Forum

Topic: Eerste PES 09 update binnenkort

Anoniem's avatar

PES 09 licht vanaf gister in de winkel en nu al heeft Konami aangekondigd dat er binnenkort een gratis update komt.

De update is ongeveer over 3 weken beschikbaar. De update bevat onder andere:

Update voor de vier spaande teams: Athletico Madrid, Sevilla, Racing Santander en Valladolid
nieuwe team kleding en schema’s van veel teams in het spel
De UEFA Champions League modus krijgt 12 nieuwe teams er bij, met de bijhorende UEFA Champions League kits en sponsors. Onder de teams die volledig geüpdate worden zijn o.a. Marseille, Juventus en Basel er 3 van.

Deze toevoeging laten zien dat Konami aantal licenties in de PES serie serieus wil uitbreiden.
Alle dingen in PES 09 zijn verbeterd
Nieuwe spelers modellen, AI elementen en fysieke routine zijn hier een voorbeeld van.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 266 XP
    Yorz's avatar

    gelukkig :p… want pes heeft nu echt ongeloofelijk weinig lisenties

  2. 277 XP
    RevXxx's avatar

    fifa gaat ook weer terug trappen. heb gehoord dat 09 van fifa een echte verbetering is.
    maar pes09 mag van mij ook wel goed zijn. 🙂

    heb niks tegen deze twee games.

  3. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    hoe kom je dan aan die update? downloaden?

  4. 257 XP
    Joost's avatar

    hoe kom je dan aan die update? downloaden?

    Zal waarschijnlijk automatisch in beeld komen

  5. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    uber ;P…

  6. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    uber^^…..

  7. 41 XP
    Bhola's avatar

    ik heb pes 2009 zelf ziet er goed uit vind ik maar jammer dat je voor een spel dokt 64 euro en dan neppe shit krijgt!..

    en ja heb het allemaal zelf al gedaan nou nog alleen spaanse even zo gedaan:P

  8. 257 XP
    Joost's avatar

    ik heb pes 2009 zelf ziet er goed uit vind ik maar jammer dat je voor een spel dokt 64 euro en dan neppe shit krijgt!..

    en ja heb het allemaal zelf al gedaan nou nog alleen spaanse even zo gedaan:P

    Er is ook al een option file met alle goeie namen, logo’s en shirts.

  9. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    Er is ook al een option file met alle goeie namen, logo’s en shirts.

    En waar kunnen we die vinden?

  10. 227 XP
    TA FatihTalha TR's avatar

    hier: http://www.winningelevenblog.com/news/wenb-option-file-out-now/

    Bedankt! Haha zal het snel downloaden.

  11. 41 XP
    Bhola's avatar

    En waar kunnen we die vinden?

    mischien zelf maken?

    heb ik ook gedaan heb nou alle engelse logo’s goed en de spaanse bijna.

    van engeland heb ik van topclubs alle thsirt al gedaan maar denk dat ik het ongeveer midden november af heb en dan upload ik het wel voor je;)

  12. 257 XP
    Joost's avatar

    mischien zelf maken?

    heb ik ook gedaan heb nou alle engelse logo’s goed en de spaanse bijna.

    van engeland heb ik van topclubs alle thsirt al gedaan maar denk dat ik het ongeveer midden november af heb en dan upload ik het wel voor je;)

    Zie mijn vorige post;)

  13. 41 XP
    Bhola's avatar

    owja sorry ik zie het al;) ja die is handig bedankt man

  14. 41 XP
    Bhola's avatar

    joost ik heb die update erop gezet he maarja enigste wat die freak gedaan heeft is paar duitse clubs aangemaakt en dat was het;) dus nou kan ik alles weer zelf erop zette:P dus dat wordt weer even alles erop zetten;)

  15. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    ik ga dus gwn fifa 09 kopen ipv. pes

  16. 257 XP
    Joost's avatar

    joost ik heb die update erop gezet he maarja enigste wat die freak gedaan heeft is paar duitse clubs aangemaakt en dat was het;) dus nou kan ik alles weer zelf erop zette:P dus dat wordt weer even alles erop zetten;)

    De maker van die patch heeft alle goede namen, shirts en logo’s gemaakt hoor. je moet wel álle bestanden kopiëren.

  17. 111 XP
    koert's avatar

    gaat met dat bestand je savegames enzo weg?

  18. 257 XP
    Joost's avatar

    gaat met dat bestand je savegames enzo weg?

    Alleen de data die jij hebt ge-edit zal worden overschreven.