Forum

Topic: LittleBigPlanet bij mediamarkt 55 euro nu verkrijgbaar?

Anoniem's avatar

LittleBigPlanet bij Mediamarkt nu verkrijgaar?

Ik kreeg net een foldertje van Mediamarkt (Alkmaar ) door de brievenbus, en daarin stond dat je LittleBigPlanet nu al kon halen voor 55 euro. Het kan natuurlijk gewoon een lokkertje zijn, wat denken jullie ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 109 XP
    Kenney's avatar

    Hm, naar mijn weten zijn alle Media Markt filialen aparte bedrijven – welk filiaal ging het om? Ik kan straks misschien even langs Heerlen gaan.

  2. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Misschien was de folder al gedrukt en werd LBP uitgesteld. Weet je hoe duur het is om weer nieuwe folders te laten drukken alleen maar om LBP eruit te laten halen! Ik denk dat ze hem niet hebben! En als je denkt van wel moet je gaan kijken! En Mediamarkt zijn geen aparte bedrijven het is één groot bedrijf ik hoop dat ik je vraag heb beantwoordt.

  3. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Denk niet dat ie te koop is, net iig niet tegengekomen hier in Utreg…

  4. 1268 XP
    luctheman's avatar

    *rent naar Mediamarkt*

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    lol denk het niet, ik loop die folders XD en ze kwamen heel laat dexe keer dus denk gewoon late druk. Wat ik wel heel erg vind is dat ik bij play.com sr2 heb besteld voor 55 euro en heb hem nog niet terwijl die bij de mediamarkt ook gewoon 55 euro is. Ik voel me genaaid door mezelf :S:S

  6. 8 XP
    KieG's avatar

    Onderaan in de folder staat ook vaak (in onleesbare lettertjes) dat de winkel niet verantwoordelijk is voor verkeerde aanbiedingen of afbeeldingen.
    Denk ook dat Mediamarkt de folder al had gedrukt voordat het spel z’n release datum had verandert.

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Iemand nog langs de MM geweest vandaag? :p

  8. 216 XP
    Depsie's avatar

    ben net langsgeweest hier in alkmaar en een verkoper daar zei dat hij nog niet uit is, waarop ik natuurlijk zeg maaar het stond wel in het foldertje hoor, waar hij natuurlijk niks van wist. jammerr dat word nog een tijdje wachten

  9. 1250 XP
    Tommy88's avatar

    De actie geld voor heel nederland en stop zondag. Iedereen die de game wil hebben moet nu gaan!:D Voor iedereen in omgeving Zwolle: zij hebben LBP in grote voorraad.