Forum

Topic: MTG niet meer exclusief

Anoniem's avatar

Ik weet het, het is meer X-box nieuws maar ik post het toch even.
Een woordvoerder van het bedrijf Konami heeft op de Tokyo Games Show.

Konami heeft altijd beweert dat MGS nooit op de x-box zou komen
daar is verandering in gekomen.

De woordvoerder heeft dit tegen het Japanse blad Morningsta gezegd

The worldwide demand for an Xbox 360 version (of MGS4) is quite high, and it is something we are currently looking in to.

wat vinden jullie er van dat MGS nu ook op de x-box komt
ikzelf vind het weer een grote tegenslag voor Sony

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Vinnie, ze zijn aan het kijken of ze het gaan doen, is nog niet zeker…
    Maar dit is gewoon kaassie voor de spelmakers, meer geld… begrijpelijk dat ze het gaan doen… geld is belangrijker dan fans behouden…

  2. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    @ Woofer

    als ze kijken is het bijna wel zeker dat hij er dus komt 😉

  3. 303 XP
    l3on2's avatar

    stom :(:(:(

  4. 896 XP
    WoofeR's avatar

    @ Vinnie

    Daar hep je jammergenoeg wel gelijk in:aggressive:
    en dan bedoel ik niet dat jij geen gelijk mag hebben, maar over het feit dat weer een exclusive naar een andere console gaat 😉

  5. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    @ Woofer

    haha

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Vinnie, lees alsjeblieft je posts eens na voor je op ‘verzenden’ drukt..

    En nee, ze zijn naar de mogelijkheden aan het kijken, en dus de kosten en baten tegenover elkaar aan het leggen. Dit wil niet zeggen dat MGS4 naar de xbox komt.

  7. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    wattan 😮
    en zoals ik hier boven al zei zodra ze er geld mee kunnen verdienen wat denk ik ook is en ze denken er over naar dar is het vaak wel zeker dat hij komt

  8. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Konami would make a killing by releasing the game on Microsoft’s bork-prone bucket of tricks, no doubt, but let’s not forget that series overlord Hideo Kojima has repeatedly dismissed the possibility of a port.

  9. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    so what het is x-bos

  10. 277 XP
    RevXxx's avatar

    dit maakt dus niet zoveel uit. maar het is wel een slecht ding voor Sony. en dit had ik niet verwacht.

    maar mensen denk maar zo. het gaat toch wel weer een poort worden.
    dat is de laaste tijd al zo vaak gebeurd toen een ps3 game naar de 360 ging.

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik vindt het wel stom….. Mensen kopen nu sneller een XBOX dan een PS3 maarja als ze gears of war en halo uit gaan brengen op de PS3 vindt ik het best:P

  12. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Nooooooo, MGS moet PS3 blijven :p. Mja, we zien nogwel.

  13. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ach volgensmij een beetje hetzelfde als bioshock voordat hij uit is,is hij het kopen al niet meer waard.

  14. 277 XP
    RevXxx's avatar

    Nooooooo, MGS moet PS3 blijven :p. Mja, we zien nogwel.

    Mgs=ps3 en moet exclusive blijven. maar idd we zien het wel.

    ach volgensmij een beetje hetzelfde als bioshock voordat hij uit is,is hij het kopen al niet meer waard.

    Mgs4 is nog wel exclusive dacht ik. :unsure:

    maar games zoals mgs4 blijven wel populair. :play_ball:

  15. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Zelf vond ik hem zwaar tegenvallen hoor :P. Die Act2 is al helemaal pieperdepiep :p.

  16. 52 XP
    tevash's avatar

    Volgens mij maakt het niet eens zoveel uit.

    Ik ben voor PS3-exclusives, daarvoor ben ik een PS3 bezitter. Ik baalde ook wel fat FFXIII ook naar de Nixbox360 ging.

    Maar ik denk dat veel mensen die van spellen zoals MGS4 houden sowieso al een PS3 hadden en dat we het GTA IV syndroom gaan krijgen: Veel minder Xbox varianten over de toonbank omdat het gewoonweg wordt gezien als Playstation-spel.