Forum

Topic: "Rank" systeem.

Anoniem's avatar

Even een hersenspinseltje wat ik net tegenkwam toen ik druk bezig was aan het zoeken naar informatie voor school.. (in mijn hoofd ^_^)

De huidige ‘ranks’ of hoe je ze ook wilt noemen zijn vrij te kiezen, dat is iets wat ik persoonlijk wel cool vind maar ook huiverig voor ben.

Het vervelende eraan is dat je (naar mijn weten) niet gecontroleerd word op wat je daar neer zet.. en met een snel groeiende community als deze is dat vragen om moeilijkheden. Uiteraard, als er wel een soort van een censor op zit kan je nu stoppen met lezen… 🙂

Is het mischien een idee om een op post-gebasseerde of tijd’online-gebasseerde ranks in te voeren? Niet alleen dat het mensen vaak stimuleert om toch te reply’en op een topic waar ze een mening over hebben maar ook voorkom je hier later eventuele problemen mee.

As I said, ’tis maar een idee’tje. 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik ben het opzich wel met je eens. Je zou het allebei kunnen doen. Of je kiest voor een rank gebaseerd op je post/online tijd of je kiest zelf wat. Maar als je op posts een rank gaat maken dan heb je wel het risico dat er meer gespamt word.

    Misschien een rank systeem gebaseerd op karma? (H)

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Mijn ervaring wijst uit dat de ondertitels het beste zijn wanneer men ze zelf mag kiezen. En tuurlijk zitten hier regels aan verbonden. Dit kun je bij de forum regels terug kunt vinden.

    En natuurlijk zorgen wij ervoor dat de redactie meegroeit met het aantal leden 😉

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dan snap ik de conclusie..

    Het was maar een tip. 🙂

    Mischien wel slim om je censor wat uit te bereiden dan? Tot nog toe is alles me gelukt behalve “admin”. (Waarbij administrator word: “*****istrator”, daarmee verlies je het effect een beetje :p)

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Dan snap ik de conclusie..

    Het was maar een tip. 🙂

    Mischien wel slim om je censor wat uit te bereiden dan? Tot nog toe is alles me gelukt behalve “admin”. (Waarbij administrator word: “*****istrator”, daarmee verlies je het effect een beetje :p)

    Er word hier natuurlijk ook op gecontroleerd 😉

  5. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Ik vind het wel grappig om zelf wat in te voeren, als je op basis van posts gaat werken krijg je waarschijnlijk veel spammers en/of mensen die zomaar wat posten.

    Ik weet ’t je gaf maar een voorbeeld, en het was een idee..opzich helemaal niet zo gek hoor.

    Maar wat mij betreft houdt de “leiding” het zo 😀

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Fair enough..

    Maar je zal je verbazen als je ziet wat mensen doen voor een custom rank competitiegewijs.. 😉 Ik weet niet of PS3-sense ooit van plan was tournooitjes te organiseren maar dat zouden bv leuke prijzen zijn..

    Ach, wie ben ik. =) Ik ben ook maar een toevallige voorbijkomer ^_^

  7. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik steun Karma