Forum

Topic: zwart scherm

Anoniem's avatar

Zo

Vandaag een zwarte dag in het leven van mijn playstation. Toen ik hem wilde aanzetten startte de xmb heel vaag, die bewegende lijntjes kwamen, maar die bleven zo bewegen zonder dat er iets anders gebeurde. Ik beetje stressen (op mn broertje) en een paar keer aan/uit gezet op verschillende manieren. Linux deed t ook niet en nu ik opstart blijft het bij een zwart scherm. Geprobeerd alles terug te zetten naar standaardinstellingen (aanknop lang indrukken ofzo)en zelfs via usb een firmware update gedaan, maar geen succes.

Toen die ingeving: dat ene nieuwe recovery menu. Eerst dingen proberen van herstarten en ps3-systeem herstel enzo, die andere dingen vond ik een beetje eng klinken (ik wilde wel mn savegames houden). Uiteindelijk toch het bestadssysteem herstellen gedaan. Daar gaf ie aan dat hij een fout zag in een een of ander bestand. 2x moeten herstellen en herstarten, maar toen deed mn ps3 het weer! Zonder dataverlies!:yahoo:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    lucky bastard…. :p Ik ben em wel tot 4x toe 4 weken kwijt geweest

  2. 424 XP
    Dawes's avatar

    Hoe kom je in dat recovery menu dan?

    // Dawes

  3. 40 XP
    sambalbij's avatar

    Hoe kom je in dat recovery menu dan?

    // Dawes

    Als de ps3 stand-by staat (dat rode lampje aan), moet je de aanknop ingedrukt houden. Op een gegeven moment hoor je een piep, gevolgd door 2 snelle piepjes achter elkaar. Als je dan loslaat kom je in dat menu. Hiervoor moet je dacht ik wel de nieuwste firmware hebben (2.50).

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Nice je hebt hem zelf gerepareerd. 😛 Als ik maar nooit last krijg van dat gedoe!

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Als de ps3 stand-by staat (dat rode lampje aan), moet je de aanknop ingedrukt houden. Op een gegeven moment hoor je een piep, gevolgd door 2 snelle piepjes achter elkaar. Als je dan loslaat kom je in dat menu. Hiervoor moet je dacht ik wel de nieuwste firmware hebben (2.50).

    klopt volledig 🙂

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Toch handig, dat recovery menu!

  7. 53 XP
    Hihiirokane's avatar

    M’n ouders kwamen laatst in paniek naar boven gerend omdat ze ook een zwart scherm hadden toen ze hun PS3 aanzetten, maar dan letterlijk…

    de TV stond uit.

    En dan vragen waarom ik soms overspannen ben 😛

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Haha, priceless. 😀

  9. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    FF mazzel jiij 😛

  10. 1268 XP
    luctheman's avatar

    M’n ouders kwamen laatst in paniek naar boven gerend omdat ze ook een zwart scherm hadden toen ze hun PS3 aanzetten, maar dan letterlijk…

    de TV stond uit.

    En dan vragen waarom ik soms overspannen ben 😛

    hebben jou ouders een ps3?:O

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    hebben jou ouders een ps3?:O

    Mijn ouders spelen niet op mijn ps3 ze hebben er geen tijd voor en ik heb dan geen last dat ze op mijn ps3 spelen maar ze kunnen dan ook op die van mijn broer. 😛

  12. 564 XP
    Rox92's avatar

    M’n ouders kwamen laatst in paniek naar boven gerend omdat ze ook een zwart scherm hadden toen ze hun PS3 aanzetten, maar dan letterlijk…

    de TV stond uit.

    En dan vragen waarom ik soms overspannen ben 😛

    whahahhahahhahahahhahahahahahahaha ownage 😛
    Maar toch vet dat ze een PS3 hebben :jester: