Forum

Topic: Lezen voordat je hier een topic opent!

Anoniem's avatar

Ik merk dat er ontzettend veel topics hier geopend worden die wat met games te maken hebben. Zo zag ik wel 100 topics over LittleBigPlanet met betakeys en weet ik veel wat nog meer. Doe dit alsjeblieft in het game forum en in het topic waar het thuis hoort, dank u.

Klik hier voor het gameforum.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Kan het nieuws ook niet gewoon weer in een apart forum? Er wordt namelijk nog steeds veel nieuws gepost (waar ik heel blij mee ben!) alleen dan in dit forum, wat ik minder leuk vind (is onoverzichtelijk).

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik meen dat daar nog over nagedacht word, hoe we dat op gaan lossen.

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik zou terug het nieuws door onze leden bij zette, dan kan het nieuws daar gaan ๐Ÿ™‚ en als je bang bent dat ze het stelen van het internet, kan je vertrouwde mensen alleen doen .. :p

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik zou terug het nieuws door onze leden bij zette, dan kan het nieuws daar gaan ๐Ÿ™‚ en als je bang bent dat ze het stelen van het internet, kan je vertrouwde mensen alleen doen .. :p

    Wie weet! Ik denk dat er binnenkort wel en oplossing voor komt. ๐Ÿ˜‰

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik hoop ook dat er idd weer het ”nieuws door onze leden” terugkomt want nu moet ik sommig nieuws via Julian doen en anders gewoon niet wat best irri is soms:p

  6. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Kopiรซren en plakken is niet erg zolang je de bron erbij vermeld ๐Ÿ™‚

    En als een nieuwsposter klakkeloos kopieert dan is hij een sukkel ๐Ÿ˜›

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Kopiรซren en plakken is niet erg zolang je de bron erbij vermeld ๐Ÿ™‚

    En als een nieuwsposter klakkeloos kopieert dan is hij een sukkel ๐Ÿ˜›

    helemaal mee eens;)