Forum

Topic: MKV (HD) films op je PS3

Anoniem's avatar

Veel HD films zijn in .MKV formaat. Deze kan je niet direct afspelen. Met deze tutorial kan je de .MKV bestanden omzetten naar .VOB (of .MPG) bestanden zonder kwaliteit verlies!

’::Stap 1
Benodigdheden:

Een film (.MKV)
MKV2VOB
Een ondertiteling (.SRT) (Optioneel)

’::Stap 2
Instellingen
Installeer MKV2VOB eerst. De installatie is niet moeilijk; gewoon op ‘next’ blijven rammen.
2.1 Start MKV2VOB
2.2 Ga naar ‘Configuration ‘ en vink daar ‘Boost AAC Volume’, ‘Boost DTS Volume’, Always Encode Subtitles’ en ‘Load Subtitles from SRT’
2.2.b Kies bij ‘Preferred Audio Language’ de taal van je film in. Stel ‘Preferred Subtitle Language’ in op ‘Dutch; Flemish (DUT)’.
2.3 Zorg dat ‘Video Transcoding’ op ‘Automatic’ staat. Stel ‘Transcoding Codec’ op ‘x264 (Slow)’ in.
2.3.b Bij ‘Output File Extension’ kan je kiezen voor .VOB of .MPG. Kies voor .MPG als je de film ook op je PC wilt zien.
2.4 Bij ‘File Splitting’ kan je ervoor kiezen om hem het uiteindelijke bestand op te splitsen. Dit is erg handig als je de film later wilt branden of op je externe harde schijf wilt zetten. Wil je de film niet opsplitsen; zet hem op ‘None’.
2.5 Kies bij ‘Temp Directory’ een plek waar genoeg vrije ruimte is (min. 1.5x de bestand grote). Hier zullen alle tijdelijke bestanden te komen te staan.
2.6 Ga naar ‘Add File’ of naar ‘Add Directory’ als je een hele map wilt laten converteren.
2.7 Klik bij ‘Source Directory’ of ‘Source File’ op ‘Choose’ en selecteer je film.
2.8 Klik bij ‘Destination Directory’ om de plek te bepalen waar je film terecht komt.
2.9 Klik op ‘Add Directory’ of op ‘Add File’ om het proces te starten.

’::Stap 3
De film is nu bezig. Het transcoderen kost veel CPU kracht. Sluit zoveel mogelijk programma’s af om het proces te bevorderen.

’::Opmerking: Door ‘Delete Source … After Conversion’ aan te vinken verwijdert hij het origineel nadat het transcoderen is gelukt.
’::Opmerking: Dit proces kan erg lang duren op een langzame PC.
’::Opmerking: De ondertiteling word er hard coded in gezet.
’::Opmerking: Als je een ondertiteling wilt gebruiken zorg dan dat hij in dezelfde map staat als de film met dezelfde naam.

’::FAQ
-Q: Ik heb een film die al een ondertiteling heeft. Hoe moet ik deze tutorial nu gebruiken?
-A: Je kan alle stappen gewoon doen; als hij geen ondertitelings bestand vind zal hij ook geen ondertiteling bijvoegen.

-Q: Waar kan ik ondertitels vinden?
-A: Nederlandse ondertitels haal ik altijd van ondertitel.com af. Ook zijn ondertitels te vinden op NLondertitels.com, subtitlesnl.com en opensubtitles.org. Let er wel op dat niet iedere ondertitel synchroon loopt met je film!

-Q: Blijft het bestand net zo groot?
-A: Het bestand blijf dezelfde grote.

Stel een vraag in dit topic!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

66 reacties

  1. 421 XP
    Rhox's avatar

    Mooi en handige tut, thanks 🙂

  2. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    hoe doe het zonder ondertikeling te maken bv de ondertikelign staat als in de film\
    en de vraag waar downloaden je films ps ondertiling

  3. 656 XP
    Killermen's avatar

    Mooie tut, jammer dat de download zo traag gaat

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    hoe doe het zonder ondertikeling te maken bv de ondertikelign staat als in de film\
    en de vraag waar downloaden je films ps ondertiling

    Mijn vertaling: [1] Ik heb een film die al een ondertiteling heeft. Hoe moet ik deze tutorial nu gebruiken?
    [2] Waar downloaden jullie films en (?) [3] ondertiteling.

