Forum

Topic: Je hardware verlanglijstje!

Anoniem's avatar

Welke hardware accessoires wil jij nog gaan aanschaffen?
Vertel wat over de accessoires en plaats een plaatje.

Mijn verlanglijstje:

De Logitech z5500. 5.1 surround mét afstandsbediening. Hij heeft een digital optical out dus hij kan direct aangesloten worden aan de PS3
±€280,-


Een bluetooth toetsenbord mét touchpad. Hij is speciaal ontworpen voor de PlayStation 3. Er zitten :triangle::circle::cross::square: aanduiding boven de ESC, F1, F2 en de Enter knop wat dus het gebruik makkelijker maakt.
±€80,-


De headset van Logitech ook speciaal voor de PlayStation 3 ontworpen.
±€80,-

of ik wil deze:


De officiële headset van Sony. Lijkt me wel vet.
±€50,- (is nog niet bekend)

Tell me yours!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

50 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Aangezien ik nog op een Samsung SyncMaster 226BW zit te gamen zou ik graag binnenkort een mooie tv kopen. Ik ben al sinds het begin verliefd op die Samsung TV’s dus wie weet, mocht ik het geld bij elkaar zien te krijgen..

    Ik zou ook erg graag die Logitech Z5000 willen kopen, dat moet wel geweldig geluid geven. 😀 Wederom kom ik dan weer op het cash-tekort verhaal.. lol

    Oh, en het mediaboard heb ik wel al. Kan ik je inderdaad echt aanraden! Die PS3 knoppen zitten overgens op ESC, F1, F2 en Enter. :p

    Iets wat ik nog wel zou willen kopen, voor de grap/leuk, is zo’n vertial ps3 stand met LEDjes. :p
    http://i11.photobucket.com/albums/a157/Baals_Minion/Funny/IMG_2079.jpg

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Lol zo’n standaard is opzich wel vet maar ik heb mijn PS3 altijd liggend.

    Ik heb de SamSung SyncMaster 240 en die is zeer relaxed. Het is alleen geen TV maar alleen een monitor. Hij is wel full HD. Ik geloof dat hij iets van €350,- kost nu.

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Klopt! Ik heb zo’n spijt gehad dat ik het 22″ model gekocht heb, het scheelde me toen enorm veel geld.. Als ik had geweten was dat de reden was dat 24″ Full HD aan kan, en mijn 22″ niet had ik die 24 wel gekocht. 🙁

    Ik kan wel 1080P draaien, maar dan valt er een stukje buiten het beeld.. lol.

  4. 437 XP
    The Vole NL's avatar

    http://home.zonnet.nl/bobschoutrop/xbox/2.jpg

    http://nl.gizmodo.com/wp-content/uploads/samsung70-inchlcd.jpg

    Helaas kan ik die tv niet betalen, maar iig wel een tv :p
    (die is 70 inch)

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik wil hetzelfde als u ratz :D, maar kan iemand zeggen welke headsets nog goed zijn. En ook niet te duur :p

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    … maar kan iemand zeggen welke headsets nog goed zijn. En ook niet te duur :p

    PSEye.. 😉 Zelfs op een paar meter prima geluid, goede noise reduction.. 4 Microphone array.. 😉

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    hoeveel kost ie ? 🙂

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    hoeveel kost ie ? 🙂

    €45,-. Ik heb hem gekocht met de Eye of Judgment. Hij koste in totaal €80,-

  9. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    heb nog geen verlanglijst heb alles wat ik wil hebben wou hebben en heb er hard voor gewerkt:P

  10. 790 XP
    Robbert's avatar

    Net als ik ongeveer…! Die Z-5500 staat ook op mijn verlanglijstje, en ik ga hem halen wanneer het me uitkomt 🙂 (heb het geld al :D)

  11. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Momenteel alles games en van die droom-dingen :p.

  12. 1748 XP
    Shmet's avatar

    €45,-. Ik heb hem gekocht met de Eye of Judgment. Hij koste in totaal €80,-

    dus als ik goed begrijp is de mic aan de camera gekoppeld ? En als die op je tv staat of whatever kan je dan nog van in je poef praten op een verre afstand ? 🙂

  13. 356 XP
    Godfather's avatar

    Een dualshock ding.

  14. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Dualshock en een nieuwe TV en HDMI kabel
    headsate er ook nog bij 🙂

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    dus als ik goed begrijp is de mic aan de camera gekoppeld ? En als die op je tv staat of whatever kan je dan nog van in je poef praten op een verre afstand ? 🙂

    Klopt als een bus!

  16. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    IksBoks 360
    DS3.

  17. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Klopt als een bus!

    Dus eigenlijk is de PSeye ook één van de beste mic ? + het heeft een camera.
    Nog een vraag: kan je dan met de PSeye filmpjes maken terwijl je game en dan op youtube ofzo zette ? 😉

  18. 1268 XP
    luctheman's avatar

    nee, je kan alleen via eyecreate(krijg je als het goed is bij de camera) filmpjes maken van jezelf .

