Forum

Topic: LittleBigPlanet Beta

Anoniem's avatar

Wie van jullie heeft de Beta van LittleBigPlanet weten te bemachtigen. Wat vinden jullie nou echt van deze game, deel hier al je ervaringen, pluspunten en misschien ook wel minpunten.

Voor de mensen die hem niet hebben, erg jammer, maar ga hier niet over zeiken in dit topic.

Ik heb de Beta weten te bemachtigen en heb de 1e level gehaald en vond het erg leuk en niet al te moeilijk. De besturing van de game is uitstekend en het zelf aankleden van SackBoy is geweldig 🙂

Wat vind jij ervan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

78 reacties

  1. 31 XP
    Said0011's avatar

    Ik vind er niks van omdat :

    – Ik heb geen key
    – Ik ben mijn spreekbeurt aan te maken
    – Dat is een kinderspel

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Er werdt volgens mij gezegt om hier niet over te zeiken..

    LittleBigPlanet is een geweldig spel , al heb ik em zelf nog niet gespeelt!
    Ik ga em zeker weten halen! 😀

    En dan heb ik nog een vraagje aan degene die de beta heeft.
    Is het nou mogelijk om filmpjes / foto’s te maken met je Eyetoy en die in een lvl te plaatsen?
    En is het nou ook mogelijk om je eigen muziek te plaatsen in een lvl?

    Ik had ergens gezien dat als je met de ”map editor” bezig bent , je in kunt stellen dat je een bepaalt nummer hoort als je bijvoorbeeld een bepaalt punt passeert.

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik vind dat het zo speciaal uitziet, ik wil wel is spelen, maar ik ben niet verheugd op de release data zoals iedereen hier 🙂

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    En dan heb ik nog een vraagje aan degene die de beta heeft.
    Is het nou mogelijk om filmpjes / foto’s te maken met je Eyetoy en die in een lvl te plaatsen?
    En is het nou ook mogelijk om je eigen muziek te plaatsen in een lvl?

    Ik had ergens gezien dat als je met de ”map editor” bezig bent , je in kunt stellen dat je een bepaalt nummer hoort als je bijvoorbeeld een bepaalt punt passeert.

    Dat van die PSEye klopt! Dat kan je ook al in de Beta zelfs, best stoer. 🙂 Mogelijkheden zijn eindeloos..

    En dat van die muziek ben ik nog niet tegengekomen, maar ik ben nog niet zo heel ver in de beta.

    Ik vind zelf dat het echt een stoere game is, ik was het meest huiverig over de besturing en die valt echt enorm mee. ‘Tis ook echt vet dat je zijn armen, lichaam en hoofd met Motion en de analoge sticks kan bewegen. 😀

  5. 65 XP
    Pliex's avatar

    Volgens de officiële mediamolecule site, moeten we de playstation forums en alle bekende nieuwssites in de gaten houden want er zullen meer keys worden verspreid. Misschien krijgt PS3-Sense ook wel een flink aantal…wie weet…

  6. 15 XP
    Belgae's avatar

    Ik zal het hier maar posten:

    GAMEOVER geeft nog 90 beta keys weg van LittleBigPlanet!

    Elke 10de mail die gestuurd wordt naar
    [email][email protected][/email]
    met het subject:
    “I want to play Little Big Planet.”
    wordt beloond met een beta key.

    Hoeveel er nog over zijn weet ik niet dus je moet snel zijn 🙂

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wat is de bron daarvan? :p

  8. 15 XP
    Belgae's avatar

    Wat is de bron daarvan? :p

    bron

    Zal wel betrouwbaar zijn (hoop ik toch) :p

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    Iets meer research gedaan, het is alleen voor gamers uit portugal.. 😉 Gameover is ook portugees. xD

    Vandaar dat het er maar 90 zijn..

    Bron @ Gameover | Bron die ik wel kan lezen

  10. 15 XP
    Belgae's avatar

    Kut! 😉

    Ik heb het iig toch geprobeerd, je weet nooit :p

  11. 421 XP
    Rhox's avatar

    Hoe werkt zo’n beta-key juist?

  12. 15 XP
    Belgae's avatar

    Hoe werkt zo’n beta-key juist?

    Je gaat naar je PS3 account > accountbeheer > Inlossen van PLAYSTATION®Network Card of promotiecode > key ingeven.

  13. 421 XP
    Rhox's avatar

    Je gaat naar je PS3 account > accountbeheer > Inlossen van PLAYSTATION®Network Card of promotiecode > key ingeven.