    Vraag 1: Je kan alle stappen gewoon doen; als hij geen ondertitelings bestand vind zal hij ook geen ondertiteling bijvoegen.

    Vraag 2: Films zijn te downloaden van het internet. Bijvoorbeeld met torrents of nieuwsgroepen. Uiteraard download je alleen films die je al gekocht hebt en puur om een back-up te hebben!

    Vraag 3: Nederlandse ondertitels haal ik altijd van ondertitel.com af. Ook zijn ondertitels te vinden op NLondertitels.com, subtitlesnl.com en opensubtitles.org. Let er wel op dat niet iedere ondertitel synchroon loopt met je film!

    Mooie tut, jammer dat de download zo traag gaat

    Geduld is een schone zaak. En anders zoek je even een andere link op google.

  5. 131 XP
    bnk90's avatar

    hier ben ik dus al een tijdje naar opzoek
    hartelijk bedankt

    en THANX man

  6. 34 XP
    wtmtk2's avatar

    blijft ’t bestand owk zo’n groot bestand?

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    blijft ’t bestand owk zo’n groot bestand?

    Het bestand blijf dezelfde grote…

  8. 4 XP
    DirtyDutch's avatar

    Oke mooie tut(Y)maareh…hoe krijg ik een blu-ray van 12gb naar mijn PS3 HardDisk??Met een externe harde schijf wil dit niet lukken i.v.m. de grootte van de bestandsoverdracht,moet ik de film dan streamen vanaf mijn PC/Laptop??Bij streamen moet ik dan een snelle pc hebben en behoud ik dan wel DTS geluid of gewoon Dolby Digital..??Beetje veel vragen:pmaar hoop dat iemand me een beetje ken helpen:p

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Oke mooie tut(Y)maareh…hoe krijg ik een blu-ray van 12gb naar mijn PS3 HardDisk??Met een externe harde schijf wil dit niet lukken i.v.m. de grootte van de bestandsoverdracht,moet ik de film dan streamen vanaf mijn PC/Laptop??Bij streamen moet ik dan een snelle pc hebben en behoud ik dan wel DTS geluid of gewoon Dolby Digital..??Beetje veel vragen:pmaar hoop dat iemand me een beetje ken helpen:p

    Met streamen verlies je geen kwaliteit in beeld en geluid. Check de andere tutorials voor het streamen van films etc.

    Je kan ook gewoon je film kopieren naar je harde schijf via streamen.

  10. 4 XP
    DirtyDutch's avatar

    Thnx R@tz voor de snelle reactie en heb/had al rondgekeken in de tutorialsection maar kom er niet uit..Mijn laptop(simpele standaard p4/Vista Home)ingesteld om met mediapayer 11 te streamen en mijn ps3 ziet hem wel alleen happert het beeld continue(wel 5.1 geluid en helder beeld)en ligt misschien aan mijn slappe laptop:yeahright:maar heb nu ook geprobeerd het bestand te kopieren naar mijn harde schijf van de ps3 en doet er met een Blu Ray van 10GB ongeveer 1,5 uur over(is dit normaal.!!??:shakehead:)nou na lang wachten eindelijk klaar,krijg ik de melding Media Server DLNA error 2104 ..Help!!Beetje gegoogled maar kom niet verder,iemand een oplossing of ervaring met deze error..??

