Forum

Topic: Ps3 hdd

Anoniem's avatar

Hallo iedereen
kan je de hdd van je ps3 simpel aan je pc om er bijvoorbeeld grote video’s op te zetten want ik heb een bestand van 8gb en ik heb geen usb stick van 8gb.
Dus wat ik wil doen is me hdd uit me ps3 halen en dan aan me pc hangen om dan gewoon simpel die video te kopieren zodat ik de hdd daarna weer in me ps3 kan doen en die video kan bekijken
( ik heb een 40 gb ps3 )

alvast bedankt :bye1:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 656 XP
    Killermen's avatar

    Dit zal niet lukken, je ps3 HDD is geformateerd in een special bestandssysteem. Het enige wat windows(ik denk toch dat het windows is) zal zeggen is om de HDD te formateren in een ander bestandssysteem(fat32, NTFS) wat niet meer gelezen zal worden door je ps3.

  2. 40 XP
    sambalbij's avatar

    zie hierboven kan dus niet. Als ik jou was zou ik of het op een dvd zetten (met kwaliteitverlies 🙁 ) of met tversity ofzo streamen (geen idee of dat zulke bestanden aankan, wel snel internet nodig)

  3. 656 XP
    Killermen's avatar

    Of kan je de bestanden streamen over de Upnp en zo het bekijken, kan bvb. met winamp remote. Dan heb je geen internet nodig maar wel een pc met netwerkaansluiting en een ps3 met netwerkaansluiting

  4. 40 XP
    sambalbij's avatar

    Of kan je de bestanden streamen over de Upnp en zo het bekijken, kan bvb. met winamp remote. Dan heb je geen internet nodig maar wel een pc met netwerkaansluiting en een ps3 met netwerkaansluiting

    ja, dat heb je bij tversity ook niet nodig, maar ik bedoel, de bekabeling enzo moet wel goed zijn

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Voor 20 euro heb je nu al een stick van 8 gig 😉

  6. 40 XP
    sambalbij's avatar

    kan je ps3 dat lezen dan, hij kan toch alleen fat32 lezen, wat max 4 gig ondersteund?

    dan zou je je video moeten splitten (maar dan kan je net zo goed dvd’s gebruiken)

  7. 656 XP
    Killermen's avatar

    kan je ps3 dat lezen dan, hij kan toch alleen fat32 lezen, wat max 4 gig ondersteund?

    dan zou je je video moeten splitten (maar dan kan je net zo goed dvd’s gebruiken)

    check m’n tut, kan wel.

  8. 40 XP
    sambalbij's avatar

    check m’n tut, kan wel.

    ik denk dat je mijn bericht verkeerd hebt gelezen…

  9. 656 XP
    Killermen's avatar

    ewel, kan wel dat je een USB stick meer dan 4 gb formateert in FAT32

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik zie inderdaad het grote voordeel van het “Op je ps3 zetten” niet.

    Waarom zet je niet gewoon een media server op?

  11. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    oke bedankt voor jullie reacties , maar streamen is geen optie omdat ik geen zin heb om me computer aan te laten staan 🙂 dus dan kopieer ik het wel via tversity naar me ps3 alleen dat zal wel langzaam gaan aangezien mijn draadloze internet verbinding met mijn ps3 niet zo snel is omdat me router 2 verdiepingen lager zit

  12. 1386 XP
    Redd's avatar

    Prima, maar bereid je voor op een lange tijd wachten. :p

  13. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Prima, maar bereid je voor op een lange tijd wachten. :p

    Je kan gewoon via een media server je film kopiëren naar je harde schijf en vervolgens bekijken! Mijn 8gb film deed er ongeveer een half uur over om te kopiëren naar mijn PS3. Dat was wel via kabel…

  14. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dat snap ik, en als je op die link had geklikt wist je dat ik dat snap. ;-)

    Wireless gaat het een stuk trager..

  15. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    OOOOH laat dan maar :O

  16. 303 XP
    l3on2's avatar

    voor 20 euro heb je nu al een stick van 8 gig 😉

    waar ? :shrug:

  17. 131 XP
    bnk90's avatar

    je kunt het streamen via orb tversity of hoe dan ook
    en dan kun je het kopieren zo doe ik het namelijk met al die grotere bestanden

    (heb ook de 40 gb)

  18. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    waar ? :shrug:

    Waar niet :p