  19. 1748 XP
    Shmet's avatar

    nee, je kan alleen via eyecreate(krijg je als het goed is bij de camera) filmpjes maken van jezelf .

    Of dan met de PSeye naar uw tv richten :p

  20. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Ik wil dit weekend een nieuwe monitor voor m’n PC kopen.
    Nog aanraders? Gewoon in de winkel en niet de hoofdprijs 😉
    (indien er tips zijn)

  21. 1386 XP
    Redd's avatar

    Waar denk je dan aan? Wat voor grootte? HD?

  22. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Samsung Syncmaster 2032 MW Breedbeeld TV.
    Dit is een HD ready tv /monitor.

    ik heb de 20” maar er is ook een 22” en een 24” uitvoering van. 🙂
    Kost denk ik nog rond de 300 euries. maar ook geschikt voor je PS3!

  23. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik wil dit weekend een nieuwe monitor voor m’n PC kopen.
    Nog aanraders? Gewoon in de winkel en niet de hoofdprijs 😉
    (indien er tips zijn)

    Ik heb de SamSung SyncMaster 240 en die is zeer relaxed. Het is alleen geen TV maar alleen een monitor. Hij is wel full HD. Ik geloof dat hij iets van €350,- kost nu.

    Ik zie dat nog veel mensen nog geen DS3 hebben aangeschaft! Meteen doen!

  24. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Een headsetje zou tof zijn voor CoD4:D ga er binnenkort nog 1 uitzoeken dus tips zijn welkom!

    Oh.. en die Z5500 is zo aso voor in een woonkamer laat staan slaapkamer. Dat ding heeft genoeg vermogen om op Lowlands te voorzien! :-0

  25. 304 XP
    Edwin's avatar

    Een headsetje zou tof zijn voor CoD4:D ga er binnenkort nog 1 uitzoeken dus tips zijn welkom!

    Oh.. en die Z5500 is zo aso voor in een woonkamer laat staan slaapkamer. Dat ding heeft genoeg vermogen om op Lowlands te voorzien! :-0

    Niet mee eens :p Heb hier in de woonkamer een 750 Watt 5.1 set, terwijl mijn slaapkamer slechts 315W heeft (Logitech 5450, voorganger van de 5500 maar dan met draadloze achterspeakers).

    Al haalt dit het niet bij de dikke Harman Kardon set van mijn buren (L)

    Het volgende wat ik aan hardware koop is een nieuwe harde schijf voor mijn PS3 🙂 Zal wss tussen de 200 en 320 GB in zitten.

  26. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Waar denk je dan aan? Wat voor grootte? HD?

    Ja, ik weet niet gewoon echt een PC monitor, hoeft niet te duur, geen HD, niet geschikt voor PS3 (speel gewoon op een SD breedbeeld) echt puur voor de PC.
    + Het liefst gewoon in de winkel…aangezien ik ga shoppen in ’t centrum
    Grootte: ik dacht aan zo’n 17 inch?

    Samsung Syncmaster 2032 MW Breedbeeld TV.
    Dit is een HD ready tv /monitor.

    ik heb de 20” maar er is ook een 22” en een 24” uitvoering van. 🙂
    Kost denk ik nog rond de 300 euries. maar ook geschikt voor je PS3!

    Niet wat ik zoek, maar toch bedankt voor de reactie 😉

    Ik heb de SamSung SyncMaster 240 en die is zeer relaxed. Het is alleen geen TV maar alleen een monitor. Hij is wel full HD. Ik geloof dat hij iets van €350,- kost nu.

    Ik zie dat nog veel mensen nog geen DS3 hebben aangeschaft! Meteen doen!

    Bedankt voor de reactie, maar dit is niet wat ik zoek :p

  27. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    Niet mee eens :p Heb hier in de woonkamer een 750 Watt 5.1 set, terwijl mijn slaapkamer slechts 315W heeft (Logitech 5450, voorganger van de 5500 maar dan met draadloze achterspeakers).

    Al haalt dit het niet bij de dikke Harman Kardon set van mijn buren (L)

    Het volgende wat ik aan hardware koop is een nieuwe harde schijf voor mijn PS3 🙂 Zal wss tussen de 200 en 320 GB in zitten.

    No shiiit:P woon jij in een kasteel ofzo?:D Ik doe het gewoon met mijn X530 of hoe dat ding ook heet. Hard genoeg voor mijn slaapkamertje:).

  28. 304 XP
    Edwin's avatar

    No shiiit:P woon jij in een kasteel ofzo?:D Ik doe het gewoon met mijn X530 of hoe dat ding ook heet. Hard genoeg voor mijn slaapkamertje:).

    Ja mijn buren wonen ook 2 km verderop 😉 :p

    M’n broer heeft ook de X-530, heel erg fijn setje is dat (en nog goed betaalbaar ook!)

  29. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb de X-530 ook al een tijdje :). Goed setje, jammer dat hij niet aan te sluiten is op je PS3.