  11. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Thnx R@tz voor de snelle reactie en heb/had al rondgekeken in de tutorialsection maar kom er niet uit..Mijn laptop(simpele standaard p4/Vista Home)ingesteld om met mediapayer 11 te streamen en mijn ps3 ziet hem wel alleen happert het beeld continue(wel 5.1 geluid en helder beeld)en ligt misschien aan mijn slappe laptop:yeahright:maar heb nu ook geprobeerd het bestand te kopieren naar mijn harde schijf van de ps3 en doet er met een Blu Ray van 10GB ongeveer 1,5 uur over(is dit normaal.!!??:shakehead:)nou na lang wachten eindelijk klaar,krijg ik de melding Media Server DLNA error 2104 ..Help!!Beetje gegoogled maar kom niet verder,iemand een oplossing of ervaring met deze error..??

    Dat het beeld hapert ligt waarschijnlijk (inderdaad) aan je slappe laptop. Als je via draadloos internet de boel probeert te kopieren dan gaat het (veel) langzamer dan met draad. Het is dus normaal dat het even duurt. Ik deed over 12GB ongeveer 35 min.

    Ik weet niet precies wat die DNS error in houd maar volgens mij heeft het te maken met gekut van Windows. Even je PS3/PC rebooten als je er last van blijft houden. Uiteraard kan je je PC niet uitschakelen als je bezig bent met streamen. En andersom kan je ook niet streamen als je PC niet aanstaat (ook al ziet je PS3 de mediaserver wel!)

  12. 790 XP
    Robbert's avatar

    Tutorial ziet er goed uit 🙂 Ga er zeker nog een keer gebruik van maken!

  13. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Handy Handy! zat al te klooien met draden om PC op hdtv aan te sluiten, hoeft nu niet meer 😀 😀 win win

  14. 673 XP
    Younistyle's avatar

    Ja maar wel jammer dat dit dus een erg traag proces is.. zelfs met mijn Quad Core gaat hij erg sloom… Download nu meteen liever meteen PS3AVCHD’s en/of HD films in Mpg die je dan gewoon op een DVD-9 kan branden ;-D

  15. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Holy crap het is inderdaad errug langzaam.

    Maar daar zijn de lange nachten dan maar voor 😀

  16. 790 XP
    Robbert's avatar

    En dan blijkt dat je iets fout hebt gedaan en overnieuw moet beginnen…
    Bij nader inzien hou ik het gewoon op mijn normale gedownloade films die m’n ps3 upscaled 🙂

  17. 1402 XP
    Selec1's avatar

    En dan blijkt dat je iets fout hebt gedaan en overnieuw moet beginnen…
    Bij nader inzien hou ik het gewoon op mijn normale gedownloade films die m’n ps3 upscaled 🙂

    Echte HD films zijn er veel beter uit hoor ;).

    Ik zet gewoon mij pc aan als ik hem niet gebruik (s’nachts en als ik op school zit).

    Bij mij doet hij er ongeveer 2 dagen over :O

  18. 790 XP
    Robbert's avatar

    M’n moeder zou gaan flippen dan, veels te bang dat mn pc in brand vliegt (ik weet het, onzin) Dus dat ’s nachts aan laten staan gaat niet lukken 🙁

  19. 131 XP
    bnk90's avatar

    @ robbert.

    als je de download aanzet en dat je hem stopt als je onder het wol gaat.
    kun je daarna de volgende dag 10 minuten eerder opstaan om de computer aan te zetten en dan de download weer aan te doen

    tip van de week 😛
    zet een random word bestandje van een werkstuk op ofzo en zeg tegen je ma dat je daar mee bezig bent en dat je de com aan hebt staan ofzo zodat als je uit school er gelijk aan kan werken werkte bij mij altijd

  20. 790 XP
    Robbert's avatar

    @ robbert.

    als je de download aanzet en dat je hem stopt als je onder het wol gaat.
    kun je daarna de volgende dag 10 minuten eerder opstaan om de computer aan te zetten en dan de download weer aan te doen

    tip van de week 😛
    zet een random word bestandje van een werkstuk op ofzo en zeg tegen je ma dat je daar mee bezig bent en dat je de com aan hebt staan ofzo zodat als je uit school er gelijk aan kan werken werkte bij mij altijd

