Forum

Topic: Far Cry 2 of COD 5?

Anoniem's avatar

de titel zegt het al welk spel zal ik nemen COD 5 of far cry 2? en als je iets zegt zeg dan ook waarom

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

29 reacties

  1. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Far cry 2 FTW. Spel is vele malen groter, je kunt het op heel veel verschillende manieren spelen. Grafisch ziet het er vet realistisch uit. Eigen mappen maken. En je kunt ook online tegen je vrienden spelen.
    COD5 is gwoon weer één van die shooters en zal zeker far cry 2 en COD4 niet overtreffen dus dan zou je nog beter COD4 kunnen kopen.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik zou de game nemen die je het leukst vind?

    Van beide games is er wel veel informatie te vinden.

  3. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    CoD:WaW een Adrenaline Shooter in WWII Style

    Far Cry 2 een Sandbox/Open wereld shooter in Afrika

  4. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik zou cod5 paken goed multiyplayer echte shooter een goed verhaal

  5. 265 XP
    AT!SS69's avatar

    FAR CRY 2
    Meer keuzes als multiplayer, verhaal lijn en wapens…

    COD5
    Er is niet echt groot verschil met cod4 en cod5 alleen meer WW2 uit en word zelfde ENINGE als cod4 gebruikt en je heb coop erbij. That´s it…
    Dus geen geld verspillen als je als COD4 hebt…

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Far cry 2 dus?:Pik weet nog niet….. Ik heb Call of duty 4 al maar ik weet niet echt wat far cry 2 [recies in houd…. Ik doe et voor de online mode of course:P welke zou ik dan nemen?

  7. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    als je echt alleen maar voor de online mode gaat zou ik gwoon bij COD4 blijven, COD5 is gwoon hetzelfde alleen dan met die kutwapens van de 2de Wereldoorlog:disgust1:

  8. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Ik zou voor CoD:WaW gaan als je alleen voor Online gaat. Mensen zitten te zeiken dat CoD:WaW een slecht spel gaat worden, CoD4 met WOII wapens maar ik denk dat het niet zo is.

    – Voertuigen zitten in CoD:WaW(wat niet in CoD4 was)
    – Meer perks(Monkey lijkt mij wel grappig, in bomen klimmen)
    – Co-op(Wat is nou leuker dan met 4 mensen een missie uit spelen?)
    – FLAMETHROWER :D(pyromanische opmerking :))

    Far Cry 2 is naar mij weten altijd een sandbox spel en dat is kut als je echt van de “actie” houd.

  9. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik haal cod5 omdat ik saints row 2 haal en ik heb al gta4 en far cry 2 lijkt ook een beetje op sandbox dus haal ik cod5 🙂

  10. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik haal ze allebij lol….

    Omdat het allebij toppers zijn! 😀

  11. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Far Cry 2.

    Je hebt meer vrijheid, je kan hem meerdere keren uitspelen omdat het verhaal dan anders is (als je niet de zelfde keuzes maakt :P).

    En COD 5 zal COD 4 niet overtreffen wat Far Cry wel gaat doen!

  12. 1 XP
    najtreeg's avatar

    ik zou ook farcry 2 hale ziet er vele male beter uit en is op multiplayer ook cker vet maar inderdaad als je echt voor de snelle actie houd moet cod 5 halen

  13. 468 XP
    TwysT's avatar

    Ik zou persoonlijk voor Far Cry 2 gaan. Het is innoverender, ik heb het gehad met WWII, de setting is nieuw en CoD5 wordt niet door Infinity Ward ontwikkeld en zal dus niet zo goed zijn als CoD4 (waarschijnlijk).

    – FLAMETHROWER :D(pyromanische opmerking :))

    Daarvoor moet je toch echt bij Far Cry 2 zijn…

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Far Cry 2 XD

  15. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ik zou persoonlijk voor Far Cry 2 gaan. Het is innoverender, ik heb het gehad met WWII, de setting is nieuw en CoD5 wordt niet door Infinity Ward ontwikkeld en zal dus niet zo goed zijn als CoD4 (waarschijnlijk).

    Daarvoor moet je toch echt bij Far Cry 2 zijn…

    Ik heb op Firstlook het eerste level van CoD5 mogen aanschouwen, en dat level was zeker niet mis! Ik denk dat je CoD5 niet mag onderschatten 🙂

  16. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Iedereen zegt dat COD 4 beter dan de 5 zal worden, is totaal niet waar. Ik wil graag beide, maar eerst genoeg geld hebben. :p

  17. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik meen mijzelf herinneren dat iemand van COD dat zelf zei. Die zei zelf dat COD 5 COD 4 niet zou gaan overtreffen maar dat het wel minstens zo goed was… (vraag me niet om een bron dat weet ik niet!)

