Forum

Topic: Op jacht naar de Platinum Trophy

Anoniem's avatar

Hey allemaal,

zoals jullie weten ben ik een Trophy Hunter^^
Ik zou graag willen weten of jullie al een Platinum trophy hebben gehaald
of ermee bezig zijn.

Ik heb er nu 2, Van Burnout Paradise en van Uncharted: Drake`s Fortune

Ik ben nu bezig met mijn 3e Platinum met Bioshock, ik moet nog 15 Trofeeen tot ik mijn Platinum heb.

Welke Trofeeen heb jij? en op welke ben jij het meeste trots?

Ik heb er nu 4:)

Die van Bioshock en van Resistance 2:)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

112 reacties

  1. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Update:

    Mijn platina trophies:

    1. Burnout Paradise.
    2. Borderlands
    3. Just Cause 2
    4. Ratchet and Clank: Crack in Time
    5. Uncharted
    6. Uncharted 2
    7. Two Worlds 2
    8. Cloudy with a chance of meatballs (Don’t ask, haha)
    9. Cars Race-O-Rama (ook hier… don’t ask)
    10. Sly Raccoon 1
    11. Sly Raccoon 2
    12. Saint’s Row III
    13. The Saboteur
    14. Need for Speed Undercover
    15. X-men Origins: Wolverine
    16. CoD: Modern Warfare 2
    17. Motorstorm: Apocalypse
    18. Red Faction Armageddon
    19. Assassin’s Creed 2
    20. Lord of the Rings: Aragorn’s Quest

    currently working on: Sacred 2, Disgaea 3, Uncharted 3 en Agarest: Generations of War Zero.

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Update:

    Mijn platina trophies:

    1. Burnout Paradise.
    2. Borderlands
    3. Just Cause 2
    4. Ratchet and Clank: Crack in Time
    5. Uncharted
    6. Uncharted 2
    7. Two Worlds 2
    8. Cloudy with a chance of meatballs (Don’t ask, haha)
    9. Cars Race-O-Rama (ook hier… don’t ask)
    10. Sly Raccoon 1
    11. Sly Raccoon 2
    12. Saint’s Row III
    13. The Saboteur
    14. Need for Speed Undercover
    15. X-men Origins: Wolverine
    16. CoD: Modern Warfare 2
    17. Motorstorm: Apocalypse
    18. Red Faction Armageddon
    19. Assassin’s Creed 2
    20. Lord of the Rings: Aragorn’s Quest

    currently working on: Sacred 2, Disgaea 3, Uncharted 3 en Agarest: Generations of War Zero.

    Wat is je PS3 level dan? ^^

  3. 414 XP
    Milkyray's avatar

    17… Op een gegeven moment schiet het niet erg meer op met trophies hoor. Ik heb er nu precies 2700… Moet er HEEL VEEL halen om nog een level omhoog te gaan…

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    17… Op een gegeven moment schiet het niet erg meer op met trophies hoor. Ik heb er nu precies 2700… Moet er HEEL VEEL halen om nog een level omhoog te gaan…

    Och netjes! Dan ben je degene die het hoogst haalt in m’n PSN-vrienden omgeving. De hoogste was nummer 15, en dat vond ik al wat!

  5. 414 XP
    Milkyray's avatar

    lol, ik heb ook geen leven…. vraag maar aan stefan (7th-son) hoe vaak ik online ben als ik niet op vakanie ben…

  6. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Zou graag de platinum van MotorStorm RC (PS Vita) halen, moet alleen de gouden nog. Ik heb gister in Lille “Ultimate Marvel vs Capcom 3” gekocht (PS Vita). Die platinum is echt té moeilijk. Gelukkig zijn er best wat onmisbare trophies. Ook wil ik NBA Jam: On Fire platinum en misschien Plants vs Zombies (Vita).

    Toch had ik liever gehad dat je sneller levelt, en dat het benodigde aantal trophies voor een level-up véél minder snel vermindert naarmate je hoger wordt.

  7. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Eyetoys zijn echt spotgoedkoop als dat ook werkt. Deze werken wel om profielfoto’s op de wall van Need for Speed: Hot Pursuit te maken weet ik.

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben nu bezig met die van Ratchet and Clank, maar 1.000.000 bolts verzamelen duurt lang.. Zelfs met een bolt glitch…

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik ben nu bezig met die van Ratchet and Clank, maar 1.000.000 bolts verzamelen duurt lang.. Zelfs met een bolt glitch…

    Ik haal de tijden met die hoverboard tijden maar niet… 🙁 Die Bolts komen vanzelf wel…

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik haal de tijden met die hoverboard tijden maar niet… 🙁 Die Bolts komen vanzelf wel…

    Je moet een beetje de bochten afsnijden en lange jumps vermijden dan haal je het wel, maar ook maar net (ong 1 seconde verschil). Beste manier is om na de eerste bocht het lage gedeelte te nemen (wel de rode kisten vermijden natuurlijk;)). De volgende bocht ook laag te blijven, hoewel via het hoge deel ook kan zolang je de bochten maar goed afsnijdt. De hoge jump vermijden dat door al die kisten gaat en tot slot de laatste sprong ook vermijden. Vooral blijven boosten! De bocht met alle Amoeboids alleen de eerste boost pakken. Het is wat oefenen, maar wel te doen.

  11. 3 XP
    Kevin_Punisher's avatar

    ik heb nu 36 platinums hier is mijn lijst http://www.yourgamercards.net/profile/Kevin_Punisher/

  12. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ben nu volop bezig met Motorstorm acolypse ( of hoe je het ook schrijft xD ) alleen nog wat online trophy’s 😀