    Hmm bedankt voor de tip 🙂 Grappige sig heb je trouwens met die dansende poppetjes 😀

  21. 50 XP
    Mike's avatar

    Hoi Selec1,

    Ik ben via via op deze site gekomen en wat staat er veel in zeg! Ik wist niet dat je met de ps3 zoveel kon doen 😉

    Zo wist ik al dat je mkv kan veranderen in mpeg zodat je deze kan streamen naar de ps3 maar dat wil al dagen niet lukken, vandaar dat ik nu op jullie site aangemeld ben! :jester:

    Nu heb ik alle stappen gevolgd die jij hebt beschreven maar ik krijg een foutmelding. Zou jij mij kunnen helpen hierin?

    de volgende melding ontvang ik in mkv2vob;

    Could not parse mkv file!

    Ik hoor graag van je…

    Groetjes,
    Mike.

    Ik hoop dat je mij kan helpen…..

  22. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Nu heb ik alle stappen gevolgd die jij hebt beschreven maar ik krijg een foutmelding. Zou jij mij kunnen helpen hierin?

    de volgende melding ontvang ik in mkv2vob;

    Could not parse mkv file!

    Het lijkt erop dat het bron bestand (je HD film in .MKV) niet correct is. Heb je dit probleem alleen met deze film?

  23. 50 XP
    Mike's avatar

    Nee, ik heb gisteren een andere film gteprobeerd maar dit geeft de dezelfde melding binnen mkv2vob.

    vreemd he!

  24. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Nee, ik heb gisteren een andere film gteprobeerd maar dit geeft de dezelfde melding binnen mkv2vob.

    vreemd he!

    Je PC is wel verder in orde? Geen gekke virusen ofzo?

    Misschien moet je MKV2VOB even opnieuw downloaden en installeren.

  25. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    mooie TUT tussen haakjes maar ik ga hem niet gebruiken denk ik heel mischien als ik een HD tv heb:P

  26. 50 XP
    Mike's avatar

    dat heb ik ook al gedaan! grrrrrrrrr. word er niet goed van 😉
    Ik ga het nogmaals proberen om het te loaden en weer op de pc te zetten.

    Ik doe het precies als ik de beschrijving dus ik snap het niet.

    Je hoord later van mij..

    bedankt alvast voor je antwoord.

  27. 50 XP
    Mike's avatar

    wederom geinstaleerd, maar krijg nof diezelfde melding!!:ranting:

    zie bijlage, misschien kan jij er wijs uit komen.

    bedankt alvast voor het kijken er na.
    🙂

  28. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Je kan ook op bericht wijziggen drukken:p Maar vraag het even aan selec1 via PM ofzo

  29. 50 XP
    Mike's avatar

    doe ik ff. thx!

  30. 2 XP
    Death1ro's avatar

    Mike, ik heb lang gezocht naar een oplossing voor hetzelfde probleem. Hetgeen bij mij heeft gewerkt was:

    *Open de file in TsMuxer
    *Selecteer de videostream
    *Change level naar 4.1 (waar ik een parse-fout kreeg was het telkens 5.1)
    *Muxen die handel naar een nieuwe Ts-file als je die nog wilt encoderen met Mkv2Vob.
    *Je kan ook rechtstreeks muxen naar een M2TS file die zo op de Ps3 afspeelt zonder Mkv2Vob te gebruiken.

    Dit alles duurt nog geen minuut omdat er niets gehercodeerd wordt. GL.

  31. 2 XP
    Death1ro's avatar

    Mike, ik heb lang gezocht naar een oplossing voor hetzelfde probleem. Hetgeen bij mij heeft gewerkt was:

    *Open de file in TsMuxer
    *Selecteer de videostream
    *Change level naar 4.1 (waar ik een parse-fout kreeg was het telkens 5.1)
    *Muxen die handel naar een nieuwe Ts-file als je die nog wilt encoderen met Mkv2Vob.
    *Je kan ook rechtstreeks muxen naar een M2TS file die zo op de Ps3 afspeelt zonder Mkv2Vob te gebruiken.

