Forum

Topic: PS3 en netwerk via router

Anoniem's avatar

Ik heb mijn PS3 via mijn router aangesloten, handig voor het PSN en handig om bestanden uit te wisselen van mijn pc en mijn laptop dacht ik.
PS3 en PSn (internet gaat perfect dus daar geen klagen over.
Maar nu wil ik bijv een film die op mijn pc staat over het netwerk halen en dan via de PS3 bekijken. Maar helaas ik heb dus via mijn PS3 geen toegang tot mijn netwerk, dus ik kan niet via mijn PS3 zien wat voor bestanden er op mijn andere pc’s staan.

Wel weet ik dat je bv, met TVersity bestanden kan bekijken die op je pc staan maar dat zoek ik dus niet.

GEwoon via je netwerk je andere directories zien die op je netwerk staan.

Kan zoiets?

gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Nee, dit kan niet, er is geen mogelijk om bestanden te bekijken via het netwerk, je zou de bestanden op een externe harddisk kunnen zetten.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Je geeft zelf al aan dat het, bijvoorbeeld, gaat om een film kijken op je ps3.

    Waarom voldoet een media server als TVersity dan niet?

  3. 216 XP
    Depsie's avatar

    ik heb google media bar gedownload, en daarbij google media server miss moet je dat programma probere ?:shrug:

    in ieder geval, ik heb totaaaaaal geen verstand van dit soort dingen dus als ik iets zeg wat je al heb geprobeerd of hetzelfde is als wat je nu gebruikt gewoon negeren dit bericht

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Orb..?

    Is mischien een idee.

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    TVersity werkt heel goed, gewoon op sharen klikken en dan moet je de mediaserver zoeken via de ps3 en je kan het gewoon kopieeren, of je zet het op een psp als je die heb of een memory stick ofzo.

  6. 421 XP
    Rhox's avatar

    Logisch dat dit nou zou lukken hé.
    Stel je voor, al die mensen die hun PS3 ‘rechtsreeks’ (dus niet achter hun eigen thuis-router) op het netwerk hebben hangen 😀

    Als 2 computers in een netwerk elkaar willen ‘zien’ en bestanden delen, moet je ze in een zelfde domein zetten ook, dat kan je op de PS3 nergens instellen (totnutoe)