Forum

Topic: Midnight Club LA Patch

Anoniem's avatar

Er is net een patch voor PS3 versie van Midnight Club Los Angeles verschenen 1.02 met een grote van 16 MB naar mijn mening lost deze patch de freezes die soms in de game voorkwamen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    beter hoe is de game (A)

  2. 35 XP
    GAMER-1991-PL's avatar

    Het is een goede game alleen ondanks de patch heeft de game nog steeds freezes, Graphics zijn redelijk beetje weinig AA ’s nachts en vooral als het regent ziet de game er ziek uit, Je hebt veel tunning opties je kunt bijna alles aanpassen dope auto lijst voor het eerst dat er in de stad echte dummy auto’s rond rijden zo als Cadillac Escalde etc,,… wat zou ik nog meer kunnen vertellen het is een goede game het heeft zijn -/+ als je van race games houdt is dit een game die je moet hebben! Ik geef de game een 7,5

  3. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Graphics redelijk? o.O?
    Khoor van iedereen dat hij juist érg mooi is…
    Vooral het gebied etc.

  4. 85 XP
    pwvd's avatar

    Dan heb ik ook nog een vraag: heeft Midnight Club Los Angeles een online Free-Roam? Zoals Burnout Paradise dat heeft, kan daar eigenlijk niet zo veel over vinden.. Als dat zo is ga ik straks maar even een fietstocht maken naar de gameboer:p

  5. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    NFS: Undercover vind ik beter.
    heb midnight club gehad maar heb terug gebracht naar winkel vond hem niet veel aan

  6. 954 XP
    Callme's avatar

    Dan heb ik ook nog een vraag: heeft Midnight Club Los Angeles een online Free-Roam? Zoals Burnout Paradise dat heeft, kan daar eigenlijk niet zo veel over vinden.. Als dat zo is ga ik straks maar even een fietstocht maken naar de gameboer:p

    ja, Cruise heet dat.

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Het is een goede game alleen ondanks de patch heeft de game nog steeds freezes, Graphics zijn redelijk beetje weinig AA ’s nachts en vooral als het regent ziet de game er ziek uit, Je hebt veel tunning opties je kunt bijna alles aanpassen dope auto lijst voor het eerst dat er in de stad echte dummy auto’s rond rijden zo als Cadillac Escalde etc,,… wat zou ik nog meer kunnen vertellen het is een goede game het heeft zijn -/+ als je van race games houdt is dit een game die je moet hebben! Ik geef de game een 7,5

    issie bter als NFS?

  8. 440 XP
    Sammerd's avatar

    issie bter als NFS?

    Vele beter, ik raad eerder MC:LA aan…