Forum

Topic: Het nieuws in de portal laden ja/nee?

Anoniem's avatar

Het nieuws in de portal laden ja/nee?

Zoals je misschien gemerkt heb hebben we besloten na aandringen van wat mensen om het nieuws toch maar in de portal te laden i.p.v. het forum. Dit omdat sommige mensen het forum-based idee niet zo heel erg aantrekkelijk vonden. Nu vroegen we ons af wat jij beter vind! Stem dus in de poll en wanneer veel mensen het Portal beter vinden houden we het zo, en als het andersom is zal ik het weer veranderen.

Portal: http://www.ps3-sense.nl/index.php?pageid=nieuws&t=3461

Forum: http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/nieuwe-trailer-van-socom-confrontation-p39683.html#post39683

Wat vind jij beter?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    En let wel, het portal idee is nog niet helemaal af. :p

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    En let wel, het portal idee is nog niet helemaal af. :p

    Klopt, comments worden nog beter gestyled en de portal krijgt herindeling.

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Nieuws in het forum en geladen in portal
    ik heb hier op gestemd 🙂
    ik vind het er nu voor de FP zeer mooi uitzien zo 🙂
    erg prof 🙂
    maar kan ik het nu nog wel bijde zien ..?
    zals ik het via HET forum open dat ik het als forum krijg ..?
    en 1 klein dingetje
    dat knoptje bewerk vind ik er erg lullig uit zien bij zo’n nieuws post 😛
    als je op drukt kan ik niet bewerken want heb ik rechten niet voor xD

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    dat knoptje bewerk vind ik er erg lullig uit zien bij zo’n nieuws post 😛
    als je op drukt kan ik niet bewerken want heb ik rechten niet voor xD

    Als goed is, is dit knopje inmiddels weg. En het is overigens inderdaad gewoon nog de bedoeling dat je het nieuws nog steeds kan bekijken in het forum 😉

  5. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Als goed is, is dit knopje inmiddels weg. En het is overigens inderdaad gewoon nog de bedoeling dat je het nieuws nog steeds kan bekijken in het forum 😉

    ik zie al dat het knopje weg is 🙂
    mooi 🙂

    Gelukkig 😛

  6. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Het lijkt me handiger als je kan kiezen. Bijvoorbeeld: standaard krijg je het nieuws in de portal, maar als je het anders instelt krijg je het weer als vroeger. Ik wil het nieuws namelijk in het forum zien…

  7. 480 XP
    Flow's avatar

    Het nieuws in portaal en forum.

    dit is gewoon lekker en een leuk gezicht voor de bezoekers.
    geeft de site een wat serieuzere look.

  8. 896 XP
    WoofeR's avatar

    ziet er mooi uit in de portal en je kan beter navigeren… hoef je niet elke keer terug naar de home-pagina om naar de nieuwe berichten te kijken 😉

  9. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Maakt niet uit, maar heb gestemd op zonder portal.

  10. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik vind overduidelijk Nieuws in het forum en geladen in portal :).

  11. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ow Vinnie had je niet herkent met je nieuwe avatar en sig 😉

  12. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Goed zoals jullie zien heb ik het doorgevoerd het is nog niet helemaal naar mijn zin maar dit zal ongetwijfeld in de loop van de tijd verder uitgewerkt worden. Zo zijn er nog wat complicaties met de avatars maar dat komt hopelijk wel goed. Je kan overigens kiezen of je het in de portal wil zien of in het forum, daarvoor dient de grote zwarte knoppenbalk onderaan het nieuwsbericht. Laat overigens even feedback achter in dit topic 😉

    Voorbeeld:
    Forum: http://www.ps3-sense.nl/showthread.php/woensdag-thema-dag-19-november-2008-4262.html?t=4262
    Portal: http://www.ps3-sense.nl/index.php?pageid=nieuws&t=4262

  13. 1748 XP
    Shmet's avatar

    is heel mooi hoor 😉

  14. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Waar kan ik instellen dat ik nieuws altijd in het forum kan zien? Ik vind dit namelijk niet zo fijn…

  15. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Portal….

  16. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ik vind portal niet prettig, ik houd veel meer van hoe het vroeger was… 🙁

  17. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ziet er goed uit 🙂
    Goed dat jullie het hebben doorgevoerd 🙂
    allen 1 vraag
    Hoe kan je altijd in Forum laden ..?
    Wil ik zelf niet maar andere wel 🙂

  18. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Niet denk ik, moet je dan naar forum gaan en dan naar nieuws… Maar portal is veel mooiers

  19. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Voor nu kan je nog niet instellen hoe je het wilt zien en is de ‘Bekijk in forum’ knop een oplossing op het bericht op de oude manier te bekijken. Ik zal kijken of ik het mssn zo kan fixxen dat je kan instellen hoe je door gelinkt wilt worden. Dit zal echter wel heftige stuff zijn en heeft zo zijn tijd nodig.

  20. 790 XP
    Robbert's avatar

    Hmm jammer, nou, dan word het even wennen voor mij 🙂 Is verder ook geen ramp hoor, deze portal style. Ik vind het alleen een beetje onoverzichtelijk, die reacties.

  21. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hmm jammer, nou, dan word het even wennen voor mij 🙂 Is verder ook geen ramp hoor, deze portal style. Ik vind het alleen een beetje onoverzichtelijk, die reacties.

    Het staat nog allemaal in de kinderschoenen maar tis gewoon zo dat nieuws in de homepage wat ‘professioneler’ overkomt als via een forum. Voor diegene die er niet zo over denkt heb je natuurlijk de knop ‘Bekijk in forum’.

  22. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik vindt die portal zwaar kl*te om eerlijk te zijn. ^^

    Veel te onoverzichtelijk.
    Forumstyle vindt ik beter.

  23. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik werk as we speak aan een switch 😉

  24. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    De switch is af en vind je hier onderin. Het principe is heel makkelijk, standaard staat bij iedereen ingesteld dat het nieuws geladen wordt via de portal. Voor diegene die liever hebben dat dit in de forums gebeurt kunnen de optie op ‘Nieuws in forum’ zetten. Dit zorgt ervoor dat wanneer je op de frontpage op ‘lees meer’ klikt je automatisch wordt doorverwezen naar het forum ipv de portal-style.

    http://www.PS3-Sense.nl/plaatjes/img_49280dabef883.jpeg

    Deze optie vind je overigens ook terug in je usercp via deze link. Daarna helemaal onderaan vind je het volgende:

    http://www.PS3-Sense.nl/plaatjes/img_49280e987eee1.jpeg

    Vergeet dan enkel niet om op wijziging opslaan te klikken ;).

  25. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Dat is zeer goed nieuws voor de mensen die Portal niet willen

  26. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Idd heel mooi dit !! 😉

  27. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik heb liever het portal is wat overzichtelijker