Forum

Topic: [Suggestie]Een echte site?

Anoniem's avatar

Nu ons Ps3 Sense wat gegroeid is en zichzelf zeker als gegroeid beschouwt. Is het niet een stuk beter om een echte site te nemen ipv van een portaal?

Staat een stuk professioneler etc. etc.

Oh en stel dat je gebanned bent dan kan je het nieuws niet lezen:O

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hoe bedoel je portaal?

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Wie weet waar we achter de schermen aan werken 😉

  3. 303 XP
    l3on2's avatar

    Wie weet waar we achter de schermen aan werken 😉

    spannend :ok:

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Christmas is coming early this year!

    Of wellicht komt de kerst van 2009 heel vroeg.

  5. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Hoe bedoel je portaal?

    Soort van forum verlengde zoals: www.undefined.nl.tt

    En oke meneer magneet.

  6. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Christmas is coming early this year!

    Of wellicht komt de kerst van 2009 heel vroeg.

    Volgensmij zal het altijd december zijn (A).

    @boven
    Ik vind het meer een magnum:yay:

  7. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    @boven
    Ik vind het meer een magnum:yay:

    wat bedoel je?

  8. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    wat bedoel je?

    Jij zei magneet, maar ik vond roy’s naam meer op magnum lijken :p.

  9. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ik had het tegen magnet:)

  10. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Dat zeg ik toch ook :)?

  11. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ja de echte namen van mensen hier weet ik natuurlijk niet:)

  12. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Soort van forum verlengde zoals: www.undefined.nl.tt

    En oke meneer magneet.

    Sorry hoor CrossFire, dat vind ik echt heel lelijk en onprofessioneel. Doe dan meer iets in de richting van dit of dit.

    Dat andere ziet er gewoon heel knullig uit, dan vind ik wat we nu hebben veel en veel beter.

  13. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Japsuh lees de volgende keer zijn hele comment! hij wilde alleen laten zien wat een portaal is kip. Hopelijk niet al te veel Javascript want dan worden we niet meer gevonden door google D:

  14. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Japsuh lees de volgende keer zijn hele comment! hij wilde alleen laten zien wat een portaal is kip. Hopelijk niet al te veel Javascript want dan worden we niet meer gevonden door google D:

    Lees mijn reactie eens, kip! Ik zei alleen maar dat ik zoiets niet wil, en gaf wat voorbeelden wat ik hier wel zou willen zien.

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Houden we het vriendelijk? :p

  16. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het probleem met een volledig apart gecode frontpage is, is dat alle het nieuws wat nu geschreven is moeilijk daarin kunnen geport worden. Dan zou je dus bijna 1800 nieuwsposts handmatig moeten aanmaken in het nieuwe script wat we bouwen. Het kan dus zomaar zijn dat het nieuwe script niet gebruikt gaat worden voor PS3-Sense, maar dat terzijde. Voor nu houden we het gewoon op wat we hebben en een andere template zou vernieuwing genoeg moeten bieden voor PS3-Sense.

    En het voordeel van het systeem wat we nu hanteren (portal-based) is dat het forum heel erg interactief is met de frontpage, iets wat zeker meehelpt aan de drukte op het forum.

  17. 303 XP
    l3on2's avatar

    Het probleem met een volledig apart gecode frontpage is, is dat alle het nieuws wat nu geschreven is moeilijk daarin kunnen geport worden. Dan zou je dus bijna 1800 nieuwsposts handmatig moeten aanmaken in het nieuwe script wat we bouwen. Het kan dus zomaar zijn dat het nieuwe script niet gebruikt gaat worden voor PS3-Sense, maar dat terzijde. Voor nu houden we het gewoon op wat we hebben en een andere template zou vernieuwing genoeg moeten bieden voor PS3-Sense.

    En het voordeel van het systeem wat we nu hanteren (portal-based) is dat het forum heel erg interactief is met de frontpage, iets wat zeker meehelpt aan de drukte op het forum.

    Best jo :prop:

  18. 277 XP
    RevXxx's avatar

    ik vindt de site er wel goed uit zien. (niks mis mee) en ben al een tijd lid.
    aleen een video Revieuw (denk aan Gamez.nl) die zijn af en toe wel leuk. en hebben veel info.

    (vroeger dan) nu zijn die video’s op de site vaag. en staan door elkaar en heel lelijk)
    dus kijk die shit niet meer. xD

    en zoiets maakt de site nog leuker. (meer video’s) of een Game van de maand.
    maar het kan natuurlijk ook een grote flop (fout) worden. 🙂

  19. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    dat is waar