Forum

Topic: PS3 controller vraag.

Anoniem's avatar

Hey, kan je de ps3 controller gebruiken op de pc voor COD4? Ik weet dat het te gebruiken is op de pc . Maar kan je ook instellen dat je de controlls wilt die je op de ps3 hebt?

Mvg.

Flux.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ja je kan je ps3 controller gebruike op de pc. Maar dat wist je al, hoe dat moet staat bij tutorials.
    Als het goed is las ik ook ergens bij en van de comments daar HOE je die opties zo kon instellen dat je gewoon chill CoD4 kan spelen bijvoorbeeld. Moet je ff terugzoeke, kweet zeker dat ik het er heb gelezen;)

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Question answered.

  3. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Op verzoek van Flux weer geopend omdat zijn vraag nog steeds niet beantwoord is.

  4. 145 XP
    Flux's avatar

    Ja je kan je ps3 controller gebruike op de pc. Maar dat wist je al, hoe dat moet staat bij tutorials.
    Als het goed is las ik ook ergens bij en van de comments daar HOE je die opties zo kon instellen dat je gewoon chill CoD4 kan spelen bijvoorbeeld. Moet je ff terugzoeke, kweet zeker dat ik het er heb gelezen;)

    Ik heb die TUT even gelezen. Maar ik kwam later op een reactie dat die TUT niet volledig goed was. Is er geen programma die het allemaal makkelijker kan instellen. Dat als ik cod4 speel alle knoppen zoals op de ps3 zijn? Heb je mischien een link naar een dergelijke programma?