Forum

Topic: Far cry 2

Anoniem's avatar

nouw k vond het geen geweldig spel vooral omdat je net zoals bij gta 4 naar de missie (target) toe moet rijden, varen of vliegen ( als dat kan) maar als je dan gedood wordt kom je weer bij je savehouse en moet je weer dat hele pokke end rijden , ik heb hem geruild voor fifa 09 en ik wacht wel op cod 5

Wat vinden jullie van Far cry 2 ??
de min en plus puntjes

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

31 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Het verre rijden is wel het grootste nadeel in mijn mening, en zo erg vind ik het niet.
    Je kan overgens ook de bus nemen.. :p

    Ik ben positief over Far Cry, online is het al helemaal vet! ๐Ÿ™‚

  2. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ja neem meestal ook de bus, of de boot, want met de boot gaat het sneller dan via de weg. Verder vind ik het een erg tof spel:D lekker knallen en dingen opblazen:P

  3. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    WTF hoe neem je de bus :|:|

  4. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    WTF hoe neem je de bus :|:|

    Dรณh, bij een busstation :p.

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    WTF hoe neem je de bus :|:|

    Ja das heel simpel ๐Ÿ˜›

  6. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    ik zie geen bus stations in Far Cry hoor ๐Ÿ˜

  7. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Druk op Select zodat je de kaart hebt! Zorg dat je een grootschalige kaart hebt dus veel erop maar weinig overzicht en kijk voor symbolen met een bus.

  8. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Druk op Select zodat je de kaart hebt! Zorg dat je een grootschalige kaart hebt dus veel erop maar weinig overzicht en kijk voor symbolen met een bus.

    Precies. Er zijn wel heel weinig busstations hor. In het stadje Pala heb je ook een busstation maar dan moet je wel goed rondkijken.

  9. 280 XP
    Julian's avatar

    Far Cry 2 is best wel vetjes:p. Grootste minpunt is toch wel de A.I. Gister had ik zo’n missie iedereen knalt op me, loop ik vervolgens hoekje om staat zo’n gast pressies 1 meter van me af. Hij deed helemaal niks, pas na 5 seconde kwam hij in actie.

    Online heb ik gister even 1 uurtje geprobeerd. Kan er nog niks van maar het is wel tof!^^

  10. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Online bak ik er ook nog niks van:P vind het alleen wel vaag dat je je hele magazijn van je shotgun moet leeg knalle om iemand te kille:shrug::|

  11. 1386 XP
    Redd's avatar

    Online bak ik er ook nog niks van:P vind het alleen wel vaag dat je je hele magazijn van je shotgun moet leeg knalle om iemand te kille:shrug::|

    Dan sta je te ver weg, :p

  12. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik ben van vandaag trotse owner van Far Cry 2 ๐Ÿ˜€

  13. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik sla deze voorlopig even over:P moet nog HD TV kopen COD 5 nieuwe HDD voor me ps3 en ik heb maar 300euro:S ik koop em later nog wel denk ik

  14. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Dan sta je te ver weg, :p

    Ik stond helemaal niet te ver weg:| stond op een afstandje van 2m.. vind het nog steeds kut om iemand te kille..

  15. 51 XP
    dd-ennis's avatar

    thnx voor jullie reacties

  16. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik stond helemaal niet te ver weg:| stond op een afstandje van 2m.. vind het nog steeds kut om iemand te kille..

    Ja in Gametrailers review schoot ook iemand met shotgun gebruikte ook veel kogels om 1 persoon neer te krijgen. :weirdsmiley:

  17. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Jongens zeg alsjeblieft zelf die game is gewoon niet slecht online is lachen maar Julian ik geef je gelijk ik heb 2 keer gehad dat er een ventje was die naar me stond te kijken en ik naar hem hij deed niets toen heb ik een mes gepakt en ja…. je weet zelf hoe het eindigde! Zie mijn handtekening wat ik van de game vind. ๐Ÿ˜›

