Forum

Topic: Extra missies in Far Cry 2 voor mensen die er snel bij zijn

Anoniem's avatar

HMV, een grote multimedia winkel in Groot-Brittanie, heeft een actie gelanceerd rondom de aankomende game Far Cry 2. Degenen die Far Cry 2 pre-orderen krijgen vier extra missies in de game zelf. Deze bonus-missies zouden de speelduur met enkele uren moeten verlengen.

De extra missies zijn:

‘The Georgian’
De Georgische informant is ondergedoken bij het Fuel Depot wat in het UFLL gebied ligt. Vind hem en zoek uit wat je voorganger te weten is gekomen over de Jackal’s locatie.

‘The Bolivian’
De Boliviaanse informant is op de vlucht geslagen. Hij probeert het land uit te vluchten met behulp van een vliegtuig dat hij van een klein vliegveld steelt. Het vliegveld ligt in het APR gebied. Probeer hem te onderscheppen voordat je voorganger hem heeft.

‘Special Delivery’
Je werknemers hebben meer informatie voor je over je voorganger. Vind zijn ‘dead drop’, plunder het en vind meer informatie over zijn geheime afspraken.

‘Le Francais’.
Een Franse smokkelaar en wapenhandelaar die waarschijnlijk wapens heeft geleverd aan de Jackal is gewaarschuwd en is op de vlucht geslagen. Je voorganger probeert te voorkomen dat hij de grens over gaat. Zoek uit wat de Fransoos precies wilt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    heb je dit wel zelf geschreven (A)
    waarschijnlijnlijk komen die later nog wel 🙂

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Als het maar in Nederland ook komt dan pre-order ik ff de Collectors Edition 😀

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    echt bruut als je dit overkomt man±P ps vinnie1234 jij moet me ff uitleggen hoe ik msn op ps3 kan±P ik kan nu eindelijk op sense

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    @rginkel

    gewoon www.e-buddy.com
    werk wel tering kut geen aanrader dus 😛
    wat te doen nu..?

    edit:
    o w8 je bent ziek he:P