
    -sommige nieuwsberichten van jou zijn al oud , dus zijn als eens gepost..
    -En naar mijn idee heb je het IQ van een stoeptegel. (zo kom je tenminste over bij mij)

    Kortom , je kunt het niet.

    Maar nogmaals.. ik heb daar geen verstand van , dus wie ben ik omdat jouw te zeggen… -.-

  11. 480 XP
    Flow's avatar

    Tjah rippen…Kom maar eens met iets nieuws en dan bedoel ik iets dat nog nooit is gedaan!

    Er is altijd wel iets wat op jou idee lijkt. tegenwoordig is elk idee in een game geripped van een andere game.

    @hierboven
    Ben niet negatief ingesteld ofzo…maar er zijn wel duidelijk spel fouten ja (niet dat ik zelf zo goed type :D)

    On topic:

    Het is wel zo dat als alle games trophy’s hebben het een standaard wordt en dat we dan wel ergens anders over gaan zeuren. Ik zou wel willen dat alle games trophy’s hebben, maar dan verliest het wel de exclusiviteit

  12. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Games die throphies hebben verkopen gewoon meer.
    Mensen willen alle throphies behalen , daarvoor kopen ze de games die ze anders niet zouden kopen.

    Dus ik verwacht dat bijna elk spel wat nog uit moet komen throphies zal ondersteunen.
    Want dat verkoopt gewoon meer. 🙂