Forum

Topic: Animeliefhebbers

Anoniem's avatar

Zijn er hier animeliefhebbers op deze site. Zo ja, welke vindt je de beste en waarom?

Zelf vind ik Naruto de beste anime.

Omdat
– Vindt het erg mooi getekend.
– Bijna elk personage heeft een geschiedenis.
– De verscheidenheid aan krachten die er zijn en dat deze ook uitgelegd worden.
– De humor die er inzit.
– De voice actors zijn erg goed.

Als iemand het character Zabuza kent. Die is door de japanse voice actor ingesproken, die ook Solid Snake inspreekt in de japanse versie. Ik dacht, misschien een leuk weetje.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik kijk het zelf niet vaak meer, maar heb ’t wel veel gekeken.

    Geen naruto though, ik heb me erg vermaakt met “Death Note” en met “Claymore”.
    Death note is echt geniaal, jammer dat ze gestopt zijn. Alles is zo ongelovelijk doordacht.. 😀

  2. 145 XP
    Flux's avatar

    D.grayman, Naruto, Bleach en tenjo tenge ben ik allemaal gek op. Momenteel ben ik full metal alchemist aan het kijken. Japans gesproken met subs natuurlijk. Jammer dat sommige hiervvan zijn gestopt.

  3. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Naruto? nah ik vind het een redelijke anime… stomme fillers :X

    Ik kies liever One Piece dat vind ik zelf heel erg vet PIRATES FTW! argh

  4. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik keek altijd naar Dragonball Z :p

  5. 11 XP
    Solid_Snake's avatar

    @ PotAFluX

    Ja daar heb je gelijk in, maar de meeste zijn toch wel goed geschreven. Heb het nooit echt saai gevonden.

    @ Flux

    Kijk het ook in het Japans. Ik heb het wel eens in het Engels geprobeerd maar dat vond ik helemaal niks. De zinnen klinken dan nogal raar plus dat ik Japans een erg mooie taal vind.

    @ luctheman

    Dat is de enige die ik vroeger op tv heb gekeken. Dus ook de enige die ik in het Engels heb gezien. Was leuk, maar nu ik het zo terug kijk was het niet geweldig. Ik wil nu een wat betere storyline.

  6. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Keek vroeger ook altijd Dragonball Z:PxD Vind zelf de avatar best wel goeie tekenfilm serie. Zit een mooie verhaallijn in:D

  7. 49 XP
    Dark-Leon's avatar

    lijst van animes die ik kijk/heb gekeken: http://myanimelist.net/animelist/Kaevex

  8. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Nog ff een vraagje: waar halen jullie de afleveringen vandaan van naruto? wil het best nog wel een keertje kijken. Downloaden jullie gwoon een hele serie of kijken jullie het op het internet?

  9. 266 XP
    Yorz's avatar

    ik bn zelf een grote fan van Death Note! 😉 echt heel nice 🙂

  10. 11 XP
    Solid_Snake's avatar

    @ Dark-Leon

    Dat zijn er heel wat. Ben zelf nog niet zo lang begonnen met het kijken van anime, dus ik hoop je ooit nog eens in te halen 😉

    @ StefzOr

    Ik kijk ze meestal op internet. Gewoon streamen, vind ik net zo handig eigenlijk. Je moet proberen om er 1 te vinden met een beetje goede kwaliteit. Heb voor Bleach een site gevonden waar ik het gewoon op mijn ps3 kan streamen. Als je een site voor iets zoekt kan ik je misschien wel helpen. Dus stuur maar een pb’tje als je interesse hebt.

  11. 11 XP
    NoBodyYouKnow's avatar

    Major Bump am sorry, please forgive me :’ (

    Mijn list:
    Naruto
    Naruto Shippuuden
    Death Note
    One Piece
    D. Grayman
    Avatar
    Bleach

    op dit moment vind ik Naruto Shippuuden de mooiste anime wat ik heb gezien, omdat zoals ze al zeiden. Iedereen heeft een geschiedenis en het wordt overgebracht op een interessante manier.

