Forum

Topic: nieuwe cod5 details

Anoniem's avatar

Gameplay
– Flamethrower have propagating fire (like Far Cry 2). It’s design and handling is based on Return to Castle Wolfenstein, they have the lead level designer from that game helping. It melts enemies skin off.
– Can shoot through cover (sounds kinda like BF Bad Company): “with enough bullets, the player causes enough damage to one of the walls to create a hole big enough to walk through”
– You can swim for the first time in the series (both SP and MP). You can not sprint and only walk half-speed while in water.
– Ropes hang dead POWs from trees which you can shoot down.
– Certain vehicles have entire levels dedicated to them, “most notably the PBY Catalina search and rescue plane and a dramatic aerial raid on some Japanese aircraft carriers”

Co-op
– 4 player co-op online, or two-player co-op via split screen.
– Identical to SP game
– Includes a “metagame” scoring system – constantly earning points which can be used to unlock special co-op perks. Or you can transfer the points earned over to MP and unlock perks/weapons there instead.
– One scenario demoed involves a player attracting attention of a tank while the other climbs on top and throws a grenade in the hatch.

Multiplayer:
– 16 players online
– Vehicles. In MP there are vehicle-specific levels and game types meaning people can ignore them if they want.
– Has COD4’s perk system “keeping some of the most relevant and popular ones from COD4” with a selection of new ones too. The perks will be more relevant to the time period, so no UAVs and stuff.
– Party leader can issue orders to the team which will place an indicator on other players HUD saying where they’re needed.

Development Info:
– Uses CoD4 engine which was enhanced (especially physics wise). Environments are much destructible, it’s possible to burn objects or blow them to pieces. Bodies and objects float in water. Impressive lighting.
– Lead platform is Xbox 360 with separate teams handling each port
– Has a two year development schedule which is more than twice as long as CoD3’s 11 month schedule.
– Treyarch built a full-sized skeleton of the PBY Catalina (vehicle) in their motion capture studio
– They have a military advisor, Frank Kearsey, helping
– 96 channels of audio many of which are ambient jungle noises. Has “real-time occlusion” which means sound coming from behind a wall or building will sound muffled in comparison to a noise in your direct line of vision

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    waar ik weet nog steeds niet kan je zelf nu kiezen met wie je online speelt

  2. 454 XP
    arwin1993's avatar

    waarschijnlijk weer party dat je samen game joint.

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    als far cry 2, dat moet wel vet worden mann
    ik hoop dat je kan kiezen met wie je online gaat gamen

  4. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    dus het wordt online spelen met pss clan en met mijn vrienden

    en gelukkig niet zo als gt5proluege waar je tegen willekerige mensen moet spelen

    want dat wil ik echt niet hebben bij cod5
    dit wordt mijn eerst cod game

  5. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Waarom is het in het Engels? Dit is een Nederlandse site hoor…

  6. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik vertaal het wel hoor als jij dat wilt

  7. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    Gameplay – De vlammenwerper heeft het verspreiden van brand (als Verre Schreeuw 2). It’ s het ontwerp en de behandeling zijn gebaseerd op Terugkeer aan Kasteel Wolfenstein, hebben zij de ontwerper van het loodniveau van dat spel het helpen. Het smelt weg vijandenhuid. – Kan door dekking (geluidensoort het gelijkaardige Slechte Bedrijf van BF) ontspruiten: ” met genoeg kogels, veroorzaakt de speler genoeg schade aan één van de muren om tot een gat te leiden groot genoeg te lopen through” – U kunt voor het eerst in de reeks (zowel SP als parlementslid) zwemmen. U kunt slechts geensnelheid sprinten en lopen terwijl in water. – De kabels hangen dode POWs van bomen die u kunt neer ontspruiten. – Bepaalde voertuigen hebben volledige niveaus gewijd aan hen, ” het meest in het bijzonder het het onderzoek en de reddingsvliegtuig van PBY Catalina en een dramatische luchtinval op sommige Japanse vliegtuigen carriers” Coöperatie – 4 spelercoöperatie online, of two-player coöperatie via het gespleten scherm. – Identiek aan het spel van SP – Omvat een ” metagame” noterend systeem – constant verdienende punten die kunnen worden gebruikt om speciale coöperatievaste vergoedingen te openen. Of u kunt de over verdiende punten overbrengen naar parlementslid en vaste vergoedingen/wapens daar in plaats daarvan openen. – Één scenario demoed impliceert een speler aantrekkend aandacht van een tank terwijl de andere klimmen op bovenkant en werpt een granaat in het broedsel. Multiplayer: – 16 spelers online – Voertuigen. In parlementslid zijn er voertuig-specifieke niveaus en de speltypes die mensen betekenen kunnen hen negeren als zij willen. – Heeft COD4′ s vaste vergoedingensysteem ” het houden van een aantal van de meest relevante en populaire degenen van COD4″ met een selectie van nieuwe degenen ook. De vaste vergoedingen zullen voor de tijdspanne, zodat geen UAVs en materiaal meer relevant zijn. – De leider van de partij kan orden aan het team uitgeven dat een indicator op andere spelers HUD zeggen plaatsen zal die waar they’ nodig re. Info van de ontwikkeling: – Gebruikt CoD4 motor die werd verbeterd (vooral wijze fysica). De milieu’s zijn veel vernietigbaar, it’ s mogelijk om voorwerpen te branden of hen te blazen aan stukken. De vlotter van organismen en objecten in water. Indrukwekkende verlichting. – Het platform van het lood is Xbox 360 met afzonderlijke teams die elke haven behandelen – Heeft een ontwikkelingsprogramma van twee jaar dat meer dan tweemaal zolang CoD3′ is; s 11 maandprogramma. – Treyarch bouwde een full-sized skelet van PBY Catalina (voertuig) in hun motie vangt studio – Zij hebben een militaire adviseur, Frank Kearsey, het helpen – 96 kanalen van audio veel waarvan omringend wildernislawaai zijn. Heeft ” real time occlusion” welke middelen correcte komst uit achter een muur of bouw in vergelijking met een lawaai in uw directe lijn van visie gedempt zal klinken

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Hahah, gebabelfished?

    De vlammenwerper heeft het verspreiden van brand (als Verre Schreeuw 2).

    Verre Schreeuw 2. lol

  9. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ja ik kan geen engels daarom doe ik het altijd met babelfished

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Dus als ik goed lees kan je in COD5 met twee online spelen of niet ? :p

  11. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    4 onlin co-op 16 online maar weet niet als je zelf kan kiezen met wie je online speelt

  12. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    ik heb me twijfels over co-op maar weet zeker dat er private game server kan maken was bij cod4 nl zo

  13. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    wie weet het zeker van private room

  14. 954 XP
    Callme's avatar

    ja ik kan geen engels daarom doe ik het altijd met babelfished

    aan je sig te zien kan je ook nog niet zo heel goed nederlands^^

  15. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Gameplay – Het smelt weg vijandenhuid. –

    hahahahahaxDxDxDxD

    geweldig