Forum

Topic: Midnight Club: Los Angeles of NFS undercover

Anoniem's avatar

mensen,

ik zit te twijfelen over Midnight Club: Los Angeles en Need for Speed Undercover.

dus mijn vraag is…

welke game moet ik kiezen, en waarrom??
noem de voordelen + nadelen

alvast bedankt;)

ps. heb NFS pro street te koop, stuur me een pm voor meer info

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ik heb beide gespeeld op Firstlook, Midnight Club viel me heel erg mee (in vergelijking met deel 2, het laatste deel dat ik gespeeld had, die vond ik niet zoveel aan) en Need for Speed viel me heel erg tegen.

    NFS haperde namelijk heel erg en zag er niet mooi uit. MC liep als een zonnetje en speelde erg lekker.

    Mijn keuze was Midnight Club 3 geweest.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    However, dat waren wel development versies Edwin. :p

    Ik ben het met hem eens, maar wie weet hoe goed Undercover nog kan worden! Zo snel geef ik die geniale NFS reeks niet op. 😀

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    zelf ben ik ook fan van NFS , behalve dan pro street, okee. bedankt voor jullie mening alvast:D

  4. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik sinds toen ik 8 jaar was alle Need for Speed delen gespeeld, de delen werden steeds slechter en Undercover lijkt gewoon op Most wanted en dan beetje mooier gemaakt. Dus gewoon Midnight Club kopen.

  5. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Ik speelde NFS ook toen ik heel jong was, toen ik 6 jaar was ofzo… Man dat ware pas vette NFS-en:D
    Carbon vodn ik ook erg vet maar zooooo makkelijk, had m al uitgespeeld in 4 dagen…
    KGa voor Midnight Club als ik zou moeten kiezen, hierin hebben ze veel vettere auto’s en de multiplayer schijnt ook onwijs gaaf te zijn:D

  6. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    speel ong van af het eerste deel NFS
    zie ze steeds slechter worden
    en daar zal geen verandering in komen
    koop MNC: LA maar gewoon die is veel beter en leuker 🙂
    en je kan binnenkant auto aan passen 😛 en dat is wel wat voor jou 😛
    ik koop MNC:LA in iedergeval 🙂

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Iedereen tegen NFS :p

    Wel ik kies Need for Speed nah 😀

  8. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Iedereen tegen NFS :p

    Wel ik kies Need for Speed nah 😀

    why wel voor nfs dna?

  9. 209 XP
    chrisnl's avatar

    ben al jaren fan van nfs dus ik had gekozen voor nfs, mnc had ik gespeeld op xdoox maar vond het niet echt iets