Forum

Topic: Saint row 2 al te koop

Anoniem's avatar

Hee,mensen ik ben hier net nieuw maar ik wou even melden dat ik net al saint row 2 heb kunnen kopen :d ik vroeg wanneer hij zou komen en die zaak mocht hem al verkopen:D ik hoop dat jullie hem ook gaan halen dan kunnen we online spelen 😀
Ciao
Mochten jullie het niet geloven dan post ik wel wat foto’s;)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Weet je zeker dat het Saints Row 2 was?

  2. 153 XP
    noot's avatar

    ja, ik ga hem nu spelen hij installeert nu.;)ik maak echt geen grapje ik heb hem al in mijn ps3 zitten hoor.

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    foto mischien (A)

  4. 153 XP
    noot's avatar

    nee want is deel 1 voor de ps3 verschenen ?

    ok foto komt er aan;) even geduld dan want ik snap best dat je me niet gelooft maar foto’s komen er aan hoor 🙂 als je even geduld heb post ik zo een zooitje foto’s ja?

    ik ga nu ff spelen vnaaf krijg je foto’s met mijzelf derbij om te laten zien dat het geen fake is;)

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Inderdaad wel apart! Zag gister nog een commercial dat hij 17 okt uit zou komen.

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Eej vet maar je kan ook je postst wijziggen he dan hoef je niet heel de tijd nieuw berichtje te schrijven dats een beetje onoverzichtelijk…

  7. 257 XP
    Joost's avatar

    Kan wel hoor, de game ligt rond deze dagen in de winkel. Bij sommige winkels leggen ze een game in de schappen zodra ze hem binnen krijgen. PES 2009 zal vast ook al bij een paar winkels liggen. Vooral bij een Intertoys ofzo waar ze niet veel van games weten kan je even doorvragen en krijg je hem zo mee 😉

  8. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    360 versie werkt niet op je PS3 hoor 😛

  9. 153 XP
    noot's avatar

    nee gelukkig is dat ook de ps3 versie op de foto;)

  10. 1386 XP
    Redd's avatar

    Apart! En welke winkel was dat zei je? Mischien wel leuk om te posten in “het grote aanbiedingen topic”

  11. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Vetjes, maar spel suckt dus ga ik die ni kopen :p

  12. 131 XP
    bnk90's avatar

    shit nu ben ik wel benieuwd welke winkel

    ik wil deze denk ik ook wel gaan kopen

  13. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    En is hij het kopen waard?

  14. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    waar zyn foto haha je hebt beloofd wil nu zien LOL

  15. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    waar zyn foto haha je hebt beloofd wil nu zien LOL

    Zet je bril op en kijk eens in het eerste bericht 😛 xD

  16. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    ow shit srryyy :$ 😛

  17. 703 XP
    sweetkill_NL's avatar

    is wel leuk en aardig maar zo kan de winkel lekker een boete krijgen omdat ze hebben ondertekend dat ze de game pas op de release dat is afgesproken officeel mogen verkopen

  18. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik heb een vriend en die heeft hem bij dynabyte besteld en hij had het spel gistere al gekregen. Beetje raar ik heb hem net besteld hopelijk morgen binnen 😛

  19. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ga ik ook bij intertoys proberen bij lbp

  20. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    waaarrr :P?

  21. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik heb een vriend en die heeft hem bij dynabyte besteld en hij had het spel gistere al gekregen. Beetje raar ik heb hem net besteld hopelijk morgen binnen 😛

    Eerr… dat kun je denk ik wel vergeten.

    Bij de meeste winkels wordt binnen 2 dagen geleverd. Dat zou betekenden dat je em overmorgen pas hebt.

    Het is bijna onmogelijk om binnen 1 dag te leveren , en al helemaal als je savonds je bestelling pas doet.

  22. 153 XP
    noot's avatar

    En is hij het kopen waard?

    Ik vind dus echt van wel de humor is echt top.Alleen je moet eigenlijk deel 1 spelen om het te snappen.

  23. 257 XP
    Joost's avatar

    Ik vind dus echt van wel de humor is echt top.Alleen je moet eigenlijk deel 1 spelen om het te snappen.

    Dus je hebt Xbox ervaring :p (zo klinkt het)

  24. 6677 XP
    Myx's avatar

    Eerr… dat kun je denk ik wel vergeten.

    Bij de meeste winkels wordt binnen 2 dagen geleverd. Dat zou betekenden dat je em overmorgen pas hebt.

    Het is bijna onmogelijk om binnen 1 dag te leveren , en al helemaal als je savonds je bestelling pas doet.

    Die smiley op het einde staat er niet voor niks :prop:

  25. 49 XP
    Dark-Leon's avatar

    Eerr… dat kun je denk ik wel vergeten.

    Bij de meeste winkels wordt binnen 2 dagen geleverd. Dat zou betekenden dat je em overmorgen pas hebt.

    Het is bijna onmogelijk om binnen 1 dag te leveren , en al helemaal als je savonds je bestelling pas doet.

    Bol.com levert de volgende dag als je voor 21.00 bestelt.

  26. 277 XP
    RevXxx's avatar

    dat is dan een paar dagen tevroeg. en een paar dagen eerder plezier hebben. 🙂

  27. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Bol.com levert de volgende dag als je voor 21.00 bestelt.

    Wehkamp ook

  28. 277 XP
    RevXxx's avatar

    de tijd vliegt ook alweer zo snel voor bij. 🙂
    en allemaal mooie games komen uit.

  29. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    dit spel moest niet zo goed zijn als gta, niet kopen dus

  30. 277 XP
    RevXxx's avatar

    dit spel moest niet zo goed zijn als gta, niet kopen dus

    ik ga m wel kopen en je stopt mij niet. :bruce_h4h:
    Gta4 is nog steeds de beste en Sr2 heeft meer humor heb ik gehoord. 🙂

  31. 153 XP
    noot's avatar

    Dus je hebt Xbox ervaring :p (zo klinkt het)

    nee ik heb geen ervaring met x-doos:P dus ik snap het verhaal niet zo erg maar de humor is echt lachen

  32. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    hij is ondertussen overal al te koop
    gister gekeken
    en toen kon ik bij e-plaza en bartsmit en nog zo’s winkel in veenendaal ook al kopen
    e-plaza hat zelf al exemplaren van LBP maar die kreeg ik niet mee xD 😛