Forum

Topic: Beelden Operation Flashpoint 2: Dragon rising.

Anoniem's avatar

Hey,

Na het artikel te hebben gelezen van Edwin en Itsredd die naar het First Look event waren geweest. Was ik dol benieuwd naar die misterieuze beelden van Operation Flashpoint 2: Dragon rising die hun hadden gezien.

Na even te hebben gegoogled kwam ik bij het volgende filmpje uit.
Niet van al te goede kwaliteit , maar het heeft mij tenminste goed gedaan! 😀

[ame]http://de.youtube.com/watch?v=-0-dhmbb0Yg[/ame]

Deze gast heeft niet alles kunnen filmen omdat camera’s niet waren toegestaan in deze ruimte , en er dus waarschijnlijk iemand hem erop aansprak. 🙁

Even een paar feitjes over het filmpje,
-Als je goed luistert , hoor je die man zeggen dat het eiland maar liefst 220km² groot is , en je een view distance hebt van 35km².
-Ook zegt die man dat je achter ieder object kan schuilen in de game , als het nou gaat om bomen , huizen , of zelfs de inslagkraters van artillerie aanvallen.
-alles wat kapot is , blijft kapot. Schiet jij in missie 1 een brug kapot , omdat dat voordelig voor jou uitkomt.
Kun jij er met missie 4 niet meer met je tanks overheen , en zul je een andere route moeten vinden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.