    Mmm, nog nooit die optie opgemerkt gehad 🙂
    Als ik nou eens een key had hé 😀

  14. 209 XP
    chrisnl's avatar

    heb een email gestuurt hoop nu wel dat ik een key kan bemachtegen wil zo graag de key hebben van little big planet

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    heb een email gestuurt hoop nu wel dat ik een key kan bemachtegen wil zo graag de key hebben van little big planet

    Die 90 keys zijn helaas alleen voor portugezen.. 🙁

  16. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb ze een mailtje gestuurd met als onderwerp: I want to play Little Big Planet en als tekst: Si.

    Zeggen Portugezen Si? 😮

  17. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hahahaha! Is dat niet spaans?

    Priceless!

  18. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Spaans, Portugees, lijkt allemaal op elkaar .. 😀

  19. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Lol ik was er niet eens op het moment dat ze die keys weggaven, maarja vind ik niet zoo erg. Wel jammer mr ik ga niet zeike:p
    Hopelijk word ik nog gekoze uit die 20.000 keys die ze nog gaan weggeve in de EU:)

  20. 421 XP
    Rhox's avatar

    Lol ik was er niet eens op het moment dat ze die keys weggaven, maarja vind ik niet zoo erg. Wel jammer mr ik ga niet zeike:p
    Hopelijk word ik nog gekoze uit die 20.000 keys die ze nog gaan weggeve in de EU:)

    Mja dat aantal minderde er dus mee (waarschijnlijk) …

  21. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Wil heel graag die key (A)

  22. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Wil heel graag die key (A)

    Ja, wie niet :p

  23. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    iedereen 😛

  24. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Vind ik btw wel vaag.
    Ze geven 20.000 codes in europa totaal. (zeggen ze)
    Maar gisteren werden er al 68.000 weggegeven door één snkele site. o.O

  25. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Vind ik btw wel vaag.
    Ze geven 20.000 codes in europa totaal. (zeggen ze)
    Maar gisteren werden er al 68.000 weggegeven door één snkele site. o.O

    58.000 waren het er toch?

  26. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    5800 tog :O
    net gekenen inderdaat 5800

  27. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Jah kan ook … ik had begrepen 68.000

    Maar wat is het nou?! 58.000 of 5800????

  28. 1386 XP
    Redd's avatar

    Mja dat aantal minderde er dus mee (waarschijnlijk) …

    Dat lijkt mij zelf onwaarschijnlijk, deze keys waren ook wereldwijd te verkrijgen.. ‘Tis niet dat je in de EU moest wonen om een key te krijgen, het zou dus best oneerlijk zijn als alle 5800 van “ons” aantal invites af gaat, namelijk 20.000 in europa.

    58.000 waren het er toch?

    Gister waren er 5800 weg te geven, en in totaal zijn het er 20.000 voor europa. Je haalt dingen door elkaar Dexter. :p

  29. 15 XP
    Belgae's avatar

    Hier is nog een manier om een key te bemachtigen!

  30. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Kan je met die Beta alleen Single-player spelen of zelf ook level maken?

  31. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Level maken kan niet eens in het hele spel in het begin.

  32. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Level maken kan niet eens in het hele spel in het begin.

    Dat zeg je fout…

    Dat kan niet online met andere mensen.
    Maar offline kun je wel al meteen je lvl maken , ook met meerdere spelers (op dezelfde console).

    Voor de online ”map editor” (omt zo maar ff te noemen) zal er een patch worden uitgebracht.

  33. 1386 XP
    Redd's avatar

    En zelfs in de beta kan je levels maken.

  34. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik kreeg zomaar een Bèta key mijn mail binnen gevlogen!

    (misschien heeft mijn “Si!” dan toch gewerkt?)

    In 1 woord: GE-WEL-DIG! Het spel is heerlijk! Echt helemaal top! Wel heb ik vaak last van crashes.

    Ik leef mee met de mensen die geen Bèta key hebben. Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om hem bij mij te komen spelen. 🙂

  35. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik kreeg zomaar een Bèta key mijn mail binnen gevlogen!

    (misschien heeft mijn “Si!” dan toch gewerkt?)

    In 1 woord: GE-WEL-DIG! Het spel is heerlijk! Echt helemaal top! Wel heb ik vaak last van crashes.

