Forum

Topic: Wat vinden jullie van de Far cry 2 Multiplayer??

Anoniem's avatar

Ik vind hem toch wel een beetje tegenvallen. Vind de wapens best wel kut eerlijk gezegd. En als ik een Player match doe dan moet ik elke keer weer beginnen met 0xp:huh:. Gelukkig heb ik de game niet alleen voor de multiplayer gekocht:happy:.

En wat vinden jullie ervan??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    je maakt fout die veel mensen maken 🙂
    als je met vrienden doet en zo krijg je geen rank
    je moet egt RACK nog wat doen 🙂

    veder vind ik hem geweldig online 😀
    vlammen werper 😀

    alleen nog veel errors:(

  2. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    ja, doe soms ook wel die ranked matches hor, maar ik vind het ook irritant dat je geen punten voor assist ofzo krijgt, want heb nu best wel vaak dat ik een ventje bijna dood heb en dan schiet iemand anders hem snel dood.. en dan krijg ik geen punten:O:|:(

  3. 420 XP
    Zwerver7's avatar

    Ik vind heel Far Cry niks aan maar Editor is grappig om te spelen met explosieven.

  4. 303 XP
    l3on2's avatar

    ik vind hem matig online
    behalve mijn map ”ps3 sense” die is super

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik vind heel Far Cry niks aan maar Editor is grappig om te spelen met explosieven.

    Ik vind hem te gek, heb je die game wel gespeeld?

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Far Cry online is online echt te gek.

    Ik snap niet waar al dat ongegronde negatieve commentaar vandaan komt in dit topic om eerlijk te zijn..

  7. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Far Cry online is online echt te gek.

    Ik snap niet waar al dat ongegronde negatieve commentaar vandaan komt in dit topic om eerlijk te zijn..

    nog geen errors gehad zeker..?
    moet je is aan Julian vragen 😛
    die PM die ik pas stuurde na jou(die verkeerd ging weetje nog:P) ging over far cry
    om de 5 min werd Julian of ik of bijde eruit gegooid was gewoon niet meer normaal:(

  8. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik wel wel al errors gezien. :O

    Steeds als de het scorebord tevoorschijn kwam zag je zo’n vage error. ”NL-3rR0r-NL”

    Vreemd. =/

    Vindt het spel wel leuk. 🙂
    Maar ook ik heb online veel problemen. slechte verbinding , steeds mn punten verliezen (terwijl ik Ranked games doe!) En de Map Editor is gewoon Supervet! 😀

    Heb tot nu toe 3 maps gemaakt. Waarvan er ÊÊn (naar mijn mening) toch wel gaaf is. :p
    Sneaky sniper spots , ondergrondse bunkers en shit.

  9. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik wel wel al errors gezien. :O

    Steeds als de het scorebord tevoorschijn kwam zag je zo’n vage error. ”NL-3rR0r-NL”

    Vreemd. =/

    Vindt het spel wel leuk. 🙂
    Maar ook ik heb online veel problemen. slechte verbinding , steeds mn punten verliezen (terwijl ik Ranked games doe!) En de Map Editor is gewoon Supervet! 😀

    Heb tot nu toe 3 maps gemaakt. Waarvan er ÊÊn (naar mijn mening) toch wel gaaf is. :p

    die error is goed LOL 😛
    hoe kan ik jou levels spelen…?

  10. 1748 XP
    Shmet's avatar

    online is hij bagger, duurt 5 minuten vooraleer je in een server komt. Als je dood bent duurt het 20 sec voor je trg kan spelen. Map editor ziet er goed uit, moet die nog onder de knie krijgen. Story mode is goed.

  11. 1386 XP
    Redd's avatar

    nog geen errors gehad zeker..?
    moet je is aan Julian vragen 😛
    die PM die ik pas stuurde na jou(die verkeerd ging weetje nog:P) ging over far cry
    om de 5 min werd Julian of ik of bijde eruit gegooid was gewoon niet meer normaal:(

    Er was een patch vandaag he, 28 mb. Bugfix word er gefluisterd.. :p

    die error is goed LOL 😛
    hoe kan ik jou levels spelen…?

    Je kan zoeken op naam, de maps van Error beginnen allen met “PSS Clan “.

  12. 591 XP
    dajez's avatar

    die error is goed LOL 😛
    hoe kan ik jou levels spelen…?

    je moet gewoon zoeken naar pss clan, dachtek toch