Forum

Topic: wat is de beste shooter(online belangrijkst)

Anoniem's avatar

wat is de beste schooter(online belangrijkst)
call of duty 4 (5) of battelfield badcopany

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Geen van beiden…

    Ik denk dat Resistance 2 de beste wordt vanwege de 60man multiplayer games en 8-player co-op mode

    P.S goeie interpunctie btw…

  2. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Die twee kan je niet eens vergelijken CoD5 is nog niet eens uit :|… Maar ik vind BF: BC wel bruut 🙂

    (kan iemand die :B naar :-B ofzo veranderen ik erger me daaraan :|)

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Geen van beiden…

    Ik denk dat Resistance 2 de beste wordt vanwege de 60man multiplayer games en 8-player co-op mode

    P.S goeie interpunctie btw…

    Klopt!!! En zelfs 60 ZONDER lag! Geloof me, khb de Beta gespeeld

  4. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Klopt!!! En zelfs 60 ZONDER lag! Geloof me, khb de Beta gespeeld

    was bij RFOM al.
    ik ben opperbevelhebber:p daarom weet ik het ook:D

  5. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    welke is beter is cod4(5) of bfbc

  6. 1268 XP
    luctheman's avatar

    CoD4

    5 kan je nog niet beoordelen

  7. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    hier moet het in vullen aub

  8. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Cod5 ziet er te vet uit met de trailers, echt mooi ! COD 4 is ook vet dus de 5de zal nog vetter worden

  9. 257 XP
    Joost's avatar

    Cod5 ziet er te vet uit met de trailers, echt mooi ! COD 4 is ook vet dus de 5de zal nog vetter worden

    Daar zit je naast, cod 5 wordt door een ander team ontwikkel. Hij zal vet worden, maar iets minder dan cod 4.

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Daar zit je naast, cod 5 wordt door een ander team ontwikkel. Hij zal vet worden, maar iets minder dan cod 4.

    Hmm, ik heb echt al veel trailers gezien, en die revive mode en molotov cocktails zijn echt vet. Ook heb ik liever de custom wapen zoals k94 ofzo of thompson FTW ! 😀

  11. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Persoonlijk vond ik Battlefield leuker… Heb CoD4 een aantal keer gespeeld, maar vond het niet erg boeiend. Misschien lag het ook aan de teams waarmee ik speelde, maar Battlefield speel ik echt VAAK!!!

  12. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Ikzelf vindt BF: BC geniaal, ben zelf nu rank 25 😉
    COD4 speel ik bijna nooit online…

  13. 52 XP
    tevash's avatar

    B:BC heb ik alleen even vlug online gespeeld, maar COD4 blijf ik online spelen.

    COD5 wordt idd door een ander team ontwikkeld, dus ik onthoud mijn mening hierover . Totdat de eerste demo uit is kan je deze niet vergelijken, zeker niet online.

    Resistance 2 wordt volgens mij echt de absolute topper. 60 man online, dat wordt echt prachtig. En ik hoor ook alleen maar berichten dat dit gewoon goed gaat. RFOM was al een van de betere online.

    Vind COD4 leuker online, maar mijn god, wat word je daar vaak eruit gegooid. Soms is dit zo enorm irritant dat ik dan maar weer een ander spel erin gooi.

  14. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik ga far cry 2 kopen ik hoorde dat hij better is dan cod5

  15. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ik ga far cry 2 kopen ik hoorde dat hij better is dan cod5

    Far Cry 2 = beter single player

    COD 5 = beter online ( ik weet het gewoon XD )

    Ik heb Far Cry 2 zelf, en ook ga ik COD 5 kopen, ze zijn alletwee vet !