    Ik leef mee met de mensen die geen Bèta key hebben. Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om hem bij mij te komen spelen. 🙂

    Crashes, heb ik nog geen 1 keer gehad. Vind jou verhaal vaag, want als ik dat kreeg ineens zou ik wel weten waar ie vandaan kwam, afzender mail.

  36. 15 XP
    Belgae's avatar

    Crashes, heb ik nog geen 1 keer gehad. Vind jou verhaal vaag, want als ik dat kreeg ineens zou ik wel weten waar ie vandaan kwam, afzender mail.

    De key komt volgens mij van GAMEOVER

    Ik heb ze een mailtje gestuurd met als onderwerp: I want to play Little Big Planet en als tekst: Si.

    Zeggen Portugezen Si? 😮

  37. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    lol… het zo zomaar kunnen.
    Maar ik denk dat die keys al lang op zijn…?

  38. 3 XP
    nooren's avatar

    De beta is top, nog geen crashes gehad zoals R@tz. Je kan ook levels maken en online zetten. Je kan ook online de zelfgemaakte levels doen. Ik heb gisteren met 4 mensen online gespeeld (is wel druk, soms moeilijk te zien wie je bent 😉 ) Met 1 vriend samen is makkelijker.

    Dit wordt een topper!!!!! (is eigenlijk al een topper voor de beta spelers onder ons)

  39. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik denk dat ik die crashes heb doordat Ziggo (mijn internet provider) in de buurt aan het graven is en daarmee de kabels opfokt.

    Een van de irritantste crashes/bugs zijn wanneer je in een tutorial zit en je kan er niet meer uit! :(.

  40. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    Ik denk dat ik die crashes heb doordat Ziggo (mijn internet provider) in de buurt aan het graven is en daarmee de kabels opfokt.

    Een van de irritantste crashes/bugs zijn wanneer je in een tutorial zit en je kan er niet meer uit! :(.

    Wij krijgen lekker Glasvezel 🙂

  41. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ik heb er 1 gekregen van Sony zelf!!!
    Ben namelijk Playstation Beta Tester en gaat deze morgen donwloaden en proberen…

    ps. kan niet eerder ivm Ajax vanaaf 😉

  42. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Wij krijgen lekker Glasvezel 🙂

    Damn! Dat is echt super snel!

  43. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    ja he 🙂
    Dat is iemand killen in Gears of War voordat je de trigger hebt overgehaald 🙂

  44. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Level maken kan niet eens in het hele spel in het begin.

    Dus wel, het kan zelfs in de beta.

  45. 421 XP
    Rhox's avatar

    Dus wel, het kan zelfs in de beta.

    Het was idd de online – levels bouwen (dus met meerdere tegelijk een level bouwen) dat niet zou lukken vanaf begin 😉

  46. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    En zelfs in de beta kan je levels maken.

    Jammer, was 15 uur te laat voor Betá key. ^o)

  47. 200 XP
    bokito007's avatar

    Ik heb er 1 gekregen van Sony zelf!!!
    Ben namelijk Playstation Beta Tester en gaat deze morgen donwloaden en proberen…

    ps. kan niet eerder ivm Ajax vanaaf 😉

    hoe word je ps beta tester ?

  48. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Heb gister een Beta key ontvange, thankgod dat ik in t Sony Beta team zit:D:D:D:D
    Alleen kan m morge pas spele:mad:

  49. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Wie heeft er een Key over heb 3x Betá give away keys gemist. Want veel mensen hebben er al 1 zeggen ze.

    En ik doe mijn naam eer aan. 🙂

  50. 200 XP
    bokito007's avatar

    ik heb ook geen key..
    kan iemand me goed uitleggen hoe je in beta team komt + als iemand 2 keys heb of je hebt er een maar gebruikt m niet mag ik hem dan please ?

  51. 65 XP
    Pliex's avatar

    Afgelopen nacht op gamespot waren er weer 2000 keys te winnen. Je moest dan een live show bekijken en aan het eind werd dan een vraag een gesteld. Het antwoord kon je dan mailen naar gamespot. Ik heb al mijn 8 emailadressen gebruikt en als een gek zitten mailen, maar helaas niets gewonnen.

    Aanstaande maandag moeten we Gamepro in de gaten houden ! Ze hebben 1250 keys!!

