Forum

Topic: Prikkeldraad moet weg voor inbrekers

Anoniem's avatar

Ik zat te surfen op Internet en toen kwam ik dit tegen.

Tuinier Bill Malcolm dacht de ideale oplossing gevonden te hebben om dieven uit zijn moestuintje te houden: prikkeldraad! Dat was echter buiten de gemeenteraad van het Britse Marlbrook gerekend, die er een “te groot risico voor inbrekers” inzag. De afgelopen vier maanden kreeg Malcolm al drie maal ongewenst bezoek over de vloer. In totaal gingen de boeven er met zo’n 375 euro aan spullen vandoor en vernielden ze ‘en passant’ zijn aardappelveldje. “Wat een belachelijke situatie”, foetert Malcolm. “Ik wilde enkel maar mijn eigendom beschermen, maar mijn prikkeldraad moet wel weg omdat een dief er zich pijn aan zou kunnen doen. Ik stelde zelfs voor dat hij me in dat geval voor de rechtbank mag slepen, dan zou ik tenminste weten wie het gedaan heeft. Maar al mijn woorden zijn in dovemansoren gevallen.”

Ikzelf vind het echt onwijs belachelijk:ranting:

Mijn vraag: Wat vinden jullie hier nou van?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Typisch een geval van deze tijd. Inbreken mag niet, maar voorkomen bijna ook niet meer. Hier in Nederland is het nog erger. Als een inbreker in jouw huis komt en je slaat hem, mag jij de gevangenis in en hij wordt beloond… Erg krom en kan er ook heel erg boos van worden, ook van dit bericht…:ranting:

  2. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Als misdadiger ben je in deze maarschapij veel te goed beschermd.
    Als slachtoffer mag je alleen maar toekijken en owee als je ook maar een vinger uitsteekt:bruce_h4h:.Dan wordt je nog aangeklaagd ook :B

  3. 303 XP
    l3on2's avatar

    belachelijk

    om een gevangenis zit het ook
    moeten ze het daar ook maar ff weg halen wand als een boef wil uitbreken
    kan hij zich open halen en de muren moeten lager van de gevangenis
    wand nu kan je er vanaf vallen :ranting:

  4. 298 XP
    Goodfella's avatar

    Gaan we nou echt alles posten wat we toevallig op THE INTERWEBZ vinden?

  5. 303 XP
    l3on2's avatar

    Gaan we nou echt alles posten wat we toevallig op THE INTERWEBZ vinden?

    ja :prop::prop:

  6. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Het is toch offtopic dus wat boeit het 😛

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind het echt nergens op slaan dat dit ook al niet meer mag ik ben het een beetje zat altijd dat gezeur over niets! Die inbreker omleggen zo snel mogelijk vuile smiechten! Als ze maar van mijn ps3 afblijven! Sorry voor het slechte taalgebruik maar ik kan me hierom heel boos maken!

  8. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    In nl mag je ook al helemaal niks, je mag nog niet eens een inbreken je huis uit slaan ;’)

  9. 266 XP
    Yorz's avatar

    wedden dat degene die het besloot er zelf achter zit ? :p