  30. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Maar nu ff serieus is de PSeye een aanrader om COD4 te spelen ? 🙂

  31. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ikzelf vind de PSeye niet zo’n goeie mic hebben , tenzei je em heel dicht bij hebt staan (binnen 1 meter)

    Ander klink je heel veraf, en ben je moeilijk verstaanbaar. (logisch toch? xD)

  32. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Maar in dit topic zeiden ze juist het tegendeel, dat het een mic is dat je van ver kunt spreken 🙂

  33. 656 XP
    Killermen's avatar

    Je mic in de eye vind ik best oké, maar 1 probleem is dat je zo een echo maakt en niet zo fijn is voor je medespelers

  34. 356 XP
    Godfather's avatar

    Een tv:d………….

  35. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Je mic in de eye vind ik best oké, maar 1 probleem is dat je zo een echo maakt en niet zo fijn is voor je medespelers

    Oke, dan is het geen goed idee om de eye aan te schaffen, iemand de andere goede mics kent ? :;)

  36. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    De Bluetrek serie. Ik koop wrs de G3 voor rond de 45 euro. Of de Socom headset van iemand voor 20..:O

  37. 1748 XP
    Shmet's avatar

    De Bluetrek serie. Ik koop wrs de G3 voor rond de 45 euro. Of de Socom headset van iemand voor 20..:O

    Maar ik ga toch ff wachten, wil niet zoveel geld uitgeven voor een headset, want als ik COD4 speel mute ik alle spelers, dan kan ik op mijn gemak game =D

  38. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Oke, dan is het geen goed idee om de eye aan te schaffen, iemand de andere goede mics kent ? :;)

    Ik denk dat je het beste de Sony headset kunt kopen.
    Dat is die headset die samen met Socom verkrijgbaar is.
    Maar ik heb gehoord dat die ook appart verkrijgbaar zal zijn.

    Maar…
    Ik heb een Jabra BT 135 hier liggen. (die kreeg ik samen met warhawk.)
    En die gebruik ik niet omdat ik al een andere heb (van mn telefoon) en ik binnekort de bovenstaande (die van sony) ga kopen.

    Het enigste nadeel is dat er een héél klein stukje van het oortje is afgebroken, maar dat hindert totaal niet.

    Die mag je heel goedkoop van me overkopen.
    dan krijg je de headset + het kabeltje voor em op te laden.
    http://www.mymemory.co.uk/images/product_shots/11921_1201718920.jpghttp://www.fenix-mobile.com/shop/products_pictures/Jabra%20BT%20135.JPG

    Stuur me maar een PM als je geintereseerd bent.

    EDIT:
    Heb ff snel wat inelkaar geknutseld lol..
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/27/1222490009-270.jpg

  39. 1748 XP
    Shmet's avatar

    5 mm is niet veel, zal hem kopen, ik pm je nog deze week 🙂

  40. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    De nr 1 van mijn verlanglijstje is een interne hdd van 320gig.

  41. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Die heb ik pas geleden gekocht ,
    Voor 80 euro heb je er een , wordt binnen 2 dagen geleverd. 🙂

    Heel makkelijk te plaatsen. Gebruik desnoods de tutorial hier op PS3-Sense.nl

  42. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik durf voorlopig nog geen andere HDD erin te zetten. Stel je voor dat ik mijn Bèta’s dan niet meer kan installeren!

  43. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Mijn nummer 1 is nu Guitar hero world tour als hij uitkomt =D

  44. 110 XP
    Marshall's avatar

    Ik wil dit weekend een nieuwe monitor voor m’n PC kopen.
    Nog aanraders? Gewoon in de winkel en niet de hoofdprijs 😉
    (indien er tips zijn)

    Iiyama Prolite B2403WS. Deze is 24″ en heeft ook een HDMI ingang.

  45. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ik durf voorlopig nog geen andere HDD erin te zetten. Stel je voor dat ik mijn Bèta’s dan niet meer kan installeren!

    Je kan beta’s gewoon blijven downloaden, ze staan gewoon in je downloadlist van de Playstation store 🙂

  46. 145 XP
    Flux's avatar

    hmmmm. Ik zit te sparen voor een nieuwe pc. Een echte ‘hardcore gaming’ pc. Duurt nog effe.

  47. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Koop die dikke gaming pc van 2000 eurie die je bij Hardwarewoensdag had bij gamekigns:p
    die is te hard xD

  48. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Je kan beta’s gewoon blijven downloaden, ze staan gewoon in je downloadlist van de Playstation store 🙂

    Ah tanks voor de tip! :).

    Misschien toch nog een nieuwe HDD halen dan! 🙂

  49. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Headsetjes…

    Check eens Plantronics

    die maken headsets voor bedrijven, veel callcenters bellen er mee – dingen zijn echt goed en niet duur, voor 30 euri ben je klaar.

    Is er heel toevallig iemand die een 2,5inch HDD van 500Gig heeft gevonden? Want ik zit nu tegen m’n 60Gb aan :/

  50. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    heb weer nieuwe lijst:P

    Video kaart 512 MB (heb nu 128 :|)
    3 GB geheugen
    Nieuw toestenbord
    Miss: TV kaart
    Miss: nieuwe harde schijf 500 GB