Forum

Topic: Wat te doen met harde schijven?

Anoniem's avatar

Ik lees dat veel van ons ps3 gamers een nieuwe (grotere) harde schijf in de ps3 plaatsen wat natuurlijk logisch is. Maar ik vraag me dan af, wat doe je met je oude 40GB/60GB schijf? voor een laptop is ie wel wat klein.. zijn die te verkopen of berg je hem als ‘reserve’ op?

Binnenkort haal ik ook een nieuwe harde schijf dus vandaar dat ik wel zou willen weten wat jullie er mee doen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Bij mij ligt ie nu stof te vangen bovenop de kast lol.
    Maar ik denk dat ik er mn backups op ga zetten zodra die nieuwe ps3 er is. 🙂

  2. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik bewaar de mijne voor als bijvoorbeeld die ene die ik nu heb stuk gaat 😉
    als die stuk gaat :p

  3. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Als je ps3 stuk gaat dan moet je oude HDD er weer in ivm garantie.

  4. 110 XP
    Marshall's avatar

    Ik heb hem bewaard als reserve aangezien het maar een 40 GB HDD is en je daar toch geen drol voor krijgt.

  5. 207 XP
    Niekker's avatar

    ik heb m nu als usb hdd in gebruik..

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    ik heb m nu als usb hdd in gebruik..

    Hoe flik je dat?

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hoe flik je dat?

    Ex HDD Case’je eromheen, ik heb ook nog printplaatjes liggen die van Sata power en sata data een mini usb poort maken. xD

    Ik bewaar hem idd ook, voor you never know.

  8. 266 XP
    the_stigo55's avatar

    ja hoe hoe vleek je dat

  9. 1386 XP
    Redd's avatar

    ja hoe hoe vleek je dat

    Ex HDD Case’je eromheen, ik heb ook nog printplaatjes liggen die van Sata power en sata data een mini usb poort maken. xD

    Ik bewaar hem idd ook, voor you never know.

    Zo dus.

    10tekens

  10. 421 XP
    Rhox's avatar

    Heb je nog van die printplaatjes? :p
    Lijkt me wel handig 🙂

  11. 58 XP
    ThOmas-Koopy's avatar

    Ik heb hem in me computer zitten voor de schoone Windows installatie zodat ik me andere 1 TB kan gebruiken voor films muziek en al die andere bagger.

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Heb je nog van die printplaatjes? :p
    Lijkt me wel handig 🙂

    Ik zal een keer opzoeken of ik ze kan vinden ergens op internet, ik heb ze zelf uit externe HDD’s gesloopt namelijk. :p (Had een aantal van die WD Passport’s over.. lol)

  13. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Ik zal een keer opzoeken of ik ze kan vinden ergens op internet, ik heb ze zelf uit externe HDD’s gesloopt namelijk. :p (Had een aantal van die WD Passport’s over.. lol)

    dat siw el cool. es daar geen tutorial voor?? als usb hdd maken??

  14. 2 XP
    Sgt_Nick's avatar

    ik wil graag weten wat voor(/hoe je de) hdd je erin kan zetten (ik heb ps3 40G)

  15. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    dan benje op de goede site terecht gekomen Nick!:D
    Ga is naar het topic Tutorials,daar staat hoe het moet:D

  16. 442 XP
    rwss's avatar

    Ik heb hem als usb drive in een case gestopt, als reserve of voor gebruik met de laptop.

  17. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik heb hem als usb drive in een case gestopt, als reserve of voor gebruik met de laptop.

    Wow das handig.
    Maar hoe doe je dat want anders ga ik dat ook wel doen want dat lijkt me best wel handig.

    Edit:

    Ex HDD Case’je eromheen, ik heb ook nog printplaatjes liggen die van Sata power en sata data een mini usb poort maken. xD

    Ik bewaar hem idd ook, voor you never know.

    Dus je hoeft er alleen maar een case omheen te doen en dan ken het al?
    Vet ga ik cker doen dan (H)

  18. 8864 XP
    7th-son's avatar

    heb ik ook gedaan, die externe HDD cases kun je op veel plekken vinden voor een 2,5inch schijf
    kost ook maar 12 euro ofzo!
    heb ik ook gedaan, ideaal!!

  19. 564 XP
    Rox92's avatar

    nou heb een case binnen gelijk da ding erin gedaan en aan de pc gehangen.
    Dus dan mnoet je hem formatteren dus ik volg de stappen zegtie op het laatste “de bewerking kan niet worden voltooid omdat de schijf niet is geïnitialiseert.
    Terwijl de pc wel de stuurprogramma’s heeft geinstalleerd enzo dus ksnap er niks van…..
    Wie o Wie kan mij helpen 😛

    Edit: Heb het al 😛

  20. 52 XP
    tevash's avatar

    Toen ik mijn Western Digital 500 GB SATA 2,5″ HDD (hele mond vol) bestelde zat er ook een case omheen. Deze eraf gehaald, HDD geswapped en de originele 60 GB HDD van Sony even in de case gedaan voor m’n laptop.

    Heerlijk als alles ook goed gaat; heb veel plezier van m’n 500 GB schijf. Hoef nu ook voorlopig niets meer weg te gooien!

  21. 1 XP
    makriniboy's avatar

    hoe bedoel je nieuwe ps3

  22. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    ik heb er een hard case voor gekocht, en er de ps3 backup op gezet 60gb

    case kost tussen de €10 en €20