Forum

Topic: WipEout HD

Anoniem's avatar

Hebben jullie ‘m al gespeeld? Hoe bevalt ie?

Ps. er komt binnenkort een review van online, hou de frontpage in de gaten!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hij is heerlijk :D.

  2. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Als dit spel zoals gezegt onder het spelen van resolutie verandert, dan moet je tv toch iedere keer overspringen van resolutie.
    zal dit niet storend zijn, dat je iedere keer dat resolutie vakje in je beeld ziet, of in het ergste geval een fractie van een seconde geen beeld heb.

  3. 480 XP
    Flow's avatar

    Nee hij genereerd gewoon minder pixels op het moment

    maar ik weet ook niet precies hoe het werkt.
    Het zou wel irritant zijn als je scherm van resolutie naar resolutie springt om de 10 sec
    ๐Ÿ˜€

  4. 131 XP
    bnk90's avatar

    dus inprincipe kan elke tv het spel aan

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Als dit spel zoals gezegt onder het spelen van resolutie verandert, dan moet je tv toch iedere keer overspringen van resolutie.
    zal dit niet storend zijn, dat je iedere keer dat resolutie vakje in je beeld ziet, of in het ergste geval een fractie van een seconde geen beeld heb.

    Nee hij genereerd gewoon minder pixels op het moment

    maar ik weet ook niet precies hoe het werkt.
    Het zou wel irritant zijn als je scherm van resolutie naar resolutie springt om de 10 sec
    ๐Ÿ˜€

    Nee, je scherm verspringt niet..

    Ik ben erg tevreden over wipeout hd, het is echt een vette game. ๐Ÿ˜€ Vette soundtracks, loopt ongelovelijk soepel en is nog best uitdagend af en toe.

    Online loopt ook soepel, echt mooi. ๐Ÿ™‚

  6. 288 XP
    jenailik's avatar

    Heeft iemand ervaring met Wipeout HD op een SD-tv? Wij hebben hier nog voor een paar maanden een dikke breedbeeld van Philips staan, werkt Wipeout hier goed (natuurlijk niet zo mooi als op een HD-tv) op?

  7. 304 XP
    Edwin's avatar

    Heeft iemand ervaring met Wipeout HD op een SD-tv? Wij hebben hier nog voor een paar maanden een dikke breedbeeld van Philips staan, werkt Wipeout hier goed (natuurlijk niet zo mooi als op een HD-tv) op?

    WipEout werkt op iedere resolutie, dus je mag er van uitgaan dat dat ook op 576i (PAL) het geval is. Kan het helaas niet voor je testen.

  8. 288 XP
    jenailik's avatar

    Okรฉ, bedankt. Als het niet werkt dan laat ik het spel gewoon rusten op mijn harde schijf en speel ik het spel pas een paar maanden later ๐Ÿ˜‰

  9. 6 XP
    Jerink's avatar

    Okรฉ, bedankt. Als het niet werkt dan laat ik het spel gewoon rusten op mijn harde schijf en speel ik het spel pas een paar maanden later ๐Ÿ˜‰

    Ik heb WipeOut ook draaien op een SD-TV, en het werkt prima. Races zijn erg duidelijk, de letters in het menu zijn alleen (zoals vaak) wat onduidelijk.

  10. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Ik heb WipeOut ook draaien op een SD-TV, en het werkt prima. Races zijn erg duidelijk, de letters in het menu zijn alleen (zoals vaak) wat onduidelijk.

    Aan die onduidelijke letters erger ik me kapot. Ik kan amper de teksten lezen in de Store, laat staan het nieuws van PlayStation Life want je kunt niet inzoomen. Bij de meeste spellen is het ook een ramp. Maar als het goed is staat er eind december een 32″ HD-Ready :yay:

  11. 7 XP
    frxx's avatar

    Het is wel een gaaf spel.
    Alleen jammer dat je niet 1 on 1 kan racen in splitscreen zonder andere computers.
    en ook jammer dat je niet het aantal laps kan instellen
    wel vet is dat je je eigen muziek kan toevoegen aan de races.
    wel zeker een aanrader voor 18 euro.

  12. 7 XP
    OdF's avatar

    is super gaaf… en ook leuk om de trophies te verdienen ๐Ÿ™‚

  13. 35 XP
    GAMER-1991-PL's avatar

    wil iemand hem misschien met mij sharen ik wil hem egt heel graag!

  14. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik ook! wil er ook best wel wat voor terug doen…
    (financiรซle gift ofzo :P)

  15. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    WTB nieuwe races. Heb deze tracks onderhand wel gezien in Pure en Pulse… jammer.

    Verder inderdaad heerlijke game om te spelen en super uitdagend ondanks de bekende kost

  16. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    heb de demo gedownload maar vondt de game niks

  17. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik had ook net m’n TV en de demo gedownload en het ziet er mooi uit moet ik zeggen

  18. 9 XP
    aron-bekhuis's avatar

    Ik had ook net m’n TV en de demo gedownload en het ziet er mooi uit moet ik zeggen

    aaaaaaa man je download toch geen demo ik heb de full game

  19. 108 XP
    Ratakira's avatar

    net even de demo gespeeld :prankster:

    ben er wel weer voor te vinden :wizard:

    dus als men visa in de bus zit :prop:

    bestellen maar :fan:

    zeker doordat je je eigen muziek kan toevoegen super :juggle:
    moeten ze bij meer spelletjes doen :joystick:
    zo moet ik die pokke herrie niet meer aanhoren ๐Ÿ˜›

  20. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    zou iemand hem willen sharen.

    ps. ik kan alleen geen wederdienst doen heb geen games op mijn psn staan alleen demo’s :$
    pss. pm me dan als je het wilt doen

  21. 108 XP
    Ratakira's avatar

    besteld en al stevig aan het gamen geweest

    een toppertje

    was ooit men eerste game op de ps