Forum

Topic: play.com

Anoniem's avatar

Bij play.com heb ik een probleempje, ik heb geregistreerd, men visa gegevens ingegeven en ik bestel iets maar dan krijg ik een mail vn dat men gegevens die ik heb ingegeven niet overeen komen met die vn men visa, mss iemand dat weet hoe en welk allemaal hoort ingevuld te worden dat even kan helpen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    je gegeven van je visa moeten hetzelfde zijn als bij je gewone gegevens. Dus bij naam enzo moet je de naam tikken waarop die visa is geregistreerd. Ik zeg het je wel, play is heel erg sloom, ik weet niet of je me topic heb gezien maar ik heb me spel na bijna 2 weken nog niet 🙁

  2. 591 XP
    dajez's avatar

    ik vind het raar dat ze daar vragen “from date”, toen ik ergens anders iets gekocht had met men visa vroegen ze alleen de verval datum.

  3. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    heb hellaas geen visa…………………………………………………………………………………………………….