Forum

Topic: Een discussie topic van de PS2/PSP??

Anoniem's avatar

PS3-Sense is natuurlijk een site die over de PS3 gaat.
Maar misschien zijn er ook mensen die wat vragen hebben over de PlayStation 2 of over de PSP. Daarom zit ik eraan te denken of we hier niet een aparte sectie voor nodig hebben.
Wat vind jij hiervan? Stem a.u.b in de poll:laughbounce:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    eeh welke (A)
    maar ik heb alleen PS2 maar daar game ik niet op aangezien ik 60gb heb dus ook ps2 games daar playen 🙂
    Neej dit is PS3 site 🙂
    vind leuk af en toe nieuws te zien van de PSP FW update bijv. maar das alles 😉

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    helemaal met rginkel eens

  3. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Zelfde, maar ik klinkte wat te hoog :rofl1:

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Niet nodig. Er is amper nieuws over.

    Een kleine vermelding van nieuwe firmwares etc. is wel leuk om te doen…

  5. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Zelfde, maar ik klinkte wat te hoog :rofl1:

    niet de handigste LOL :laughbounce:

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Dan alleen een PSP sectie kan ook he:p
    Er staat niet voor niets en/of :p
    Ik vidn zelf ook dat een PSP sectie beter is als een PS2 sectie…
    ’t was ook maar een ideetje v mij:)

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Maak gewoon een aparte sectie met PS2&PSP en dat je daar alleen je vragen post en eventueel wat nieuws het trekt wel nieuwe leden:P

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Maak gewoon een aparte sectie met PS2&PSP en dat je daar alleen je vragen post en eventueel wat nieuws het trekt wel nieuwe leden:P

    Een inactief forum werkt averechts. En het is natuurlijk PS3-Sense. Wellicht komt er ooit wel een nieuwe X-Sense, maar voorlopig hoef je daar niet op te wachten. :p

  9. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    K vin ps3 goet heb tog gin andere console:p

  10. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik heb dus gestemd op een sectie ik vind het wel leuk om te horen dat er ook nog PS2 titels het goed doen. Ik heb een 60 GB en ik kan ze spelen. Misschien komt er uiteindelijk toch nog een leuke titel uit voor €30,- je maar nooit! En PSP natuurlijk!