Forum

Topic: ps3 leest geen fifa09 meer

Anoniem's avatar

mijn ps3 leest sinds vandaag de disc van fifa09 niet meer.

alle andere spellen leest die wel maar fifa09 niet meer zitten geen vlekken en geen krassen op de disc.

alle andere spellen die het wel doen zijn:

assasins creed, haze, enchanted arms, genji, uncharted, uefa, motorstorm, pro evolution 09.

ligt het nu aan mijn ps3 of aan de disc?

ik dacht eerder aan de disc omdat de andere spellen het wel allemaal doen en ook niet vast lopen.

weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Ik denk dat het aan de disk ligt en dat je dan ff moet bellen naar EA en zeggen wat er aan de hand is want in het boekje staat meestal dat je nog langer garantie hebt

  2. 277 XP
    RevXxx's avatar

    terug naar de winkel gaan en een andere game halen. (mag altijd als het maar binne de tijd/optijd gebeurd) 1/2 dagen na aankoop.

  3. 65 XP
    VanHeesch's avatar

    S ut zo erg als je tog nog pes hebt

  4. 39 XP
    rakker's avatar

    Ik denk dat het aan de disk ligt en dat je dan ff moet bellen naar EA en zeggen wat er aan de hand is want in het boekje staat meestal dat je nog langer garantie hebt

    dank je voor je bericht heb hem vanmorgens opgestuurd. Bleek een barstje te zitten aan de binnenkant bij de ring.

    krijg binnen 2 weken een nieuwe exemplaar moest 5 euro bij het spel in doen voor verzendkosten.

  5. 39 XP
    rakker's avatar

    S ut zo erg als je tog nog pes hebt

    is niet erg maar voor een student kost het nogal wat 😉

  6. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Okee;) gelukkig heb ik je kunnen helpen:D zag het laatst nog in het boekje van far cry 2 staan dat je meestal langer garantie hebt dus vandaar.

  7. 39 XP
    rakker's avatar

    was deze topic even uit het oog verloren.

    Er staat op de site van hun binnnen 2 weken maak daar maar gerust 2 dagen van.

    ik had hem aangetekend verstuurd op 1 november en ze hadden hem op 3 november in ontvangst genomen en de 4e had ik mijn nieuwe exemplaar alweer gekregen.

    inhoud pakket: nieuwe fifa09 spel + een brief van ea games met dat het hun speet dat deze defect was voorgekomen + kreeg er een tas bij van fifa 08.

    dus bij deze wou ik even laten weten dat het een (Y) service is.

    mijn spel die werkt gelukkig weer naar behoren zoals het moet :happy:

  8. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Maar dan heb je het over een spel, niet een hele PS3. Dat duurt wel wat langer.

  9. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    LOL tas van fifa 08 xD
    heb ik ook kreeg je bij release 08 xd als je hem besteld hat 😛

    Gelukkig heb je hem binnen en kan je weer gezellig spelen 😀
    Nog veel plezier met je nieuwe Fifa 🙂

  10. 790 XP
    Robbert's avatar

    Mooi om te zien dat het zo’n snelle service is en ze er niet zo moeilijk over doen 🙂

  11. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Idd, mag wel bij meer games ookal heb ik die problemen nooit!

  12. 39 XP
    rakker's avatar

    helaas lag het niet aan de game mijn andere spellen beginnen er ook mee.

    heb contact opgenomen met sony over dit probleem moet 200 euro betalen omdat het buiten de garantie valt (1 1/2 jaar oud)