  18. 954 XP
    Callme's avatar

    Ik zou voor Far cry 2 gaan.
    Waarom?

    omdat ik COD4 in mijn bezit heb en ik dat een heeele goede shooter vind ook online en ik ben er nog lang niet op uitgekeken en omdat far cry 2 toch weer iets wat anders is en ERG mooi is uitgewerkt.Ook heb je vrije keuzes te maken en dat trekt mij ook wel aan.

    Last but not least: map creator..geniaal.

    Waarom geen cod5?
    well, omdat ik games van de woII niet erg leuk vind want het zijn oudere wapens etc geen scope geen intelligence gevoel.Ik indentificier mij meer me de nieuwe technology in shooters vanwege de films en cultuur van tegenwoordig!.

    ik wacht op cod6 lol

  19. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    Cod 5 omdat als je een sandbox game wil spelen kan je ook gta of saints row kopen en die zijn als sandbox game vele male beter als far cry 2 alleen als je een shooter sandbox game wil kan je weet beter far cry 2 halen ( ik heb far cry 2 overigens geruild want ik vond het niet geweldig )

  20. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Nou wil ik et nog een keer horen:P Ik weet et nogsteeds niet helemaal zeker

  21. 440 XP
    Sammerd's avatar

    Ik zou Far Cry 2 nemen , want volgens mij zal COD 5 geen zo’n succes worden , en als je al COD 4 hebt, dan moet je geen geld weggooien.

  22. 3876 XP
    vinnie1234's avatar

    Ikl ga nu ff COD 5 spelen 😉
    Morgu avond/middag komt me verslag er wel 😛
    is wel PC versie 😉

  23. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik hoot et graag:P

  24. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    CoD5 weet ik nog niet genoeg van om een oordeel te hebben

    maar wat ik erover gehoord heb, klinkt interessant, meer niet.

    Kijk de multiplayer van CoD4 én 5 zal beter gebalanceerd zijn als die in Far Cry, dat is eigenlijk zo klaar als een klontje. De hele besturing en physics van CoD zijn gewoon ultiem voor goeie multiplayer, en in Far Cry zitten teveel elementen die kunnen unbalancen, waaronder het uploaden van eigen maps. Dat zorgt ook voor versplintering – mensen spelen in groepjes en op heel veel verschillende levels. Daarom denk ik dat je voor de multiplayer shooter echt naar CoD moet kijken.

    Bovendien gaat CoD5 natuurlijk wel vernieuwen met flamethrowers en (wat ik gelezen heb) in bomen klimmen waardoor camouflage en positie nog meer van belang is. Dat brengt weer heel veel nieuwe multiplay-dimensies mee.

    Een andere benadering is dat je kijkt naar het verleden… Infinity Ward staat vrijwel garant voor een super-CoD, terwijl Treyarch de developer is die niet teveel mag vernieuwen en moet zorgen dat er elk jaar een CoD uitkomt (dit is echt zo!) én het matige CoD 3 heeft gemaakt. Dus je mag ook verwachten dat volgend jaar CoD 6 er zal zijn, van de makers van CoD 4. Bij Far Cry is dat niet zo. Daar zaten vele jaren tussen deel 1 en 2. Dat kan een reden zijn om Far Cry 2 te halen en CoD 5 te skippen, want wie weet wanneer er weer een nieuwe Far Cry komt en het is echt wel een toppertje.

  25. 954 XP
    Callme's avatar

    cod 5, ik heb far cry, leuk en aardig maar cod5 is online gruwelijk,van wat ik gezien heb.

  26. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    eerst dacht ik cod5 maar far cry2 openwereld werkt heel goed online eigen maps maken een lange gameplay dus ik kiez voor far cry 2

  27. 7 XP
    Dietse-Hooligan's avatar

    uhm ik zeg koop ze alle bij zijn alle bij top alleen Call Of Duty 5 is wat kort, en Farcry 2 is super de grafics zijn op van kippenvel te krijgen

  28. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Jonge kijk eerst ff hoe oud dit topic is voordat je iets post! anyway :lock:

  29. 102 XP
    Boegie's avatar

    Jonge kijk eerst ff hoe oud dit topic is voordat je iets post! anyway :lock:

    Wat maakt dat nou weer uit? :boredom: Je mag toch nog wel je mening geven over deze vergelijking?