Forum

Topic: XMB Wishlist

Anoniem's avatar

XMB Wishlist

Het XMB is natuurlijk nooit compleet. Praat hier over functies die jij graag zou willen zien in de toekomstige firmware updates van de PS3.

Ik wacht al een tijdje op een equalizer voor m’n muziek(het liefst eentje die je helemaal zelf kunt bepalen, dus niet alleen vooraf ingestelde presets).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    dat je ookk foto`s video`s kan kyken onder een spel

  2. 216 XP
    Depsie's avatar

    dat je met je xmb een soort van chatschermpje op kan zetten met iemand, en dat je dan ook andere mensen kan toevoegen in dat gesprek enzo lijkt met wel handig :p

    en het moet ook in-game kunnen hehe

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Inderdaad een PSN Chatbox met diverse kanalen 😛

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    -Ingame XMB met een werkende chatbox die je kunt gebruiken tijdens het gamen. 🙂
    Zodat je met vrienden kunt chatten , ook al zijn ze een andere game aant spelen.

    -De mogelijkheid om bestanden te delen met andere gamers.
    Muziek / Filmpjes / Foto’s. Ook door middel van chat ofzow?

  5. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    -Ingame XMB met een werkende chatbox die je kunt gebruiken tijdens het gamen. 🙂
    Zodat je met vrienden kunt chatten , ook al zijn ze een andere game aant spelen.

    -De mogelijkheid om bestanden te delen met andere gamers.
    Muziek / Filmpjes / Foto’s. Ook door middel van chat ofzow?

    foto’s kan je al een soort van delen 😛

  6. 480 XP
    Flow's avatar

    Mijn grootste ergernis is (zoals al is gezegd hier) Chat zonder dat je dezelfde
    game dan die andere bent aan het spelen.

    Voor de rest mogen ze de internetbrowser wel wat toegankelijker maken, in ieder geval een handleiding of zo. Ik zat in het begin nogal te gissen wat wat was 😛

  7. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    MUZIEK

    verdomme! Dat zijn ze al aan het aankondigen sinds voordat de PS3 uitkwam! We worden op dat gebied dus wel even zwaar verpest door Sony. Eerst zeggen dat het er komt, dan er jaren overheen laten gaan voordat het er is, en dan is het er eindelijk en kom je erachter dat ‘het aan de developer is’ om het ook te implementeren. My ugly ass. Echt grote onzin. Waarom kan MS het wel? MS nota bene!

    Maar goed. Dat was even de dagelijkse rant. Muziek dus, en crossgame chat is inderdaad essentieel. Maar vooral: internetten tijdens het gamen. Dat je effe op gamefaqs een pagina open kan zetten met bijv. locaties van bepaalde unlockables. Hoppa. Dat is pas een ultra toepassing. Nu zit ik vaak een avond heen en weer te lopen van PC scherm naar TV omdat ik daar de FAQ open heb staan, errug hinderlijk

  8. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Eh, je kan gewoon muziek afspelen??

  9. 41 XP
    Bhola's avatar

    ik hoop zeg maar net als bij de psp dat je de xmb icoontjes met bepaalde themas kan verplaatsen.. dus zeg maar beetje eigen style alleen dat er dan daarvoor speciale themas wordt gemaakt.

  10. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    In iedere game in-game music! en voor iedere game screenshot functie en ingame video’s opnemen zonder allemaal dingen aan je PS3 en voor het XMB is een chat met vrienden wel handig

  11. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Jup ik ook, ingame music voor alle games en ik ben blij 😀

  12. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    In iedere game in-game music! en voor iedere game screenshot functie en ingame video’s opnemen zonder allemaal dingen aan je PS3 en voor het XMB is een chat met vrienden wel handig

    Ja inderdaad ingame recorden opslaan op ps3 en op USB en dan hop op PC geen gezeur met mijn opneemfunctie met mijn camera bedoeld dan he!

  13. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    In iedere game in-game music! en voor iedere game screenshot functie en ingame video’s opnemen zonder allemaal dingen aan je PS3 en voor het XMB is een chat met vrienden wel handig

    Eerste 2 kan niet(Microsoft’s rechten) de laatste gaat een beetje moeilijk omdat het veel vraagt van de PS3.

    Een eigen avatar kiezen, Direct naar je vriendenlijst(vind het heel erg irritant om helemaal naar vrienden tegaan:P) een Xfire achtig iets IN-GAME, Customiseable XMB zoals de “homebrew” PSP’s en dat was het wel…

  14. 209 XP
    chrisnl's avatar

    mhh, msn erop net zo als bij psp en 360 dat je kan msnén dat lijkt me echt toff

  15. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door bardfielt
    In iedere game in-game music! en voor iedere game screenshot functie en ingame video’s opnemen zonder allemaal dingen aan je PS3 en voor het XMB is een chat met vrienden wel handig

    Eerste 2 kan niet(Microsoft’s rechten)

    Microsoft heeft toch echt geen patent op het ingame brengen van muziek. Dat zou onzin zijn. Dat is hetzelfde als een patent vragen op textiel omdat jij een broek hebt ontworpen.

    En als reactie op Japsuh – ik bedoel natuurlijk Ingame muziek, dat de XMB muziek kan afspelen lijkt me duidelijk 😛

    En ik heb t nooit geprobeerd, maar werkt de webbased MSN niet gewoon via de browser van je PS3? Is in elk geval iets, toch?

  16. 8864 XP
    7th-son's avatar

    – foto’s/muziek/filmpjes delen, foto’s kan maar tot 100kb versturen per bericht op het moment.
    – meer customisation in het xmb, via het xmb menu zelf misschien wel?
    – filmpjes/audio/foto’s capturen (foto’s kan ook nog niet overal)
    – uhmm demo’s downloaden, zonder te hoeven te installeren, erg irritant. of een optie dat ze meteen installeren na downloaden?
    – hotmail moet werken
    – meer mogelijkheden om te doen bij in-game xmb

  17. 1386 XP
    Redd's avatar

    – uhmm demo’s downloaden, zonder te hoeven te installeren, erg irritant. of een optie dat ze meteen installeren na downloaden?

    Als je de download niet in de achtergrond uitvoert, zal hij het installeren gelijk doen met het downloaden.

  18. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ikwil een eigen avatar voor psn kan kiezen

  19. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    De enigste Game waarin muziek komt waarvan ik weet is Killzone 2. 🙁

  20. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Gewoon overal screenshots en filmpjes kunnen maken! en muziek en dat wast ie wel weer:P Gewoon dit en dan klaar!