    Dit alles duurt nog geen minuut omdat er niets gehercodeerd wordt. GL.

  32. 1 XP
    loo's avatar

    heb met mkv2vob een mkv omgezet naar mpg zoals beschreven dan create blue ray met tsmuxer en dan kun je deze branden met imgburn udf 2.50 alleen werken deze niet op panasonic dmp bd30. Als ik dit zelfde doe met jouw hd mpg file,s waspoeder, speelt de panasonic blue ray deze perfect af . ps kun je me vertellen wat ik fout doe AUB

  33. 74 XP
    steven2610's avatar

    ja maar vindt het lastig dat die mkv files zo groot zijn om te downloade ik gebruik convertxtodvd voor te convertere ook heel goed voor avi files enzo omtezetten

  34. 2 XP
    gixxer1984's avatar

    Hey,

    bedankt voor de tut. Ik heb het geprobeerd en het werkt perfect!! Ik heb wel nog wat vraagjes over de ondertiteling en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.

    In dit topic staan links waar je de ondertiteling kunt vinden. Na die links staat er dat niet alle ondertiteling synchroon loopt met je film. Hoe weet je dan welke ondertiteling je moet pakken?

  35. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hey,

    bedankt voor de tut. Ik heb het geprobeerd en het werkt perfect!! Ik heb wel nog wat vraagjes over de ondertiteling en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.

    In dit topic staan links waar je de ondertiteling kunt vinden. Na die links staat er dat niet alle ondertiteling synchroon loopt met je film. Hoe weet je dan welke ondertiteling je moet pakken?

    Dat weet je eigenlijk niet. Gewoon veel proberen en een beetje geluk hebben…

  36. 2 XP
    gixxer1984's avatar

    Is er dan wel nog een mogelijkheid om de ondertiteling synchroon te laten lopen als hij eenmaal in de film zit? Is het nog aan te passen op een of andere manier?

  37. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Is er dan wel nog een mogelijkheid om de ondertiteling synchroon te laten lopen als hij eenmaal in de film zit? Is het nog aan te passen op een of andere manier?

    Nee, dat is niet meer aan te passen. De ondertiteling word in de film “gebrand” dus daar kan je niks aan wijzigen.

  38. 2 XP
    PS3NERD's avatar

    Is er dan wel nog een mogelijkheid om de ondertiteling synchroon te laten lopen als hij eenmaal in de film zit? Is het nog aan te passen op een of andere manier?

    Ja, dat kan wel. Maar dan moet je de film (zonder subs) en dan de losse srt van de film via subsync doen. en als je hem dan sync hebt de film en de srt laden in mkv2vob.

  39. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Vette tut man thx.

  40. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Ik heb het gisteren geprobeerd, maar het duurde heel heel erg lang. Hoe lang duurt het als je 2 gig aan ram geheugen en een processor van 1.9 Ghz

  41. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik volg de instrutie en krijg steeds
    ”source directory and temp directory cannot be the same”
    en de 2 zijn niet het zelfde
    en heb zelfds niks bij source directory staan
    want ik gebruik dat met file

  42. 3 XP
    KillingBean's avatar

    ik volg de instrutie en krijg steeds
    ”source directory and temp directory cannot be the same”
    en de 2 zijn niet het zelfde
    en heb zelfds niks bij source directory staan
    want ik gebruik dat met file

    Dit zegt dat je naar dezelfde plek verwijst. Je moet in het tabblad Configuration bij TEMP DIRECTORY op de knop Browse drukken en een andere plek selecteren op je harde schijf. Hierna zou die moeten werken :yahoo:

  43. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    heb ik al een paar keer gedaan werkt niet

  44. 3 XP
    KillingBean's avatar

    heb ik al een paar keer gedaan werkt niet

    Oke probeer dan met elk tablblad een andere directory te nemen. Als het dan nog niet lukt dan zou ik het programma eerst verwijderen en dan nog een keer opnieuw installeren. dat heb ik in het begin ook gedaan en nu doet ie het gewoon. Heb wel overal een andere directory staan.. Zo niet.. dan weet ik het niet.. succes ermee iig..:painter:

  45. 7 XP
    mr.hankey's avatar

    Bedankt voor deze tut; heb er al veel aan gehad en heb ook al een hoop films omgezet. Maar wat te doen als je een MKV hebt met een wvc1 codec?