  18. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    hey , ik ben de hele avond bezig geweest met een map te maken. ๐Ÿ˜€
    Het is een kleine jungle-achtige map dat geschikt is voor ieder game-mode.
    Genaamd: PSS Clan 1 (voor de clan ofc. ;))

    De map is ge-upload, dus als jullie zo vriendelijk zouden zijn om em op te zoeken , en eventjes te testen? ๐Ÿ˜€ Zou graag willen weten of het wat is of niet. ๐Ÿ™‚

  19. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    hey , ik ben de hele avond bezig geweest met een map te maken. ๐Ÿ˜€
    Het is een kleine jungle-achtige map dat geschikt is voor ieder game-mode.
    Genaamd: PSS Clan 1 (voor de clan ofc. ;))

    De map is ge-upload, dus als jullie zo vriendelijk zouden zijn om em op te zoeken , en eventjes te testen? ๐Ÿ˜€ Zou graag willen weten of het wat is of niet. ๐Ÿ™‚

    Ik had even een vraagje ik was ook bezig met een map en heb hem opgeslagen maar voor dat Uprising geloof ik moet je tonnen met rook eruit neerzetten ik snap er niets van er kwam iets te staan met capturing… Bij dat Validation zag ik dat!

  20. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    hey , ik ben de hele avond bezig geweest met een map te maken. ๐Ÿ˜€
    Het is een kleine jungle-achtige map dat geschikt is voor ieder game-mode.
    Genaamd: PSS Clan 1 (voor de clan ofc. ;))

    De map is ge-upload, dus als jullie zo vriendelijk zouden zijn om em op te zoeken , en eventjes te testen? ๐Ÿ˜€ Zou graag willen weten of het wat is of niet. ๐Ÿ™‚

    Een hele vette map!

  21. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ik heb hem ook nu en het is geweldig. De sfeer is echt goed. En de editor is cool !
    Moet nog multiplayer proberen..

  22. 954 XP
    Callme's avatar

    hye vraagje, je kan bij multiplayer ook upgraden met diamanten,maar waar moet je die diamonds van daan halen? zijn dat die ene van de single player mode?

  23. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    neej violgens my niet maar moet je die in multi ook vinden of zo ik krijg in multi af en toe melding dat ik diamant heb dus jha ๐Ÿ˜›

  24. 954 XP
    Callme's avatar

    haha okee:P voeg me is toe dan kuinne we same spele op de multi?
    psn: benjamins187

  25. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    haha okee:P voeg me is toe dan kuinne we same spele op de multi?
    psn: benjamins187

    kan ni online op ps3 momenteel ๐Ÿ˜ hij maakt geen verbinding KUT ding:P
    voeg mij mar ff toe
    PSN; vinnie1234

  26. 954 XP
    Callme's avatar

    okk man
    ..

  27. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Pfff ik wil spelen :D, maar kan nog niet ๐Ÿ™

  28. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Gewelig spel ๐Ÿ™‚
    ga deze week kopen ๐Ÿ™‚

  29. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    hye vraagje, je kan bij multiplayer ook upgraden met diamanten,maar waar moet je die diamonds van daan halen? zijn dat die ene van de single player mode?

    Naarmate je online speelt, krijg je diamanten die je wapens kunnen upgraden!

  30. 454 XP
    arwin1993's avatar

    vond hem op de pc niet zo, ga hem niet halen op ps3

  31. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ik heb de PS3 versie gekocht en heb een “test” versie voor de PC. Maar de pc versie had een aantal bugs merkte ik. Ook draait ie niet zo soepel op de pc. Maar de editor werkt wel weer beter dan de ps3 versie..
    Fantastisch spel. Een van de betere spelen van nu. Het enige waar ik moeite mee heb op de ps3 is met de controller vijanden neer te schieten.
    Maar ik heb echt genoten van sommige plaatjes, bijvoorbeeld wanneer de zon opkomt of wanneer je midden in de nacht een aanval gaat doen. De sfeer is echt goed, of beter gezegd; de ervaring is echt goed.