Forum

Topic: FAr cry 2 Bug?

Anoniem's avatar

Ik zit nu op 27% van eht spel en kan alleen bij de APR HQ een missie halen.
Als ik het huis ga is er helemaal niemand om mij een missie te geve.
Enig idee hoe dit kan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    geen ideee. ik zal het even nakijken voor je

  2. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    is dat in Panga..?
    aar kan ik me missies halen alleen 😐
    zit nog maar op 11 % hoorr

  3. 1748 XP
    Shmet's avatar

    ik zit maar op 1% dus kan ik je niet helpen 🙂

  4. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Vaag:| zal zelf ook nog wel even kijken

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik zit op 16% maar ik doe ff GTA IV voor trophies. 😛

  6. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik zit op 16% maar ik doe ff GTA IV voor trophies. 😛

    Haha ik ook en Battlefield :p

  7. 1386 XP
    Redd's avatar

    Niet reageren tenzij je de topic starter kan helpen.

    Niet reageren als je nog niet op dat punt in de game bent, niet reageren als je over GTA of Battlefield wil praten, hou het op z’n minst een beetje ontopic.

  8. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik heb ook farcry 2 ik heb ook problemen mee als ik die mannetjes wil knallen dat ze niet snel dood gaan dan kost 1 magazijn en multiplayer is helemaal fouten in en connect enzo ff wachten er komt update eraan waneer onbekend
    http://i417.photobucket.com/albums/pp253/Bats_NL/farcry.jpg

  9. 65 XP
    Pliex's avatar

    Ik zit nu op 27% van eht spel en kan alleen bij de APR HQ een missie halen.
    Als ik het huis ga is er helemaal niemand om mij een missie te geve.
    Enig idee hoe dit kan?

    En je bent boven geweest ? Was er niemand daar?

  10. 85 XP
    neYzzz's avatar

    Probeer wat missie te doen voor gundealers, buddy’s of van die tower missie’s miss helpt dat ik ben al iets verder maar heb dit probleem niet gehad maar ik deed wel veel gun dealer mission dus..

  11. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    Het hele huis gechecked? Misschien een andere deur/kamer/ruimte waar je je missie haalt. Of misschien gewoon een glimmend object ergens, want je haalt je assassin missies van die zendmasten ook via dat glimmende kastje.

    Ik ben nog nÊt niet zover als jij, maar dat kwam in me op. Nog een mogelijkheid is misschien een jackal tape of een underground missie die je eerst moet doen?

    Dat van die magazijnen leeg schieten op een kereltje… sommige guns hebben inderdaad belabberde accuracy. L1 aimen helpt maar ook niet altijd even goed. Wat wel helpt is een accuracy upgrade, daar worden je wapens echt stukken beter van. En als je er echt last van hebt is er maar 1 oplossing: sniperen. De M1903 Sniper is IMO de beste early game gun die je kan hebben…

    PS (beetje offtopic maar toch) je kan de stats van alle wapens zien als je op Start drukt en naar Upgrades gaat, daar heb je een overzicht van alle dingen die je hebt gekocht en als je op X drukt zie je de stats van dat wapen. Zeker handig voordat je je diamantjes gaat gebruiken, want wat blijkt is dat een heel aantal earlygame wapens echt hele specifieke voordelen hebben (zoals: hoge reliability en das heel fijn). De moeite om te checken