    Verder hebben ze Naruto niet al te over-powered gemaakt zoals DBZ
    integendeel Naruto is een leeghoofd maar wil de titel als beste ninja van zijn village(Hokage) verdienen. En zijn harde werk en ‘Strong Will’ leert hij snel nieuwe techniques en kan hij een machtige shinobi worden, denk ik(verhaal is namelijk nog niet zover XD)

  12. 8828 XP
    7th-son's avatar

    niet zo ver? voor shippuuden zijn er al iets van 150 afleveringen geweest…

  13. 6677 XP
    Myx's avatar

    Heb Heel dragonball + alles en nog wat, elfen lied, Afro samurai, beetje naruto. Hou er echt van mr maak nooit echt tijd vrij om er nog meer te kijken.

  14. 145 XP
    Flux's avatar

    Het nieuwe FMA anime is er inmiddels. Helaas zijn er (nog) geen nieuwe afleveringen, dit omdat het nieuwe FMA een remake is die de manga verhaallijn goed volgt.

  15. 8828 XP
    7th-son's avatar

    Heb Heel dragonball + alles en nog wat, elfen lied, Afro samurai, beetje naruto. Hou er echt van mr maak nooit echt tijd vrij om er nog meer te kijken.

    dat is mijn probleem dus ook, dat is ook de reden dat ik gestopt ben met verzamelen van originele anime’s (ik had zo’n 300 dvds) en ook met downloaden van series, gewoon geen tijd meer voor..

    ik loop al enorm achter met 2 van me favo series die niet meer op tv komen, het is wel geen anime, maar wel erg cool
    Lost en Heroes

  16. 6677 XP
    Myx's avatar

    dat is mijn probleem dus ook, dat is ook de reden dat ik gestopt ben met verzamelen van originele anime’s (ik had zo’n 300 dvds) en ook met downloaden van series, gewoon geen tijd meer voor..

    ik loop al enorm achter met 2 van me favo series die niet meer op tv komen, het is wel geen anime, maar wel erg cool
    Lost en Heroes

    haha, me neef spoort me de hele tijd aan om te beginnen aan heroes, maja tijd tijd tijd 🙁

  17. 8828 XP
    7th-son's avatar

    seizoen 3 is net afgelopen 😉

  18. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Hmm ik type wel ff wat ik nog kan onthouden :
    POKEMON(zag em bij niemand staan), Dragonball Z & GT, Beyblade, Digimon, Digibots, Yu-Gi-Oh!, en dan natuurlijk !! X-men, Batman, Spiderman, The Hulk. Ik heb nog geen eens Naruto en Bleach gekeken, Het zijn er echt fockin veel, In japan zijn ze verslaafd aan deze shizzle.

    @ 7th-son: dat is geen anime , maar alsnog. DAMn Hard. Het is gewoon te ziek. Kan niet wachten tot ze een broadcasting datum voor seizoen vier(volume 5) geven. Rare shizzle

  19. 8828 XP
    7th-son's avatar

    Hiro = manga 😛

    ik zal weer ontopic proberen te gaan

    iemand wolf’s rain gezien? erg mooie en coole anime

  20. 673 XP
    Younistyle's avatar

    Het nieuwe FMA anime is er inmiddels. Helaas zijn er (nog) geen nieuwe afleveringen, dit omdat het nieuwe FMA een remake is die de manga verhaallijn goed volgt.

    Klopt… Deze zal veel sneller gaan dan de vorige…
    Maar heeft ook heel wat andere dingetjes erin zitten…
    Anyway Death Note is 100% mijn favoriete Anime.. Die was gewoon Vet.
    Maar na aflevering huppelepup ging diegene dood en was het niet meer zo heel erg leuk.
    Anyway D. Gray man is ook echt vet maar daar moeten ze NOG STEEDS vervolg op gaan maken!!!!
    Verder heb ik gekeken of kijk ik nog steeds:

    FMA1
    Naruto
    Bleach
    Fate Stay Night
    Soul Eater ( FANTASTISCH)
    En waarschijnlijk nog 1 of 2 😀

    Maar wie van jullie kijkt er nog meer Lost, Heroes, Prison Break??
    Ik kijk ook NCIS ;-D
    Hmm dat zijn er best veel :shakehead:

  21. 8828 XP
    7th-son's avatar

    scryed, wolf’s rain en Technolyze zijn ook de moeite waard

    Ik kijk ook erg graag naar Supernatural!
    helaas is het seizoen op tv net afgelopen