  46. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    [quote]
    2.2 Ga naar ‘Configuration ‘ en vink daar ‘Boost AAC Volume’, ‘Boost DTS Volume’, Always Encode Subtitles’ en ‘Load Subtitles from SRT’

    deze is weg

  47. 1 XP
    timoothy's avatar

    Hallo

    Ik heb ook een vraagje; Ik heb een film.mkv gedownload en nou zet ik hem om naar bluray met ts muxer en split hem dan in delen van max 4gb en zet hem dan op een externe hdd maar nou krijg ik soms onder in beeld een groene balk. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat kan voorkomen??

    BVD

    Gr Timothy

  48. 6677 XP
    Myx's avatar

    Hey
    Heb een paar problemen met die converter tutorial.

    1. Ik kan Boost AAC Volume, Boost DTS Volume niet vinden, ik gebruik versie 2.4.5

    2. Na 7 uur (ja serieus) converten heb ik geen geluid. Dat had ik ook al met een sample. Hoe krijg ik bij deze converter geluid eronder?

    Alvast hartelijk bedankt

    EDIT: Heb de oplossing gevonden, voor de mensen die dit probleem ook hebben:
    Selecteer bij Transcoding codec MPEG-2 en vink Always transcode DTS aan.
    Dit heeft bij mij geholpen.

  49. 36 XP
    monkD's avatar

    EDIT: Heb de oplossing gevonden, voor de mensen die dit probleem ook hebben:
    Selecteer bij Transcoding codec MPEG-2 en vink Always transcode DTS aan.
    Dit heeft bij mij geholpen.[/quote]

    Hallo, ben ook bezig met het omzetten van MKV files en het is een tijdrovende klus. Mijn comp is meer dan 9uren bezig om het om te zetten…. gekke werk!!!

    Ik heb het eerst met TS muxer geprobeerd omdat dat sneller gaat alleen heb ik er geen geluid bij. Dus was ik toch genoodzaakt om het hele zaakje te converteren naar VOB.
    Nu las ik dus dat jij het omzet naar MPEG-2? en mijn vraag is daarbij, als je een bluray film hebt en omzet naar MPEG2 dan heb je toch heel veel kwaliteits verlies?? Of zit ik fout?? Ik ga nog wel ff bezig verder met prutsen.

    Alvast bedankt voor een antwoord.

  50. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Nu las ik dus dat jij het omzet naar MPEG-2? en mijn vraag is daarbij, als je een bluray film hebt en omzet naar MPEG2 dan heb je toch heel veel kwaliteits verlies?? Of zit ik fout?? Ik ga nog wel ff bezig verder met prutsen.

    Alvast bedankt voor een antwoord.

    Ik weet het niet zeker hoe het precies zit maar volgens mij is het een lossy process. Er is dus wel kwaliteitsverlies maar op een heel kleine schaal.

  51. 35 XP
    ThymeS's avatar

    Waarom herkent mijn ps3 mijn usb stick niet? Met films lukt het niet en ook niet met bijvoorbeeld foto’s??

  52. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Waarom herkent mijn ps3 mijn usb stick niet? Met films lukt het niet en ook niet met bijvoorbeeld foto’s??

    Is hij wel goed geformatteerd? Herkent hij hem wel als je :triangle: en dan ‘Alles Weergeven’ klikt?