  52. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Registeren wil bij mij niet op Gamepro, hij zegt steeds ‘Saving’ en dan komt het niet verder heb nog 1 poging gedaan op te E-mail te sturen naar Game Gamespot voor nog 1 kans. En natuurlijk hele middag achter computer Websites checken of iemand anders keys weggeeft…

  53. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb er 1 gekregen van Sony zelf!!!
    Ben namelijk Playstation Beta Tester en gaat deze morgen donwloaden en proberen…

    Waarschijnlijk heb ik hem ook zo gekregen 🙂

  54. 15 XP
    Belgae's avatar

    Afgelopen nacht op gamespot waren er weer 2000 keys te winnen. Je moest dan een live show bekijken en aan het eind werd dan een vraag een gesteld. Het antwoord kon je dan mailen naar gamespot. Ik heb al mijn 8 emailadressen gebruikt en als een gek zitten mailen, maar helaas niets gewonnen.

    Ik heb ook meegedaan maar op het forum van Gamespot is te lezen dat ze nog geen keys hebben uitgedeeld dus wie weet…

  55. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ja ik had het ook alweer gelezen ergens, dus ik blijf hopen 🙂

  56. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    IGN is begonnen met hun keys uitdelen, ze hebben 2000 Keys. En jij moet alleen naar [email][email protected][/email] E-mailen en zorg dat je overwerp “LBP Beta Code” is en dan moet jij je idee versturen watvoor level jij zou maken met LittleBigPlanet. Het bericht hoeft niet te lang te zijn je moet wel laten zijn dat je de Betá wilt hebben.

    En de volgende dagen zullen deze Websites ook wat keys uitdelen

    1Up
    Gametrailers
    Offical LittleBigPlanet nieuws site

  57. 15 XP
    Belgae's avatar

    InsideGamer geeft 200 beta-keys weg.

  58. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Kunnen ze niet gewoon een open beta houden:P ze geven al zoveel keys weg:pimp_cigar:

  59. 480 XP
    Flow's avatar

    Ok ik heb nog hoop op een beta key 😀

  60. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Zo, net even brief gestuurd naar Insidegamer en maar weer hopen…

  61. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik ook en gamepro is nu offline kan iets te maken hebben met de beta’s!!

  62. 480 XP
    Flow's avatar

    Ik ook en gamepro is nu offline kan iets te maken hebben met de beta’s!!

    Hij heeft al problemen vanaf 4 uur s’middags omdat alle Amerikanen nu pas wakker worden en de site gaan checken (ok ze zijn al wakker maar het is daar nu middag ofzo :D)

  63. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Please excuse our dust…
    GamePro Media is undergoing maintenance.

    Please check back shortly!

    Zo maar weer eens kijken haha

  64. 15 XP
    Belgae's avatar

    De komende 3 dagen gaat IGN UK 20.000 beta keys weggeven!

  65. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Waarom make ze die beta gewoon niet open???:S

  66. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Waarom make ze die beta gewoon niet open???:S

    Inderdaad, er zijn al zo’n 80000 codes, en nu weer 20000 erbij. En dat met nog maar 10 dagen te gaan voordat de beta verloopt.

  67. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ik heb van PlayStation Underground een key gekregen, weet niet meer of het een wedstrijd was ofzo… maar toch leuk!
    Heb’m al even aan’t spelen geweest, echt bangelijk!

  68. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ja hoor het is zover ik zit in de BETA door x-play egt super ik ben em nu aant downloaden

  69. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik wacht wel op open Betá als die komt of anders ook maar niet.

  70. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Lol iedereen heeft er eentje ontvangen lijkt net. Iedereen die ik ken zowat heeft een beta key:p

  71. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    nu home nog:P dat lijkt me egt zo VET!

  72. 65 XP
    Pliex's avatar

    ALs je indedaad nog geen key hebt, HEEEEEL VEEEEEL EU keys peeZyPcgdVf9u8SF5yFZb7aCrN0W3eiZzgZ]hier te halen !!

    Inloggen (of registreren nog) en je gegevens invullen, pagina later, heb je je code !!

  73. 1386 XP
    Redd's avatar

    Wat geld kost, inmiddels. 🙁

  74. 861 XP
    Morticuz's avatar

    kost geen geld, heb er ook 1 vandaan!

  75. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb me geregistreerd, en die keys waren op. :p Alleen als je member werd kreeg je nog, wat geld kost.

  76. 72 XP
    Niickell's avatar

    zou iemand misschien met mij een code willen delen$? ben heletijd net iets telaat

  77. 1386 XP
    Redd's avatar

    zou iemand mij misschien een code willen geven:$? ben heletijd net iets telaat

    Die hebben ‘we’ niet, en bedelen word over het algemeen niet echt gewaardeerd.. 😉