  53. 7 XP
    arigold's avatar

    Goeie tut. Alleen hebben we misschien straks wel KMV ondersteuning :yahoo:
    http://www.ps3-sense.nl/2009/09/eerste-blu-ray-spelers-met-mkv-ondersteuning-ps3-is-de-volgende/

  54. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Goeie tut. Alleen hebben we misschien straks wel KMV ondersteuning :yahoo:
    http://www.ps3-sense.nl/2009/09/eerste-blu-ray-spelers-met-mkv-ondersteuning-ps3-is-de-volgende/

    Dat zou natuurlijk helemaal te gek zijn. Hopelijk dan ook meteen ondersteuning voor ondertiteling!

  55. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Ik kan het programma niet meer opnenen, en als ik opnieuw installeer krijg ik ook een foutmelding met dit is geen geldige toepassing?

  56. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    mooite tut;)

  57. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik kan het programma niet meer opnenen, en als ik opnieuw installeer krijg ik ook een foutmelding met dit is geen geldige toepassing?

    Op welk besturingssysteem zit je?
    Ik zal hem binnenkort nog ff testen om te kijken of het nog werkt

  58. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dat zou natuurlijk helemaal te gek zijn. Hopelijk dan ook meteen ondersteuning voor ondertiteling!

    ondersteuning voor ondertiteling heeft de ps3 al vanaf het begin, je moet de tekst en de film gewoon samen voegen met een programmatje zodat je de ondertitelingen aan en uit kan drukken op je ps3

  59. 4 XP
    ssjjooeerrdd's avatar

    hallo allemaal,
    ik heb hier een probleempje mee…. als ik het mkv bestand selecteer en op add file klik staat er “No valid video track found”, iemand enig idee wat dit kan zijn?

    alvast bedankt!

  60. 20 XP
    Stork's avatar

    hey, ik heb het probleem dat is als ik n mkv bestand van 4.3 gig converter met dit programma het gewoon werkt

    maar als ik een .srt bestand (met dezelfde naam als het .mkv bestand) bijvoegd in de map, dat hij dan wel gaat converteren maar er na het eerste (DTC naar AC3) process er mee kapt

    ik krijg dan een bestand van 32mb groot…

    iemand hier tips voor?

  61. 1402 XP
    Selec1's avatar

    hey, ik heb het probleem dat is als ik n mkv bestand van 4.3 gig converter met dit programma het gewoon werkt

    maar als ik een .srt bestand (met dezelfde naam als het .mkv bestand) bijvoegd in de map, dat hij dan wel gaat converteren maar er na het eerste (DTC naar AC3) process er mee kapt

    ik krijg dan een bestand van 32mb groot…

    iemand hier tips voor?

    Misschien is de srt corrupt? Heb je dit vaker?

  62. 20 XP
    Stork's avatar

    heb meerdere srt’s geprobeert…

  63. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Bedankt voor de tut, maar deze topic bestaat al 2x dus mag die andere weg?

  64. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Bedankt voor de tut, maar deze topic bestaat al 2x dus mag die andere weg?

    De andere tutorial werkt op een andere manier als deze. Ik laat ze allebei gewoon staan.

  65. 1 XP
    mark.w's avatar

    Ik heb hetzelfde gedaan als werd vermeld. Ik heb een mkv. bestand en daarbij heb ik in dezelfde map de nederlandse ondertiteling staan (srt.) met dezelfde naam als de film enz. Ook heb ik bij configuration bij preferred subtitle language “Dutch; Flemish (DUT)” aangevinkt. Alleen nu krijg ik een film met hardcoded subtitles in het Engels? Hoe kan dit, staat er dan engelse ondertiteling in het mkv. bestand zelf, dat die worden gepakt?

    Ook wilde ik het bestand op m’n HDD (FAT32) zetten dus moest het bestand gesplit worden, maar dan krijg ik 2 verschillende delen waarbij in een het beeld schokkerig loopt en geen geluid heeft en bij de andere deel wel geluid maar geen beeld. Is er een andere manier om die film op m’n HDD (dus niet die van de ps3) te zetten, dat het 1 bestand blijft?

    Alvast bedankt!

  66. 6 XP
    Denis_Ibrismovic's avatar

    Bedankt